Onko Nalle Puh tyttö vai poika?
Entäs Nasu ja ne muut? Kengu ainakin on selvästi nainen, ja Ruu on poika.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2009 klo 08:53"]Se käyttää öisin papiljotteja...
[/quote]
Teet lensi näytölle, ai saatana :"DD
[quote author="Vierailija" time="24.09.2009 klo 01:48"]
Nasun kotelotyyli perustunee kirjan syntyajankohdan herrain uimapukumuotiin :)
Toivottavasti se muoti palaa vielä joskus; tahtoisin nähdä mieheni uimarannalla NASUNA ;-D
Mikä sua nyt estää näkemästä ?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 12:51"]Nasu on tyttö. Ei kai kukaan poika voisi olla niin arka ja pelokas...
[/quote]
Eipä...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 01:27"]
Eikö se Herra Kontiola voi viitata Puhin isään?
Minusta Nalle Puh on kyllä enemmänkin tyttö. Hän(/se) on ylitunteellinen, irrationaalinen ja herkkä, jotenkin feminiininen olemukseltaan. Lisäksi käyttää punaista paitaa. Nasu taas on poika (tai miespuolinen).
[/quote]
Käyttäähän homomiehetkin punaista ja pinkkiä.
Ei piirettyhahmoille kuulu miettiä sukupuolia, jos ei ajattele niille sukupuolia. Siis minun mielestäni, se vähän niin kuin pilaa piirretyn.
Kengu on nainen kuten myös nalle puh
Ruu, Nasu ja Tiikeri (tiikerist en oo varma) on poikia
Nalle Puh on poika, mutta elämäni ensimmäiset 25 vuotta luulin Ruuta tytöksi.
Kaniakin sanotaan herra kaniksi monesti :)
Nalle Puh on MIES. Sillähän on miehen äänikin.
Tiedän ainakin sen että Masu on Poika,koska yhdessä jaksissa nasun veljen laoset tulevat kylään ja Nasu sanoo että" Masusetä voi lukea teille sadun " tai jotenkin sinne päin.😊
Nalle puh taitaa olla poika mutta se on vauvojen ohjelmasta . Joten ei kiinnosta. Oon kattonut joskus pienenä mutta oon nyt 11 v
Nalle puh on tyttö, lontoolaisen Winnie karhun mukaan...
Onko sillä väliä, kun ne ovat vain pehmoleluja ja heräävät henkiin vain Riston mielikuvituksessa?
Ne kaikki puolen hehtaarin metsän asukkaat ovat pehmoleluja. Ei niillä ole sukupuolia. Eivätkä ne tarinankerronnallisista syistä niitä myöskään mihinkään tarvitse.
no kaikki muut hahmot ainakin on poikia paitsi kengu ja minun mielestä nalle puh on poika koska jos hän onkin tyttö niin silloin koko lapsuuteni on pilalla:P
Homo se on, ihan kuten se possukin. Ovat ilmiselvä homopari.
Poika. Tiedän asian 100% varmasti.