Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisko tietoa??

20.12.2005 |

Lopetin e-pillerit 10.11-05 ja sen jälkeen ei ole menkkoja tullut, nyt kuitenkin bongasin eilen illalla selvän ovislima " tulpan" tai ainakin luultavasti (oli eka kerta) ja tein äsken huvikseni aconin ovistestin ja tulokseksi sain selkeän viivan, mutta myös selvästi haaleamman kuin kontrolliviiva. Ohjeen mukaan tämä on negatiivinen tulos. Mut voisko bongaamani ovislimatulppa kuitenkin olla merkki ovulaatiosta ja jos muistan oikein niin limatulppa irtoaa ennen ovulaatiota?? Oisko kellään tietoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ovishan voi tapahtua muutaman päivän päästä limatulpan irtoamisesta eli siksi ei testi näytä vielä plussaa.

Vierailija
2/2 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni en ole huomannut koskaan minkäänlaista limatulppaa, vaikka ovuloinkin. Viime kierrossa mulla oli " voimakas ovulaatio" (olen lapsettomuustutkimuksissa, ja tämä tuli tutkimuksissa ilmi), mutta en huomannut kyseistä ovista millään tapaa. Ei siis nippailuja, ei valkovuotoa. Mulla ei yleensäkään ole. " Ovulointioireetkin" ovat kai aika yksilöllistä. Ei myöskään ole kai aivan tavatonta olla oireilematta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla