Olisi taas hetki aikaa..
voisin muutamalle halukkaalle katsahtaa?
Kommentit (55)
Saammeko lapsen, oman biologisen?
Kumpi suunta ammatillisesti lapset vai taide vaiko ehkä molemmat?
Kannattaako käydä läpi leikkaus johon jonotan?
Kiitos.
Voisiko tämä olla jo mennyttä, nimittäin aika kovasti olen taistellut,asumuserokin ollut. Nyt olemme yhdessä ja todella hyvin on mennyt mutta epäilys ja pelko että tämä on vain pintaa nousee joskus mieleeen.
Kiitos ja hyvää joulua !
Olipas sinulla paljon kysymyksiä ;) Katsotaan mitä saan niihin..
Tuleva kevät, tähän liittyy tuo sinun työsi siis ja opintojen loppuun saattaminen. Työpaikkasi näytetään viihtyisänä, iloisuutta ja energisyyttä on siellä. Paljon naurua.. oikein positiivnen työympäristö :) Oikein hyvä valinta itsesi kannalta.
Sinulle tuntuu muutenkin olevan tulossa positiivinen kevät. Opinnäytetyössäsi hieman viivytyksiä tulossa, ihankuin et jaksaisi itse panostaa sillä tahdilla sen tekemiseen kuin olet ajatellut.. Suhteellesi on tulossa erittäin positiivisia aikoja, sen sanon tähän vaikka et sitä kysynytkään ;) Suhteenne syvenee, tunteenne roihahtavat uuteen liekkiin.. Silmiini saan tuota lapsiasiaa koskien pienen vauvan, ehkä noin kolmikuisen, joten eiköhän hän ole perheeseenne sieltä tulossa :)
Vierailija:
Käykö minulle hyvin tulevana keväänä? Teinkö oikean valinnan työpaikan suhteen? Saanko toteutettua tavoitteeni ja tehtyä opinnäytetyön? Tuleeko ongelmia? Näetkö minulle lapsen reilun vuoden päästä?
Saattaa hyvinkin olla mennyttä, en aina saa selvää näenkö menneen vai tulevan, vai nykyhetken ;) Kysyjä itse osaa parhaiten suhteuttaa näkemykseni oikeaan ajanjaksoon :) Kaikkea hyvää sinulle.
Oma kotinne tulee olemaan toisella paikkakunnalta jonne muutatte. Matkaa tulee aika paljonkin nykyiseen paikkaanne verrattuna..sieltä suunnalta myös työt teille järjestyy.
Vierailija:
Olen 28-vuotias ja hiukseni ovat vaaleahkot. Haluaisin kuulla perheemme asioista. Löydämmekö oman asunnon joskus? Saanko töitä täältä äitiysloman jälkeen täältä vai joudummekohan muuttamaan?
olen vaalea, sinisilmäinen nainen, naimisissa ja yhden pojan äiti. voisitko kertoa mitä meille ensi vuonna kuuluu, tämä on ollut ihana vuosi joten jatkuuko onnemme vielä ensi vuonnakin?
KIITOS!!!
31 kiittää. Lieköhän sitten tosiaankin niin, että kotiseutu kutsuu ennemmin tai myöhemmin. Mukavaa olisi, jos työasiatkin järjestyisivät.
Kiitos ja rauhallista joulunaikaa!
Näkijä:
Oma kotinne tulee olemaan toisella paikkakunnalta jonne muutatte. Matkaa tulee aika paljonkin nykyiseen paikkaanne verrattuna..sieltä suunnalta myös työt teille järjestyy.Vierailija:
Olen 28-vuotias ja hiukseni ovat vaaleahkot. Haluaisin kuulla perheemme asioista. Löydämmekö oman asunnon joskus? Saanko töitä täältä äitiysloman jälkeen täältä vai joudummekohan muuttamaan?
Työasiat menevät oikein hienosti osaltasi.. mikäli et tätä työtä saa, niin hyvinkin pian tulee toinen mahdollisuus johon pääset kiinni. Taloudellisesti hyvinkin kannattava työ, taloudellinen tilanteesi kohenee.
