Ajetaanko autokoulun pimeäajo omalla vai autokoulun autolla?
Minulla olis se tänään, mutta en huomannut kysyä, kun varasin aikaa siihen. Ei siellä kyllä kukaan sanonut mitään autosta, kun soitin, joten olettaisin että ei tarvitse mennä omalla autolla? Ajettava matkakin on aika pitkä, 80km yhteensä joten ei mulla olis nyt edes rahaa tankata autoa : /
Kommentit (7)
tai muutenkaan sanonut mitään millä autolla mennään. Moni tuttuni on ajanut omalla autolla. Mulla oli liukasrata-ajo ainakin autokoulun autolla.
Mut kai niiden olis pitänyt sanoa jos omalla autolla täytyisi tulla (tai jos autokoulun autolla ajosta joutuisi maksamaan) kun ei mulla nyt satu rahaa olemaan yhtään :(
Ap
liukasradoista pakollinen (ykkösvaihe) koulun autolla, kakkosvaiheen (vapaaehtoinen? Isolla radalla, matkaakin tuli reippaasti) omalla.
ja omalla autolla ajettiin. Ykkösvaiheessa kaikki ajot (liukkaat ym.) ajettiin autokoulun autolla. Kumpaas ajoa sä suoritat 1 vai 2?!
pimeäajoa ei voinut silloin vielä suorittaa kun ei ollut tarpeeksi pimeää iltaisin, joten se suoritetaan nyt, kun on pimeää. Eli kuulunee 1-vaiheeseen.
ap
ja kakkosvaiheen liukkaanradan omalla autolla
Riippuu varmaan autokoulusta kuinka tehdään.
Meidän autokoulussa pimeänajo opetus on AINA autokoulun autolla.
Ja 2-vaiheen rataosuus ajetaan yleensä omalla autolla, saa autokoulunkin autolla ajaa, mutta siitä veloitetaan.
Soita hyvä ihminen autokouluusi ja kysy asiasta, niin ei tarvitse miettiä!
mutta jos ei ole autoa, niin sitten autokoulu lainaa (ilmeisesti maksua vastaan...?)