TE joilla ollut tissikipuja raskausoireena -pyydän vastatkaa!
Hei!
Millaisesta kivusta on kysymys? Onko se jollain tietyllä kohtaa rintoja...?
Pyydän, että kerrotte, koska minulla on menkat 3vrk myöhässä ja raskaus olisi todella toivottu! Ainoana " oireena" (tai mitä luulen oireeksi) on tällä hetkellä nänneistä ja tissien yläosasta keskeltä aivan kosketusarat rinnat.
Lisäksi oikeassa rinnassa on aivan kuin sellaista lihaskrampin tyyppistä särkyä.
Toiveet tietysti korkealla...
Kiitos!
Kommentit (37)
Ja kyllähän se NEGA oli! Pidätin pissaa 3,5 tuntia, joten ei voi oikein jossitella silläkään.
Huoh. Ei tässä auta muu kuin käsitellä harmitus pois ja nauttia sitten ihanasta joulusta. Toisaalta olen kuitenkin helpottunut, että tiedän nyt eikä tarvitse jossitella.
Mutta rinnat edelleen kipeät... JOspa se siityä kun menkat joskus alkaa.
KIITOS teille kaikille asiani jakamisesta. Harvinaisen mukava ketju tämä, eikä mukaan ängennyt ketään ärsyttäjääkään!
Mukavaa joulua ja (plussa)onnea ensi vuodelle!
-liikuttunut ap-
Pinkeät rinnat ja toisen kanssa tiesin heti kun tuntui aivan samalta kun maito nousee rintoihin...ja ovat kosketusarat
Harvoin rinnat turhaan on kipeät... Peukut pystyssä täälläkin...
En päässyt enää illalla koneelle. Voih...kurja uutinen! Mulla alkoikin sitten tänään menkat, joten eilinen testailu olikin ihan yhtä tyhjän kanssa. Herpeskin pläjähti huuleen vaikka ei yleensä sellaisia tule. Eli jotain pientä hormonihäikkää täällä päässä.
Mukavaa Joulua sinnekin ja toivotaan seuraavana vuonna parempaa plussaonnea!
t.12
raskaana ollessa eka (ja ainoa alkuvaiheen) oire oli älyttömän kipeet rinnat, mahallaan ei TODELLAKAAN voinut maata. Melkein rintsikoidenkin pitäminen sattui. Turvoksissa olivat kanssa, silloin tuntui paljolta mutta vasta synnytyksen jälkeen kun maito alkoi nousta opin millaiset turvonneet rinnat voi olla :) Dolly Parton jäi kyllä kakkoseksi :D
ja negaa tuli mullekin. Tosin en jaksanut olla pissaamatta kuin tunnin, mutta sillä tuskin mitään merkitystä - kyllä se plussa olisi näkynyt, jos olisi ollut tosi.
Kuten eilen arvelinkin, nyt vituttaa suunnattomasti, että annoin taas itseni elättää turhia toiveita! En sentään käynyt roskiksesta kaivamassa sitä tikku, vaikka sekin kävi mielessä.
Ja todellakin toivon, että ne menkat edes alkaisivat, jotta pääsisi taas yrittämään uudestaan - tämä limbotilassa oleilu on kaikkein turhauttavinta!
Hyvää joulua kaikille, ensi kuussa uudestaan!
oli mulla ensi oire... Olin kanssa toivonut ja odottanut raskautta pitkään. Peukut pystyssä täällä :)
lähinnä rintojen sivuilta. Päivä päivältä kipu vaan yltyi... Nännit kipeytyivät vähän myöhemmin.
Minullakin oli rinnat todella kipeät etenkin sivuilta. Tuli kuin sähköiskuja.
Tuntuu ihan epätodelliselta tutkailla omia " meijereitään" ja miettiä onko jokin oire vai ei. Rinnat ovat mielestäni aivan hieman arat tuolta kainaloiden alta, mutta enemmän siis nännien kohdalta ja suoraan nännien päältä yläosasta.
Sorry nyt nää kuvailut, ketään ei varmaan oikeasti kiinnosta mun tissit, mutta tämä on niin jännää.
Mites tää muu olotila...? Vatsa on sekaisin ja olen aika väsynyt. En nyt mitenkään ylipoikki että kaatuisin sänkyyn ja nukkuisin vuorokauden, mutta sillain nuutunut.
Kertokaa vielä kokemuksia ja kommentoikaa, pliiiis. En uskalla edes ajatella testaamista, koska neljän vuoden aikana on tullut nähtyä sen verran monta negatestiä, että saisitte ensin vakuuttaa mut testaamisen kannattavuudesta.
- kiitollinen Ap-
ennen plussaamista mulla tuntui alavatsalla paineen tunne ja oli tunne, että olis paljon ilmaa mahassa, vaikka ei ollut.
Onnea sulle ;) toivottavasti saisit ihanan joululahjan plussan muodossa..
juuri väsynyt ja vähän flunssanen olo. Lämpöä minulla oli 37,5 ja olin pois töistäkin päivän, kun luulin olevani kipeä ;-)
Vatsa löysällä oli minullakin ja aika pitkäänkin raskauden edetessä. Toisilla, kun tulee ummetus, niin mulla päinvastoin.
Peukutuksia sinne!
Kun riittävän paljon sitä vauvaa toivon tulevaksi, niin voiko rinnat kipeytyä vaan ihan siitä? Tiedän, että joku on saanut jopa ison masun eikä ollut edes raskaana, mutta kuinka yleistä on se, että rinnat vaan ON arat eikä mitään raskautta ole?
HUomaatteko, en uskalla edes toivoa... vaan koetan järkeistää asian muulla tavoin!
Ja sinä joka kerroit rintoihin sattuvan kun hyppii/pomppii... No, minä tietenkin tuossa vähän hypähtelin ja kyllä rintoihin vähän sattuu ja nyt kun lopetin ja istuin alas niin sattuu enemmänkin.
-ap-
Mulla on myös flunssainen olo, nuhaa ja vilutusta!
Mutta olemme koko perhe (siis minä ja mies) olleet vähän nuhassa ja molempia on viluttanut, joten en osaa kuvitella, että se voisi johtua raskaudesta...!
-ap-
t. yksi jännääjistä :)