Poikasi aloittaa koulun, mutta tarvitsee hieman enemmän tukea ja ohjausta kuin suurin osa aloittajista. Hän on kuitenkin innokas oppimaan ja luonteeltaan kiltti, haluaa oppia uusia ja innoissaan koulun aloittamisesta, nämä voimavarat yhdessä aikuisten ohjauksen ja rakastavan läsnäolon kanssa saavat hänet hienoon alkuun opintiellään.
Vierailija:
Et ole minulle vielä koskaan katsonut, jospa nyt:)Näetkö miten käy työjuttuni? Saanko työn? Miten poikani pärjää kun aloitta koulun? Vai pääseekö hän aloíttamaan? Vieläkö näet elämässäni jotain erikoisempaa tapahtuvaksi? Ole kiltti ja katso minullekin, jookos:)
Rakennusprojektinne kanssa teillä on tehtävä hieman kompromisseja, ette saa aivan sitä mitä olette haaveilleet. Lainaa on mahdollista saada, mutta jotain mutkia matkaan tulee.. määrä pienempi? Tai lisävakuuksia tms.. Saatte kuitenkin urakkanne loppuun vietyä.
Vierailija:
Näetkö minut saman miehenn kanssa loppuelämäni? Olemmeko onnellisua?Miten rakennusprojektimme käy, saammeko lisää lainaa? Mitä muuta näet rakennusprojektista? Entäs, saammeko vielä lisää lapsia tai kenties adoptio?Kiitän
En ole ikinä saanut vielä sinulta vastausta, koska olen ilmeisesti aina " hännillä" ....Ehkä sitten joskus. T. nro 50
olen 30v 168cm ja noin 60kg punaruskeahiuksinen ja sinisilmäinen 2 pienen lapsen äiti ja elän avioliitossa. Kiinnostaisi mitä näet tulevalle vuodelle minulle töitteni suhteen koska itselleni se asia on suuri mysteeri ja huolen aohe tällä hetkellä. Entä näetkö meille kolmatta lasta ja jos niin milloin ja kumpaa sukupuolta?
Kiitos!
Hei Näkijä!
ihan ensimmäistä kertaa tänne palstalle kirjoitan :) oliskos aikaa katsoa minullekin tulevaan, olen 29-vuotias 4-vuotiaan tytön ja 2-vuotiaan pojan äiti, työelämään palailemassa tammikuussa. Miten elämämme lähtee etenemään? Onko näkyvissä vielä lapsia? Entäpä minun " oma" elämäni, pääsenkö tavoitteisiini, esim opiskelut, harrastukset...Olen 165 cm 54 kg ja ruskeat silmät ja tukka...
Kiitos jos ehdit vastata.
-unnaliina
Kiitos vastauksesta!!!!!
Vaikka ylikaiken rakastankin miestäni niin vuosia sitten jo ennen kun tapasin miestäni tutustuin erääseen mieheen jonka kanssa olimme AINOASTAAN hyviä ystäviä, ja siitä lähtien kun aloin nyk mieheni kanssa olemaan tämä toinen on aina välillä muistunut mieleeni ja hyvin vahvasti ihan kuin hän ajattelisi minua samaan aikaan.
Ja jotenkin mulla on sellanen olo että vielä' jossain vaiheessa me ollaan yhdessä, ja välillä tämä tuska on niin raastavaa kun mietin että milloin ja mitä sitten tapahtuu jne...
Kiitos vastuksesta ja jos osaat kertoa vielä jotain muuta että kuuluuko tämä mies kuvioihin silloin niin olisi ihan kiva!!! T:10
Katsoin sinulle korteista..tuli näin:
Joudut taistelemaan suhteesi eteen, tunteesi ovat aluksi voimakkaat, mutta laimenevat ajan kanssa. Haluat luovuttaa, ja tunnet että olet tehnyt kaikkesi eikä se riitä. On olemassa kuitenkin voiton mahdollisuus, jos sen saavutat, on palkintona uusi, vahva suhde jossa entiset murheet ovat taaksejääneet ja side välillänne on vahvaakin vahvempi.
Vierailija: