On täällä varmaan kysyttykin:Mitä ostit miehellesi joululahjaksi?
Täällä ostettu paita, sarjakuvakirja, bokserit, suklaata...(kuulostaapa tavalliselta :-)
Kommentit (20)
(pohjalaiset tietää mistä puhutaan kun kerron että jussi-paita ja vihtori-paita) ja sit tilasin vielä Perttu-fanipaidat meille molemmille kun koko syksy töllättiin sitä BB:tä...
Meillä aikuiset eivät toisiaan turhilla lahjoilla rasita.
Kerrankin minä olen luultavasti se joka ostaa kalliimmat lahjat. (ei sillä, että sillä mitään väliä olisi) Mutta kun lähes joka vuosi olen ostanut kaikki " perinteiset" lahjat kuten alushousut, yöpuku, deodorantti, suklaata... Ja mies ostaa merkkivaatteita, kalliita koruja/kelloja ym.
Mies sanoi just, että on tänä jouluna ostanut minulle vain suklaata. Enkä muuta odotakkaan.
Sovittiin, että ostetaan itse omat lahjat, että tulee varmasti oikeat ;)
Ei ainakaan tarvitse miettiä miksi pariskunnilla nykyään menee huonosti, jos ei tuon vertaa viitsitä nähdä vaivaa, että ostettaisiin jotain mistä puolisi todella tykkää. Jotain ihme villapaitoja...voi järkytys teidän kanssa, keski-ikä tällä palstalla ilmeisesti 60v.
Miehelle ostin Viivi ja Wagner-sukat ja kalsarit, rakennuskirjan(rakennetaan), yhden hygieniatuotteen ja hiustenleikkuukoneen kun uutta himoitsevat sekä parturoitava, että parturoija ( minä ;) )
Shakkipelin, pitkät kalsarit, paidan, sukkia, makkaranpaistojutun joka ripustetaan saunan kiukaan päälle:).
Madeiran matkan
partakoneen
takkasetin(siis valurautaset makkaratikut, hiilihangon ym)
3 DVD:tä
2 playstation-peliä ja muistikortin
tuoksun ja deodorantin (YSL)
aurinkolasit vahvuuksilla
printterin ja kuvapaperia
XO-konjakkia
ja itse saan todennäköisesti ainakin (olen toivonut)
Kännykän (Nokia 6101)
Tuoksun (Champs-Elysees)
Vaatelahjakortin HM:n
jonkin korun
jonkin DVD:n ja CD:n
hugo boss-deodorantin, tietsikka-autopelin, sugodu-tehtäväkirjan, iskä on paras-t-paidan, vihreitä kuulia...
Vierailija:
ja itse saan todennäköisesti ainakin (olen toivonut)
Kännykän (Nokia 6101)
Tuoksun (Champs-Elysees)
Vaatelahjakortin HM:n
jonkin korun
jonkin DVD:n ja CD:n
lehden vuosikerran
tuoksun ja siihen dödön (Boss)
dvd:n
kengät ja vyön
viinapullon ja 6 snapsilasia
onko liian vähän??
mietin pitäiskö hakea joku
kasvohoito tai
kirja tai elämyslahja ??
Ostin Hanian matkan, Escada tuoksun, siistin kauluspaidan.
Vierailija:
Missä teetätit villapaidat? Onko tuo vihtoripaita sama kuin IKL-paita? Haluisin sen miehelleni.
***Lapualla Haapamäen kutomossa teetätin ja voin suositella! Tosi mahtavat paidat sain! Mutta tuota en osaa sanoa onko se Vihtori-paita sama kuin IKL.
Ja sinulle joka kummastelit villapaita-lahjaa, kerrottakoon että alle kolmikymppisiä ollaan :D Kas kun ihmiset arvostavat niin erilaisia asioita tässä maailmassa!
Sovittiin, ettei osteta toisillemme mitään kovin kallista... päästään sitten ALE:sta hakeen koko porukalle uudet lasketteluvaatteet!!!!
Carson Kressleyn Hihasta vedettyä -kirjan
Onko tuo vihtoripaita sama kuin IKL-paita? Haluisin sen miehelleni.
keramikkakoristeen (yksisarvinen), jonka ostin Turun joulumarkkinoilta.
yhteisesti sovittu, kumpikin ostaa sitten just sitä mitä haluaa itselleen...hyvällä omalla tunnolla
Ostin rakkaalleni heijastinliivin....ei ollut varaa ostaa mitään kallista niinpä hankein jotain mikä suojelee häntä kun tekee koiran kanssa lenkkejä pimeässä. Ostin myös vauvabodyn johon painoin iskän kulta...esikoisemme syntyy keväällä ja hän odottaa innoissaan lapsen syntymää. En halunnut ostaa mitään perinteistä esim. boksereita tai kirjaa... meillä joulu on vasta keväällä :)
Naimisissa kyllä...enpä muista milloin viimeksi ois ostettu toisillemme joululahjoja!