Olisi taas hetki aikaa..
voisin muutamalle halukkaalle katsahtaa?
Kommentit (55)
Tarvitsen hieman pidemmän viestin teiltä jotta pystyn näkemään.. hiustenväriä, ikää, ongelma, asia johon haluatte tietää? Terveysasioita en katso enkä näe tarkkoja päivämääriä.
haluaisin tietää, onko tämä lapsi terve, tyttö vai poika, ja suostuuko mieheni vielä joskus kolmanteen lapseen.
Kiitos kovasti :)
olen naimissa 30 vuotiaan miehen kanssa yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, kerros näetkö mitään mun tulevaisuudesta, lähinna siis siitä olenko tämän miehen kanssa lopun ikääni???
Kiitos!
Lapsesi on terve, poikalapsi tulee vahvana tähän.. Nyt en osaa sanoa onko jo perheessänne vaiko vasta tulossa. Nämä kaksi lasta jäävät pitemmäksi aikaa perheenne ainoiksi lapsiksi, kolmatta ei tunnu vahvana. Mutta tulevassa olet itsekin samalla kannalla, et välttämättä halua kolmatta.
Vierailija:
haluaisin tietää, onko tämä lapsi terve, tyttö vai poika, ja suostuuko mieheni vielä joskus kolmanteen lapseen.Kiitos kovasti :)
Kolmen vuoden sisällä perheessäsi on tämä kaipaamasi lapsi :)
Vierailija:
ikä 36, vaalea/maantievärinen tukka
Mitä voin odottaa lähitulevaisuudeltani??? Pääsenkö vihdoin ja viimein halutsemaani työhön... Onko nykyinen mieheni varmasti se oikea??? Montako lasta tulen kasvattamaan???
Nennu
Haluaisin tietää kuinka rakennusurakkamme etenee. Olen myös vähän huolestunut mieheni työtilanteesta. Kiitos jos ehdit vastata !
Olet nähnyt minulle aikaisemmin uuden ja vastuullisemman työn. Näkisitkö tarkemmin alaa? Olen jäänyt nykyisestä voimani vievästä työstä sairauslomalle äitiyslomaan asti.
t.Minna
Muistutan nyt teitä kaikkia siitä, että kukaan näkijä ei näe sitä yhtä ainoaa varmaan vaihtoehtoa. Vaan näemme vaihtoehtoisen polun, lopputuloksen joka on mahdollinen. Itse muutamme koko ajan tulevaamme tekemällä päätöksiä ja sitäkautta valitsemme tiemme. Eli vastaukseni eivät ole 100 prosenttisia, ymmärrättehän tämän?
Ja sitten vastaus sinulle 10. Nyt näkyy niin että tienne eroavat jossain vaiheessa. Tulee ongelmia, kasvatte niin sanonutusti erillenne. Aivan kuin sinä olisit se, joka kaipaa enemmän, muutosta elämään, et tyydy enää siihen mitä saat. Tietenkin itse päätät siinä vaiheessa, jatkatko ja sopeudut tilanteeseen, vai lähdetkö etsimään onnea ja tyydyttävämpää suhdetta muualta. Asia ei ole ajankohtainen vielä, vaan myöhemmin vasta.
Vierailija:
olen naimissa 30 vuotiaan miehen kanssa yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, kerros näetkö mitään mun tulevaisuudesta, lähinna siis siitä olenko tämän miehen kanssa lopun ikääni???
Kiitos!
Sinulla on mahdollisuus kolmanteen lapseenikin, näyttää vain siltä että jossain vaiheessa olet tyytyväinen lapsilukumäärääsi ja tämä vauvahaave ainakin hetkeksi jää.
Vierailija:
valitettavasti en saa sinulle nyt mitään.. voin nostaa kortin noin yleisesti elämääsi koskien:
Sinulle nousi kortti joka neuvoo sinua pysähtymään miettimään omia tavoitteitasi ja sen jälkeen käydä taistoon niitten hyväksi. Saat sen minkä eteen taistelet, olet voitokas, lopputulos on ennalta määrätty ;)
Vierailija:
Alkaako mieheni ymmärtää minua?Hanna 24v.
Voisitko kertoa miten minulle käy nykyisen työpaikkani suhteen? Ja löytyykö lapseni ongelmiin apua? Kiitos!
Olen 31vuotias vaalea yhden pojan äiti. Haluaisin tietää onko meille luvassa perheenlisäystä lähiaikoina ja jos niin kumpaa sukupuolta. Entä työasiat?
Kiitos etukäteen ja kivaa joulunodotusta!
katsot? Olen hieman yli 30 ruskeat hiukset. Ongelmana on kaksi naista jotka ovat sotkeutuneet elämääni tahtomattaan. Vieläkö he ottavat kumppaniini yhteyttä?
Käykö minulle hyvin tulevana keväänä? Teinkö oikean valinnan työpaikan suhteen? Saanko toteutettua tavoitteeni ja tehtyä opinnäytetyön? Tuleeko ongelmia? Näetkö minulle lapsen reilun vuoden päästä?
En saa jäädä nykyiseen harjoittelupaikkaan ja nyt pohdin haenko vakituista työtä vai rupeanko keikkailemaan. Kuinka pian löydän työtä ja mistä ts. kuinka kaukaa? Et ehkä kyllä pysty tollaseen vastaamaan.
Toinen suuri huoli on toisen lapsen saaminen. Koska on oikea aika aloittaa hoidot ja tuleeko toista lasta meille edes ikinä? Milloinkohan?