Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaateliikkeen myyjä vastailee

Vierailija
19.12.2005 |

eli nyt vois sitten kysellä kaikkea mitä mieltä painaa kun toi eräs myyjän kirjoittama ketju sai niin hirveitä raivareita aikaan ;) Asiallisia kysymyksiä kiitos niin saatte myös asiallisia vastauksia!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitanko vai menenkö käymään?

Vierailija
2/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän voi valittaa siitä muillekaan. Eikö myös silloin pitäisi olla palvelualtis ja ystävällinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit mennä käymään liikkeessä ja antaa myyjille hakemuksen jonka he pistävät eteenpäin. Toki voi myös soittaa ja kysyä. yleensä kyllä vastataan että tuo hakemus

Vierailija
4/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

En varmasti suutu jos tulet asiallisesti kertomaan asiasi

Vierailija
5/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.2

Vierailija
6/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enhän voi valittaa siitä muillekaan. Eikö myös silloin pitäisi olla palvelualtis ja ystävällinen?

Siis turhahan myyjää on kovistella jos tuotteessa on vika -ei kai se myyjä sitä ole aikaansaanut ;) Eli asiallisuus kunniaan :)

Vierailija
7/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Tiedän mitä myyn. olen ollut liikkeessä kauan töissä. varmasti autan parhaani mukaan

Vierailija
8/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

olen lastenvaatelikkeessä töissä ;)

Vierailija
9/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksinkertainen prosenttilasku pitäisi onnistua jos on tuollaisessa ammatissa?

Vierailija
10/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Juuri näin!

jos asiakas käyttäytyy asiallisesti, asia hoidetaan varmasti. myyjällä ei ole mitään syytä olla hoitammata asiaa

Vierailija
11/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

13

Siksi, että jos satunkin laskemaan päässä väärin niin voi seurata ongelmia!

Vierailija
12/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vaateliikkeessä saada myyjiltä apua, mutta he juttelivat vain keskenään henk.koht asioista eivätkä huomioineet minua lainkaan. Seisoin pitkään siinä heidän vieressään kysyvä katse naamalla. Lopulta meni hermot ja lähdin pois koko liikkeestä.

Vierailija
13/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Erittäin huonoa palvelua! :( jos näytit selvästi siltä että kaipasit apua myyjien olisi pitänyt huomioida sinut. välillä on vaikea sanoa haluaako asiakas huomiota mutta kyllä tossa tilanteessa pitäs älytä toimia

Vierailija
14/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä asiakas

ap

Vierailija
15/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 ei ollu ap.. minulla ei ole mitään syytä lähteä täällä tuolle linjalle..

Vierailija
16/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun sovitan vaatetta, siitä ratkeaa sauma, vyölenkki tms. Olen aina kertonut siitä heti myyjälle. mitä tällöin ajattelette?

Vierailija
17/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tytölleni kalliin lelun ja kävelin kaupasta ulos, lähdin ajamaan kotiin jolloin äitini soitti, että hän oli ostanut juuri samanlaisen lahjan tytölleni. No lähdin viemään tavaraa takaisin, aikaa oli kulunut korkeintaan 10 minuuttia. Kassaneiti ei huolinut tavaraa takaisin jos siinä ei ole mitään vikaa, vaan minun oli pakko ostaa heiltä jotain muuta tuolla summalla. Vaikka kyseessä todella oli vaivaiset 10 minuuttia. (ja myyjä muistikin minut ja kuitti tietenkin oli tallella)

Päätin etten osta siitä liikkeestä enää yhtään lahjaa, eli he varmaan menettivät joustamattomuudella monta sataa euroa. Oliko järkevää toimintaa myyjältä??

Vierailija
18/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.16

Vierailija
19/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

20

Toimit oikein! Myyjänä olen iloinen jos asiakas kertoo! Näin voi tuotteen ottaa pois myynnistä. Jos ei ole tahallisesti rikottu tuotetta niin tottakai olisi mukava jos kerrottaisiin myjälle ettei seuraava asiakas osta viallista tuotetta

Vierailija
20/53 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

21

kuulostaa oudolta! Tietenkin on vielä semmosia liikkeitä joihin ei ole palatusoikeutta mutta kyllä luulisi leluliikkeessä olevan! ja etenkin kun juuri ostit sen