Olisi taas hetki aikaa..
voisin muutamalle halukkaalle katsahtaa?
Kommentit (55)
Ei ole yhtä ainoaa oikeaa, vaan jokainen jonka kanssa olemme onnellisia ja suhde toimii, on oikea ;)
Lähitulevassasi tulee eteen tilanne, jossa sinun pitää tehdä valinta kahden tilanteen/asian välillä. Päätös tulee olemaan vaikea koska kumpikaan vaihtoehto ei ole vahvasti toista parempi. Tähän päätökseen, tilanteeseen saattaa myös liittyä vahvasti riskinotto, joko voit saada paljon enemmän kuin mitä sinulla on nyt, tai menettää kaiken.
Kovalla työllä saat sen, mitä olet halunnut saavuttaa. Tämä lause tuntuu liittyvän työelämääsi, pääset haluamaasi työpaikkaan, mikäli ponnistelet kovasti sen eteen.
Vierailija:
Mitä voin odottaa lähitulevaisuudeltani??? Pääsenkö vihdoin ja viimein halutsemaani työhön... Onko nykyinen mieheni varmasti se oikea??? Montako lasta tulen kasvattamaan???Nennu
Rakennusurakkanne etenee kyllä. Jossakin vaiheessa tulee hieman ongelmia rahan kanssa, viivytyksiä, tai jokin tilanne missä ette saakkaan rahoillenne vastinetta kuten olette toivoneet? Saatte kuitenkin rakennusurakkanne loppuun saakka suoritettua.
Työasioissakin jotain takkuilua, ehkä hetken jopa toivottomalta näyttävä tilanne, mutta kaikki kääntyy lopulta parhain päin.
Vierailija:
Haluaisin tietää kuinka rakennusurakkamme etenee. Olen myös vähän huolestunut mieheni työtilanteesta. Kiitos jos ehdit vastata !
Nämä jatkokysymykset ovat aina vähän kinkkisiä, niihin ei pääse enää samalla tavalla kiinni kuin alkuperäiseen näkemykseen. Jotenkin paperityöt liittyvät uuteen työhösi, valitettavasti en osaa sanoa tarkemmin alaa. Ei välttämättä ihan toimistotyötä, mutta kuitenkin jotain johon vahvasti liittyy paperit. En tiedä saatkohan tästä enemmän selvää kuin minä, minulle nousee vain tuo paperipino silmieni eteen ;)
Toivon oikein hyvää joulun aikaa sinulle ja aurinkoisia päiviä tulevan uuden perheenjäsenenne kanssa :)
Et ole minulle vielä koskaan katsonut, jospa nyt:)
Näetkö miten käy työjuttuni? Saanko työn? Miten poikani pärjää kun aloitta koulun? Vai pääseekö hän aloíttamaan? Vieläkö näet elämässäni jotain erikoisempaa tapahtuvaksi? Ole kiltti ja katso minullekin, jookos:)
Parisuhteessasi jotain joka hiertää, vaivaa mieltä. Asioista pitäisi puhua, tiedätkin tämän jo. Sinua huolestuttaa nyt jokin.. mieheesi liittyvä. Epäilyksiä ilmassa. Minulle ei näytetä nyt tämän enempää, vain tuo tilanne, kuin hieman tulehtuneet välit, jokin asia josta ette puhu vaikka molemmat sen tietää olevan välissänne.
Terveyteesi sanon sen verran, että älä patoa tunteita sisällesi. Puhu, pura ne vaikka maalaamalla, laulamalla, liikunnalla, jollakin tavalla kunhan et jätä niitä sisällesi. Siitä seuraa stressiä, unettomuutta. Kevyt ulkoilu auttaa yllättävän moneen vaivaan.
Voimia sinulle!
Voi sitä paperiakin pyöritellä, jos on mielekästä. :0)
Lämpimät jouluterveiset ja voimia sinulle!
t.Minna
Näetkö minut saman miehenn kanssa loppuelämäni? Olemmeko onnellisua?Miten rakennusprojektimme käy, saammeko lisää lainaa? Mitä muuta näet rakennusprojektista? Entäs, saammeko vielä lisää lapsia tai kenties adoptio?
