SAAKELIN MAMMAT SUN MUUT
Olen osa-aikamyyjänä akateemisten opintojen ohella.
HUH ja olen valitettavasti todennut miten ilkeitä, vittumaisia ja tympeitä asiakkaita on jopa puolet ihmisistä!!! Liike suljetaan arkena klo 19. Mutta annas olla, minuuttia vaille tungetaan sisään, tongitaan kaikki mahdolliset paikat, sovitellaan kaikki koot ja värit, jankataan ja ei todellakaan olla huomaavinaankaan, että liike on suljettu. GRRRRRR vituttaa ja ankarasti. Mikä on muka niin hyvä syy että voidaan tehdä näin? Ei mikään!!! Aukioloajat näkee ovesta ja ilmeisesti ne on liian vaikeatajuisia??
Myyjiä kohdellaan kuin vajaaälyisiä tampioita. Itse olen aina ystävällinen, palvelualtis mutta en tunge väkisin auttamaan, teen niinkuin haluaisin itseäni palveltavan. Mutta HALOO!!! Mitäs asiakkaat? Kiukuttelevat kuin teinit, syyttelevät myyjää, eivät katso päinkään, eivät tervehdi, eivät vastaa jne. Monesti naurattaa kun tulee pariskunta kauppaan ja menee iloisesti palvelemaan näitä ja usein mies on ystävällinen ja nainen naaman norsunveellä eikä vastaa kysymykseen " voisinko auttaa teitä" ?? Mistähän johtuu... :D
Useimmat myyjät ovat kovasti työkokemusta tai jo jonkun ammatin hankkineita AKATEEMISIA opiskelijoita!! Joskus tekisi mieli sanoa jollekin kiukuttelevalle tampiolle, joka kohtelee kuin vajaaälyistä apukoululaista pari faktaa meikäläisen koulutuksesta ja älystä:) Mutta tietenkin kohteliaana pidän kaiken sisälläni ja puran sen nyt TÄÄLLÄ!!!
Miettikää vähän omalle kohdalle minkälaisia olette asiakkaina...
Kommentit (95)
Vaikka yleensä ovat itse hanttihommia tekeviä amislaisia..
jos et mitään muuta työtä ole saanut kuin kassalla oleminen. Tiedättekö te edes kuinka tyhmiä te olette, varsinkin nämä nuoret kassaneidit, jotka eivät ymmärrä maailmasta mitään. Aivan sama mitä teiltä kysyy niin vastausta ei saa, kun teillehän ei ole aivoja suotu.
En kai nyt niille sano mitään, mutta nuo kirjoittamani asiat ovat faktoja. Mikä olikaan perseestä " asenteessani" LOL??
-Se että olen kohtelias
-Se että teitittelen ja kysyn tarvitsetteko apua
-Se että olen siisti ja ripeä
-Se että palvelen asiakasta niin kuin tahtoisin itseäni palveltavan...
Ainut mikä on perseestä on ihmisten junttius ja se, että suurin osa on käytöstavattomia moukkia:D
ap
Kun et kerran edes viihdy siellä kassalla!!!!!!!!!! Järki hoi!!!!
Ammattikoulussa oppii tekemään työtä eikä kaikille sovi akateeminen
tutkinto. Mutta kaikki on silti samalla viivalla kunhan tekee jotakin
työtä ja yrittää. Kaikkia kuitenkin tarvitaan. Mitäs jos kaikki olis esim.
lääkäreitä. Sillähän tää maailma pyöris. Kyllä tulis ikävä siivoojia,
bussikuskeja, myyjiä, automekaanikkoja ym. aliarvostetuissa hom-
missa työskenteleviä.
odottaa silloin vielä palvelua vimpan päälle? No minä en vaan kehtais! Haloo, myyjälläkin on elämää sen työpäivän jälkeen! Varmasti ihanaa jäädä tekeen kauppoja ovien jo sulkeuduttua ja sen päälle kassan laskut sun muut.
Ai niin joo, eihän kunnon mamma ajattele kuin omaa napaa.
Ap:lle jaksamisia ja hyvää joulua.
Päässäkö sinä niitä vaatteiden hintoja lasket ja arvaanko oikein, että ihan omassa suussa käytät sitä pankkikorttia kun asiakkaat haluavat maksaa??
Sellaiset tekopirteät bimbot, kuten sinä ovat juuri niitä rasittavimpia.
siivoilemaan jotain toimistoa iltaisin. Saat olla ihan rauhassa. Ei varmasti tuu kukaan kyselemään mitään.
Mutta on ap:n asenteessakin paljon parantamisen varaa!!
jotka tajuavat että myyjissä on paljon akateemisia ja muutenkin asikkaita joilla on käytöstavat.
12 taitaa taas olla tyypillinen naaman norsunv*tulla oleva valittaja, jolle ei mikään kelpaa ja jollaisille nauramme vatsat kipeinä heti kun olet selkäs kääntänyt:D
ap
paremman duunin kun kerran olet niin AKATEEMINEN?!
Vierailija:
myyjissä on paljon akateemisiaap
Vaikka kuinka olisit akateeminen ja lääkäri, sikailu käytöksessä
ei tiedä hyvää ;)
" jotka tajuavat että myyjissä on paljon akateemisia"
Terv.5ttä vuotta lääkiksessä opiskeleva
jos miettii teidän tympeitä vastauksianne ja meidän asiakkaidemme ilkeätä käytöstä... HUH:)
ap
Anteeksi, mutta oletko akteeminen? =) VOi luoja AP!
Ehkä te ansaitsette toisenne.