Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö muilla laittaa lasten tekemiä koristeita, piirustuksia jne. esille?

Vierailija
19.12.2005 |

Tuli mieleen tuosta joulukuusen koristelu ketjusta, että minussakin on vähän sellaista täydellisyyteen pyrkivän vikaa, että en haluaisi pilata esim. keittiön seiniä laittamalla niihin lasten tekemiä piirustuksia, ne kun eivät ole niin hienoja. Tietenkin arvostan niitä, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan. Joskus on tullut kavereiden luona ihmeteltyä, että miten he viitsivät laittaa niitä lasten tekemiä juttuja joka paikkaan ja sitten selitellä että tässä piirustuksessa on äiti, vaikka siitä ei saa mitään selvää.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sisustuksessa kolme väriä, ja kun lapset sitten piirtävät jonkun oranssin piirustuksen, niin minua niin harmittaa laittaa se siihen jääkaapin oveen, kun se erottuu niin pistävästi muusta sisustuksesta. ap

Siis ei voi olla totta, ei saa olla! Olet kyllä julma ja kylmäkiskoinen äiti! Värjäät varmaan lastesi hiuksetkin, että sopivat sisustukseen! Ei voi tajuta!!!

Vierailija
22/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita niistä lastesi töitä seinille,mutta älä tule tänne aliarvoimaan niitä jotka arvostavat omiensa väkerryksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sisustuksessa kolme väriä, ja kun lapset sitten piirtävät jonkun oranssin piirustuksen, niin minua niin harmittaa laittaa se siihen jääkaapin oveen, kun se erottuu niin pistävästi muusta sisustuksesta. ap

Vierailija
24/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteetkin on varmaan vaihdettava joka huoneen " teeman" mukaan.. Onko miehesikin tuollainen? Ap, voit takavarikoida kaikki värikynät, mitkä eivät sovi desingniisi ja antaa hoitotädeillekin värikartat piirustuksista mitkä hyväksyt seinillesi.

Vierailija
25/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän päästä kävimme äitini kotona kääntymässä, ja aika pitkäksi venähtivät lasten naamat, kun heidän designiaan oli korjattu.

Vierailija
26/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä mulla on designvisio joulukuusestakin!!

Siis olen sisustusalalla, joten katselen kyllä kaikkea vähän ammattinikin puolesta kriittisellä silmällä! Toki meillä lasten piirrustuksia on tallessa, mutta ei niitä kyllä ympäri taloa ole seinille ripustettuna

myyjänä huonekalu liikkeessä? opiskelet jossain kansan opistossa sisustus suunnittelijaksi?

Vierailija
27/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman hävettää tai tulee sellaisia tunteita, ettei haluttaisi laittaa niitä juttuja esille. Ei se nyt mikään henkilökohtainen loukkaus ole teille, joilla on muutenkin kaikki värit sekaisin kodissa. Kukin sisustaa niin kuin tahtoo.ap

Vierailija
29/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni lasten piirustukset ovat aina ihania, vaikka ne olisivat pelkkää viivahäkkyrää. Vastikään vaihdoimme seinältä hienon taidejulisteen lapsemme maalaamaan perhepotrettiin, kun lapsemme työ oli kuitenkin meille paljon hienompi ja arvokkaampi. Eikö ole järkyttävää, ap?

Vierailija
30/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö itsekin että ne piirustukset ovat rumia ja häpeätte niitä? Muuten en kyllä ymmärrä mistä tämä AP:n aiheuttama ärsytys johtuu.

Vierailija
31/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säälin lapsiasi

Vierailija
32/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ajatukseni oikeasti niin erikoisia ole? Ettekö te muut ole koskaan saaneet esim. lahjaa, joka ei sovi sisustukseen vähääkään, mutta se on pakko laittaa esille, koska anoppi sen osti. Eihän tässä nyt tuon suuremmasta asiasta ole kyse. En minä lapsille koskaan heidän tekemiään juttuja aliarvioi. Joskus ne piirustukset vaan häiritsee silmää, niin kuin muutkin tavarat, jotka on pakko pitää esillä, vaikka ne eivät omaan tyyliin sovi. ap

Vierailija
33/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa kodistasi yksi seinä lasten tekeleille ja anopilta ym. saaduille, inhoamillesi lahjoille. näin voit keskittää kaikki yhteen paikkaan pilaamatta muuta sisustusta, etkä vaikuta sydämettömältä. voit väittää rakastavasi ko. seinää eniten koko talossa. päällystä se lattiasta kattoon, niin saat " tapetin" .

meillä lasten tekemiä piirustuksia on joka paikassa. onneksi 3v. poikamme osaa piirtää todella hyvin :D eikä tarvitse hävetä. ja tosikoille, enhän minä muutenkaan niitä häpeäisi... rakastan.

Vierailija
34/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jääkaapin ovessa ei ole minkäännäköisiä mangeetteja tms. joten siihen ei tule myöskään piirustuksia.

Vierailija
35/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi unikko-patalaputkin on niin hienot, että en raaski niitä käyttää vaan laitoin ne tähän seinälle:) ap

Vierailija
36/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistettu kokonainen seinä. Heistä huomaa, miten tärkeää heille on, että äidin ja isin mielestä lasten maalaukset ja piirustukset ovat niin hienoja, että ne laitetaan myös seinälle kuten muukin taide kodissamme.

Meillä on myös kapea hylly, jossa on lasten tekemiä savitöitä.

Olen ylpeä pikkuisteni taideteoksista!

Vierailija
37/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Totta helvetissä mulla on designvisio joulukuusestakin!!

Siis olen sisustusalalla, joten katselen kyllä kaikkea vähän ammattinikin puolesta kriittisellä silmällä! Toki meillä lasten piirrustuksia on tallessa, mutta ei niitä kyllä ympäri taloa ole seinille ripustettuna

myyjänä huonekalu liikkeessä? opiskelet jossain kansan opistossa sisustus suunnittelijaksi?

Sitä paitsi, senkin kouluttamaton analfabeetti, se on PIIRUSTUS, EI PIIRRUSTUS.