Kiitän
Olen punertavahiuksinen yhden tytön äiti. Minulla on takana hyvin rankkoja asioita, joista olen kuitenkin selvinnyt yllättävän hyvin. Tulevaisuuteni näyttää nyt valoisalta, mutta haaveilen perheenlisäyksestä uuden mieheni kanssa, onko toivoa ? Jätämmekö piankoin tämän maan taaksemme vai emme? Ottaako vainoajani minut vielä kohteeksi?
En valitettavasti terveysasioita katso. Jos haluat, voit ottaa yhteyttä minuun postitse, katsotaan sitten josko voisin sinua muuten auttaa tässä asiassa. Lämmintä joulunaikaa sinulle.
Osoite johon voit laittaa viestiä mikäli tahdot, on saagan@gmail.com
Hei, saammeko lisää lapsia, milloin? Näetkö jotain positiivista elämäämme?
Lapsesi saa apua, kunhan etsit ja haet sitä aktiivisesti. Tilanne saadaan rauhoittumaan ja osaksi elämää niin että sen kanssa tulee hyvin toimeen.
Työasioissa tulee eteen jokin uusi tilaisuus, uusi työ jossa aloitat intoa täynnä. Hieman varoitellaan olemasta liian sinisilmäinen, kaikki ei ole ihan miltä ensinäkemältä vaikuttaa. Mitään katastrofaalista ei tulossa ole, mutta vähän kuitenkin asiat alkuun näyttävät liian hyviltä todellisuuteen verrattuna. Pitempiaikainen on tämä uusi työ, vakituinenkin jopa?
Vierailija:
Voisitko kertoa miten minulle käy nykyisen työpaikkani suhteen? Ja löytyykö lapseni ongelmiin apua? Kiitos!
Olenko todella raskaana, tuntuu niin epätodelliselta? Ultrassa en ole vielä käynyt.
Mitä näet työhöni liittyen? Tulemmeko pärjäämään ilman taloudellisia huolia? Entä muuta?
Perheeseenne tulee toinenkin lapsi, jostain syystä näytetään numeroita 34, olisiko sitten ikäsi mihin mennessä, tai kuukaudet.. en valitettavasti osaa tulkita sitä numeroa sen enempää.
Työasioihin näen sinun olevan kotona vielä jonkin aikaa, ihan heti ei työura ole sinun ulottuvillasi.
Lämpöistä joulunaikaa sinulle myös :)
Vierailija:
Olen 31vuotias vaalea yhden pojan äiti. Haluaisin tietää onko meille luvassa perheenlisäystä lähiaikoina ja jos niin kumpaa sukupuolta. Entä työasiat?
Kiitos etukäteen ja kivaa joulunodotusta!
Osuit aika oikeaan!
Näkyikö sitä lapsiasiaa mitenkään, kun ne tulehtuneet välit taitavat liittyä siihen..
-jouluntonttu-
Mitä näet tulevaisuuteemme? Miten työasiat? Mitä positiivisia asioita näet elämäämme? Tuleeko menemään hyvin uudella asuinpaikassamme ensi kesästä lähtien?
Olen vaalea 28-vuotias kahden lapsen äiti. Näetkö meille muuttoa tai lisää lapsia? kuinka pitkällä aikavälillä? Entä mieheni ja minun työtilanteet? vaihdammeko alaa?
Olen todella uupunut tähän nykyiseen suhteeseen mutta vauvan kaipuu on suuri. Uskallanko yrittää toista lasta tämän miehen kanssa?
Näetkö minulle mitään positiivista tulevaisuudessa vai olenko aina näin väsynyt ja onneton?
T.Ristiverinen yhden lapsen 38 v.äiti
(Ruuturouva korteissa)
Olen 28-vuotias ja hiukseni ovat vaaleahkot. Haluaisin kuulla perheemme asioista. Löydämmekö oman asunnon joskus? Saanko töitä täältä äitiysloman jälkeen täältä vai joudummekohan muuttamaan?