Onko Nalle Puh tyttö vai poika?
Entäs Nasu ja ne muut? Kengu ainakin on selvästi nainen, ja Ruu on poika.
Kommentit (74)
Minulle on aina ollut selvää, että Nasu on poika. Ainoa naispuolinen taitaa olla Kengu.
Ainoa puolen hehtaarin metsän naispuolinen asukki on Kengu.
"The majority of the characters present in Winnie-the-Pooh (Milne, 1926) are males, or at least they are referred to with the pronoun “he”. There is only one female character, which is Kanga. She is referred to with the pronoun “she” and her gender and identity as a caring mother is represented often in the data corpus."
Nalle Puh on poika, mutta netin mukaan hän on saanut nimensä Winnie-nimiseltä oikean eläintarhan tyttökarhun mukaan. Jos nettitietoihin nyt on uskominen.
Jos Nalle Puh ei tiedä kumpi se on tai ei oo päättäny. Näitä sukupuolejahan tulee viikottain lisää ja lisää..
Vierailija kirjoitti:
Nasu tyttö
Tiikeri poika
Ihaa poika
Kani... hmm en osaa sanoa
Kengu ja Ruu äiti ja poika munkin mielestä;)
Nasu on myös poika, kuten kanikin :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on melkeinpä halventavaa.
Ainakin sarjakuvissa Tiikeri on ihan rehellisesti Tiikeri. Onko se leffassa Tikru vai mistä tämä nimitys tulee? Meillä vain luetaan N.P.-lehtiä ja kirjoja, leffoja emme ole vielä katsoneet.Tikru
Samaa ihmettelen: kun olin lapsi 80-luvulla, sarjakuvalehdissä Tiikeri oli rehellisesti Tiikeri. Vasta kun sain omia lapsia, kuulin eka kertaa tuon "Tikru" nimen ja silloinkin luulin että lapset tai lasten kaverit ovat keksineet sen omasta päästään.
Ainoastaan kengu ja fantin äiti ovat tyttöjä ja muut poikia. Ja ihan selkeästi nasu on poika, vaikka onkin niin arka ja pelokas. Ei luonne sukupuolta määrittele. 🙄
Hys, hys. Ei tuommosia saa tänä päivänä arvuutella. Loukkaantuvat verisesti ja kohta teillä on hilut kintuissa.
Nalle Puh on mahdollisesti muun sukupuoleinen?
Sarjakuviin saisi tulla homovaareja, sekä muitakin seksuaalivähemmistön edustajia, niin kun on oikeassakin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
...koska minun pieni poika sanoo meidän talonmiestä Puhiksi...yhdennäköisyyttä on kieltämättä. Poika siis ainakin meidän lapsen mielestä oletettavasti.
Winnie the Pooh on nimi. Winnie voi olla sekä pojan että tytön nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on melkeinpä halventavaa.
Ainakin sarjakuvissa Tiikeri on ihan rehellisesti Tiikeri. Onko se leffassa Tikru vai mistä tämä nimitys tulee? Meillä vain luetaan N.P.-lehtiä ja kirjoja, leffoja emme ole vielä katsoneet.Tikru
Samaa ihmettelen: kun olin lapsi 80-luvulla, sarjakuvalehdissä Tiikeri oli rehellisesti Tiikeri. Vasta kun sain omia lapsia, kuulin eka kertaa tuon "Tikru" nimen ja silloinkin luulin että lapset tai lasten kaverit ovat keksineet sen omasta päästään.
Milnen kirjoissa hänen nimensä on Tigger.
Mitä väliä sillä sukupuolella on??