Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

******Ensikoiden Keskiviikko******

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys tältäkin suunnalta...

Alkaa viimein vähän tää flunssa helpottaa. Nenä punasena tässä onkin taas saanut niistää ja limoja on tullut tutkailtua enempi ylä- kuin alapään osalta. Mutta jos oikein havainnoin niin ovis oli tuossa loppuviikolla ja väsymyksen takia pupuilut taas jäi minimiin. Mutta saattaahan se kertakin riittää, jos joku innokas kaveri olisi siellä liikenteessä...

Kuinkahan tuon miehen saisi innostumaan spontaaniin pupuiluun joka toinen päivä koko kierron ajan?! Nyt homma tuntuu enempi tekemiseltä ku mä lasken päiviä ja mietin sopivia ajankohtia - ja kun se harjoittelu olisi kuitenkin niin mukavaa muulloinkin kuin h-hetkellä.

Asumisesta on tänään ollut juttua. Me vaihdettiin keväällä pieni rivari vähän isompaan. Nyt neliöitä on suunnilleen sata, pihalla kasvaa oma omenapuu ja lastenhuonekin olisi jo valmiina. Velkaa on eikä siitä varmaan ennen eläkeikää päästä. Taitaa olla varsin yleistä täällä pääkaupunkialueella tämä suurivelkaisuus...

Joulukortteja on putoillut mukavaan tahtiin postilaatikkoon. Lahjat on hankittu, pakata vielä pitäisi. Ja jotain ruokaa pitäisi aatolle keksiä. Loppu joulu vietetään muissa pöydissä, joten perinteisiä jouluruokia en itse ajatellut laittaa. Mutta jotain erityistä olisi silti kiva laittaa tarjolle.

Joulun jälkeen voikin sitten aloittaa uuden vuoden odotuksen ja toivoa ettei täti löytäisi perille...

Mukavia joulunaluspäiviä kaikille!

Vierailija
22/24 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: Tuo lemmikkikielto on kyllä ihan älytön juttu kun eivät edes vaivaudu kysymään minkälainen otus on kyseessä, meilläkin on yorkshirenterrierejä jotka on ihan pikkiriikkisiä eivätkä edes hauku:(

Usein lukee jo suoraan ilmoituksessa että ei lemmikkejä..siksi ollaankin aina vuokrattu koti vvo:lta ym. vastaavalta kun siellä ei tuosta puolesta motkoteta, muutama yksityinen vuokranantaja on myös selvästi pelästynyt tuota mun miestä kun on aika rajusti tatuoitu ym. vaikka oikeasti maailman kultaisin ja kiltein ihminen onkin, hassua syrjimistä tuommoinenkin:/

..ja tuosta asuntolaina jutusta..meille pankista ohjeistettiin että saamme haluamamme lainan jos on takaaja tai 10-20% lainan osuudesta säästössä..sitä siis säästellään sinnikkäästi:)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

* * * plussapölyä * * *

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täyttä totta puhut!!! Mikäköhän niillä on edes perusteena siihen ettei eläimiä sais olla?! Aivan pehmosta puhetta...

Ja noista ennakkoluuloista... Joskus aikoinaan ku haettiin isompaa vuokrakämppää, törmäsi kyllä kaikenmoisiin tyyppeihin. Eräs " hurmaava" isäntä sai varsinaisen hepulin kun kerroin, että mies on kyllä vaituisessa työssä mutta itse olen vielä opiskelija. Sain sellaiset haukut niskaani että huhhuh! " kyllä minä tiedän millaisia te opiskelijat olette, kamalia ihmisiä! En missään tapauksessa ota vuokralle opiskelijaa!" Kyllä täytyy sanoa etten tiennyt itkeäkö, huutaako vai nauraa! No, tulipahan meuhkattua mutta pistää kiukuttamaan tollaset pikkusielut!

Onnea ja sinnikkyyttä säästämiseen! Kyllä se palkitaan lopulta ja reilusti!! =)

Vierailija
24/24 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu; Kiitos tsemppauksesta. Tässä vaan tuntuu että usko menee. Aloitin testaamisen kuitenkin jo kp 8. Ehkä sit vielä jatkan muutaman päivän ja ensi kuuksi hankin niitä aconeja sitten, jos ne " toimisi" paremmin. Tai jospa ei tarttisi hankkia lainkaan=) No, se taitaa olla turhaa haaveilua...

Kolme yötä jouluun on, niinkuin Essi kirjoitteli. Ja vielä on lahjoja ostamatta. Mutta kun en millään ole ehtinyt kauppoihin, ehkä sit viimetinkaan taas hakemaan kiireellä jotain.

Mutta kauniiita unia kaikille ja huomiseen!