Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri inhottaa

Vierailija
29.11.2005 |

Olen varmaan ihan kamala ihminen. Mulla on työkaveri, jonka kanssa oon läheisissä tekemisissä työn merkeissä parina päivänä viikossa ja joka on ihan mukava tyyppi noin periaatteessa. On auttanut ja neuvonut monessa kohtaa ja osaa työnsä hyvin. Mutta kun hän saa mussa aikaan oikeita inhon väristyksiä...

Hän on n. 30-vuotias mies ja haisee niin vahvasti hielle, että koko huone, jossa on, haisee pistävästi. Hänellä on kalju päälaki, jolla sojottaa rasvaisia suortuvia kiinni kaljussa ja hiuksensa haisevat tunkkaselle ja lialle. Hampaat sojottavat ja ovat ihan ruskeat. Joskus on sen hajunkin takia jo pakko lähteä huoneesta, kun hän tulee sisälle, kun on pahoinvointia muutenkin. Kumma kyllä vaatteensa ovat yleensä siistit ja silitetyt. Vaikka varsinkin alussa pidin siis tätä ihmistä silti ihan hyvänä tyyppinä, kun oli niin ystävällinen, yhä enemmän hän vaan inhottaa... Tapojensakin puolesta. Jos joku kahvitauolla kertoo jostakin ikävästä asiasta (esim. lapsensa sairaudesta tässä taannoin), niin tämä tyyppi hymyilee leveästi kuunnellessaan. Päästelee kaikenlaisia kummia kommentteja ja nauraa kovaa omille jutuilleen. Pikkuhiljaa on ruvennut puistattamaan, kun näenkin koko tyypin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut vaan vältellä hänen seuraansa. Tosin olen kyllä ajatellut sanoa ystävällisesti, että " oletko huomannut, että haiset vähän hielle" . En oikein tiedä, mitä muutakaan kohta tekisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla