***ELOLINTUSET VKO 51***
Kommentit (32)
Pahoittelut heinäminkille. =(
KJ25! Älä sinä kiltti ystävä vielä luovuta! Varsinkin, jos olet kerran roskishaamujakin saanut! Täällä toinen samanmoinen dyykkari, luitko mun eilisen pelleilyn sytkärin kanssa? Se vasta noloa oli..Ja acon kymppiä käytän minäkin.
En muuten enää usko tuohon aconiin, oon nyt tässä kierrossa ensin pettynyt niiden ovistikkuihin ja nyt näihin. Juu, tiedän ettei tarvis liian aikasin testata, mut mitäpä mainostavat maerkkinoiden herkimpänä.. Tänään menossa kp 30/29-33 ja ihan ehkä hieno häivähdys haamua siellä oli, mutta niin vähän etten tuota vielä rupe juhlimaan. Nyt meinaan kyllä hakea prismasta seuraavan testin, se näytti mulla viimekskin ihan selkeen plussan 27/29.
No kuitenkin me mennään niin samoissa päivissä ja mä en ainakaan lyö hanskoja naulaan ennenkun se tädinraasku ilmaantuu.
Nyt pitää mennä hakemaan lisää kaffetta joka ei muuten maistu kovin hyvältä! =)
Minkäs merkkisen testin meinaat hankkia Prismasta? Jos sit mäkin vaihtaisin merkkiä... Ainakin sit kun/jos menkat on myöhäs, niin testaan esim. Apteekin omalla, se on mulle plussat antanu silloin kun on ollut aihetta. Ovistikut näytti mulle plussaa oikealla ajalla ja hommiakin tehtiin siinä toivossa. Että kyllä mä kohta huolestun ihan tosissaan (!) jos en ala raskautumaan.... =(
KJ25
Siis mä en yhtään muista mikä sen prisman testin merkki on, mutta en muista nähneeni kuin yhtä laatua ainakaan oman prisman hyllyssä.
Mä tilasin tuolta kotitesteistä niiden uusia, joiden nimeä en tietty muista myös, mutta en oo varma ehtivätkö ajoissa tulemaan. Kun kerran päätin, että en luota enää aconeihin. Tai siis varmasti ne näyttää oikein, jos r-hormonia on tarpeeks, mutta en usko tuohon väitteeseen enää, että 7vrk oviksesta..
Huoh, en viiti ees laskee paljonko noihin kaikenmaailman tikkuihin on menny rahaa..
Pahoittelut kaikille tädin yllättämille :(
KJ?? Älä heitä vielä toivoas. TOisen lapsen aikana mäkin tein testin samana päivänä kun menkkojen piti alkaa (oli silloin säännöllinen 28 päivän kierto) ja testi näytti negaa. Seuraavana päivänä kun ei menkat vielä alkaneet tein uuden testin ja silloin tulikin jo vahva plussa!!
Täällä täti on pysyny vielä toistaseksi poissa mut vielä en uskalla alkaa intoilemaan saati testaamaan. Kp 43/28-39. Viimeksikin kierto piteni 6 päivää joten en pidä yhtään mahdottomana et tää kierto olis pituudeltaan 45 päivää... Ehkä sit jos ei jouluaattoon mennessä ole menkat alkaneet niin uskaltais jo testata?
Toivotaan nyt jatkossa vain niitä plussauutisia! Tädit pysykööt poissa elolintusista!!!+++++++++++++++++++++++++++++++++++
kädet tärisee vieläkin. Ollaan 1,5 vuotta oltu ilman ehkäisyä periaatteella tulee jos on tullakseen. Nyt sitten kun ollaan ensi kesäkuun häitä järjestelty oikein toden teolla olenkin yhtäkkiä raskaana! Pätee sitten todellakin se, että kun on ajatuset ihan toisaalla, niin silloin pamahtaa!!! Ihanaa... mutta häät pitää aikaistaa tai siirtää tuonnemmaksi...pukukin jo roikkui kaapissa valmiina... mutta olen silti niin onnellinen. Viikkoja on vasta vaivaiset 4+3...ja elokuun 24. olisi laskettu aika. Jännittää!
Heissan tytöt! Nyt ei lannistuta joulun kunniaks =)
Mä oon niin kiiruissani töiden ja joulun järjestämisen kanssa, että en meinaa millään koneelle ehtiä! Ekan testin tein toiveikkaana jo perjantaina, mut nega se oli :( Tokan testin tein tänä aamuna Kp28/26 ja nega sekin oli =(( En siltikään lannistu vielä, sillä esikostakin sain haamun vasta, kun menkat oli 5.päivää myöhässä ja plussa tuli kun viikon oli myöhässä ;-) Saas nähdä kuinka käy, jyrääkö täti mut vai saanko aattona plussan???? Pelottaa oikein jos täti tuleepi ja toiveet pikkukakkosesta taas liukuu käsistä tulevaa kohti....
Mulla ainakin on nyt ollut helpompaa, kun en oo niin joka päiväsesti käynyt roikkumassa täällä =) Kivaahan teidän kanssa on kaikesta keskustella, mut kun raja tulee vastaan kuin seinä, niin on paree pitää hiukka taukoo ja taas löytyy uutta intoa kirjoitella!!! Nytkin oli pakko tulla toi nega kirjottaa, vaiks aikaa ei ois lainkaa tähän.
