Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluisko joku leikkiä vähän parisuhdeterapeuttia tai psykologia mulle...? ov

Vierailija
15.06.2008 |

aiemmin sitä jo ehdotin miehelle mutta nyt tuntuu etten jaksa enää. tässä suhteessa mättää niin moni asia joita en alkanu ekassa viestissä erittelemään..

ei mitään dramaattista kuitenkaan. mies ei lyö, ei ole alkoholisti eikä mielenterveysongelmainen. hiukan naiivi kylläkin ja minä taas pidän itseäni fiksuna. tuon kanssa ei voi saada mitään henkevää keskustelua ikinä aikaan koska ei se ymmärrä kaikkea... kurjasti sanottu mutta se on totuus.

miksi hel..tissä mä alan nyt vasta oppimaan minkälaisesta miehestä mä tykkään?! tää on toinen "pitkä" suhteeni jo. olen 10 vuotta seurustellu vakavasti ja nyt vasta tajuan millaisen miehen haluan, huoh...

oisko kellään mitään kommentoitavaa?

ap

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni remontin ja tokan lapsen myötä elämä vähän vaikeaksi. Oltiin molemmat väsyneitä ja riideltiin rahasta, lastenhoidosta jne. Mä muistan olleeni usein niin pitkiä aikoja vihainen/murheellinen, etten enää edes muistanut meillä olevan mitään hyvää, eikä kiinnostanutkaan. Mutta kumpikin oli vissiin päättänyt tahtoa silloin alttarilla ja sinniteltiin eteenpäin. Toka lapsen eka vuosi oli siis tällaista.

Sitten kun toka lapsi alkoi olla yli vuoden, alkoi vasta pilkahdella kunnolla valo - silloin tällöin. Ja sitten jaksoimme raahautua sinne pariterapiaankin.

Ja nyt ollaan taas tosi onnellisia, vaikka ei tuo kaveri vielä ole edes 2 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla