Sekasauna????
Moikka!
Eilen vietettiin iltaa luonani muutamien ystävien kanssa (naisia ja miehiä) ja sauna lämmitettiin. Minun oletukseni oli saunoa miehet ja naiset erikseen, mutta kun muut olivat menossa yhdessä, niin menin minäkin. Ei ole lainkaan tapaistani, itse asiassa ensimmäinen kerta aikuisiällä kun saunon miehen kanssa, jonka kanssa en ole suhteessa. Muiden mielestä tämä sekasaunominen oli siis hyvin normaalia ja aika luonnollisesti osasin lopulta itsekin olla.
Minua lukuunottamatta kaikki saunassa olijat ovat tahoillaan naimisissa (ei kukaan keskenään). Tilanne oli selvästi seksuaalisesti latautunut ja hieman vaivautunut.
Käyttekö itse sekasaunassa, pahastutteko jos puolisonne käy?
Kommentit (228)
järjestyslain mukaan ladatun aseen kantaminen on kiellettyä siten sekasauna voidaan kieltää
Kyllä villi nainen aina saunaan mahtuu.
"Kaudesta 2023 lähtien Lonnan saunassa on vain sekasaunavuoroja."
"Jokainen päivä on sekasaunapäivä. Molemmat saunat ovat kaikkina päivinä kaikkien sukupuolien yhteiskäytössä. Pukuhuoneet sen sijaan jakautuvat miehille ja naisille. Yritämme saada kaudelle 2023 käyttöön myös unisex-pukuhuoneen. Ota mukaan uimapuku jos haluat."
http://www.lonna.fi/saaren-palvelut/sauna/
Joka päivä on sekasauna. Uima-asu on vapaaehtoinen. 😮
Vierailija kirjoitti:
"Kaudesta 2023 lähtien Lonnan saunassa on vain sekasaunavuoroja."
Voiko olla?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä villi nainen aina saunaan mahtuu.
Sekä tupaakka ja viina.
Käykö enemmistö Lonnan saunassa alasti vai asussa?
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntoni on niin heikko, että pelkäisin hänen näkevän minua parempikroppaisia naisia ja kauniita rintoja.
En tiedä onko tuossa edes itsetunnosta kyse, eihän se ole mukavaa, että oma kumppani näkee parempia. Minulla ei ainakaan olisi mikään hyvä fiilis, jos naiseni menisi sekasaunaan ihailemaan isoja kulleja.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mies mukana mutta ei aina. Hän käy myös omissa piireissään sekasaunassa.
En ole ujostellut alastomuuttani saunomisen yhteydessä. Karvatkin pidän aina ajeltuna. Mitään tuijotuksia en ole huomannut, vaikka rintani on 85D ja pystyt vielä kahden imetyksenkin jälkeen.
Tuijottamista et ole havainnut siksi, että se on huonotapaista. Voin kuitenkin kertoa, että miehet aktiivisesti yrittävät estää silmiään katsomasta strategisiin paikkoihin, se vaatii hirveää keskittymistä koko saunomisen ajan, ei ole mukavaa.
Tuleeko Lonnan unisex-pukuhuoneesta eri seurueiden samanaikaisesti käytettävä vai vuoroittain käytettävä?
Vierailija kirjoitti:
Käykö enemmistö Lonnan saunassa alasti vai asussa?
Tule katsomaan. Normaalit ovat alasti.
Lähteen saunan yhteydessä ei ilmeisesti ole pukukaappeja. Entä jos vaatteet katoavat saunomisen aikana?
Millaista Helsingin Lähteen saunan kävijäkunta on?
Vierailija kirjoitti:
Millaista Helsingin Lähteen saunan kävijäkunta on?
Normaalia, joskin uikkaripellejäkin nähty. Hörhöt eivät tiedä siitä.
Hermannin sivuilla ei mainita pukukoodista eikä yhteissaunasta.
Opiskelijasauna on lähes järjestäen sekasauna. Kannattaa ainakin kokeilla sekasaunaa niin tietää onko se oma "juttu" vaiko eikö.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijasauna on lähes järjestäen sekasauna. Kannattaa ainakin kokeilla sekasaunaa niin tietää onko se oma "juttu" vaiko eikö.
Mikä on opiskelijasekasaunan pukukoodi?
En mä lähde kokeilemaan mitään sekasaunaa, tiedän ilmankin, ettei oo mun juttu. Joillekin sekasauna on ihsn ok, mulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on opiskelijasekasaunan pukukoodi?
Haalarit
itse kävin nuorempana, nyt en enää muutamaan vuoteen