Öitä siskot
Sanna ja jo nukkuva Valtteri
Taas täällä virkkuna jo palstailen, kun illalla nukkumatti yllättää hyvissä ajoin... =) Tänään olis kp 29/28-30. Tässä huomasin aamupalaksi jogurttia ottaessani, että yökötys tuli... =/ Siis ihan hetkittäinen, mut kuitenkin. En tiedä, kuvittelenko vain. Yrittäis nyt tää viikko kulua nopeasti, kun päätin testata vasta jouluaaton aamuna, jos vielä on aihetta.
Plussaa toivoo meille kaikille
KJ25
Ihanaa, kun on jo jouluviikko! Tosin valmistelut on vielä hiukan vaiheessa, mutta tulee se joulu vähän vähemmälläkin valmistelulla :-) Tänään kp 35/30-32 ja ihan selviä oireita ilmassa: palelua, kuvotusta, väsymystä, rintojen arkuutta...mutta sinnittelen testaamisen kanssa jouluaattoaamuun. Edes testiä ei ole vielä hankittuna. Olikos KJ25 testaamassa myös silloin? Onneksi on kiirettä töiden ja muiden kanssa niin ei ehdi koko ajan tätä testausasiaa miettimään ja maltan hyvin odottaa lauantaiaamuun ;-)
Hyvää joulunalusaikaa ja roppakaupalla plussa~~~~~~~~~~~~~~ pistän tulemaan meille kaikille lopuille elolintusille!!!!
Meillä on peräkkäisinä päivinä lasketut ajat ja molemmat ollaan pitkään yritetty! Meillä tärppäsi, kun sanoin miehelle että luovun jo toivosta saada toista lasta.
Pidän jouluaattona peukkuja KJ25 ja emalille, jotka silloin testaavat!
Jokohan sitä kohta uskaltaisi siirtyä tuonne odottajien puolelle, kun viikkoja on vasta 4+6??!
Mukavaa jouluviikkoa kaikille elolintusille!
En ole vähään aikaan ehtinyt täällä käymään, edes lukemassa teidän viestejänne. Töissä ollut sellaista kiirusta mutta nyt jouluun pikkuhiljaa pääsee rauhoittumaan. Muutama työpäivä vielä ja sitten hetki lepoa.
Onnittelut kaikille plussan saaneille minunkin puolestani ja pahoittelut tädin yllättämille. Itse joudun myös samoin tein sanomaan heipat, koska täti on täällä, tuli tuossa viikonlopun tienoilla. Siinäpä sitten meni haave ja toive elovaavista tuhkana tuuleen. :/ Teen varmaan saman kuin joku toinenkin, jätän tämän palstan hetkeksi rauhaan ja keskityn olemaan onnellinen tuosta reilun pari vuotiaasta esikoisestani. :) Iloinen, touhukas vesseli josta saa nauttia täysin siemauksin. :)
Plussatuulia kuitenkin kaikille ja voihan se olla että itsekin taas vuoden alusta viimeistään tänne palaan, johonkin pinoon. :)
Rauhallista ja hyvää joulua sekä onnellista uutta vuotta 2006 kaikille elolintusille!
T: Anmari
Joulu lähestyy.. Viime päivinä onkin jo ollut niin paljon kaikenlaista puuhaa, että on jääny hetkeksi palstalla keikkumiset vähemmälle. Nyt tulin vähän kurkkimaan, mitä elolintusille kuuluu näin joulun alla. Ja täällähän on jännät paikat monella..
Jokunen on ikäväkseni pudonnut tästä porukasta (pahoitteluterveiset heille ja kovasti onnea seuraavaan kiertoon!), joku oli saanutkin jo plussan (onnea Tähtinova?!) ja monella on vielä hyvinkin mahdollisuuksia..
Siispä KJ25, Piipaa00, S@nde ja kaikki te muutkin, joiden nimiä en just nyt muista.. Olen täällä peukut pystyssä ja toivon paljon, paljon plussia! Odottelen teitä kuumeisesti toisella puolella, vielä siellä on vähän orpo olo.. Joten joukkoon mahtuu.
Muutenkin toivottelen kaikille oikein kivaa jouluviikkoa ja pukin odotusta, sekä onnea ensi vuodelle myös!!
Terveisin Kumkwatti
Täältä töistä iltavuorosta olen lähdössä, mutta jäi vielä aikaa vilkaista tännekin... =) Tänään tainnu meillä lintusilla olla hiljaisempi päivä, ainakin pinoutumisen suhteen.
Mulla alkoi tän illan aikana melkoinen alaselkäsärky (=jomotus), taitanee tietää tädin lähestymistä... Muistelin, että viime kierrossa bongasin samanlaista jomotusta ja sit täti kurvas paikalle. Mut tää väsy ja kokoaikainen vilu ei liity mun tätioireisiin, että saas nyt nähdä! Kai sitä ei pidä vielä toivoansa heittää..
Mut illan ja hyvänyöntoivotukset täältä, jos lähtis hiipiin kotia kohti. =)
KJ25
Mulla nyt menossa kp 44/28-39 ja jos minäkin EHKÄ testailisin tuossa jouluaaton aikoihin... siis jos ei menkat ala sitä ennen. Jotenkin ei vaan uskalla testata kun on ne kierrot olleet sekaisin, pelkään kai sitä negaa :( Ei mulla ole mitään oireitakaan ollut, eilen illalla tosin vähän alavatsaa ja alaselkää jomotti, lienee sit kuitenkin täti tulossa jouluks.
Jouluvalmistelut on aika hyvällä mallilla, ruuat ja leivonnaiset pitäis vielä miettiä ja tehdä. Porkkanalaatikon tein tänään ja huomenna teen peruna- ja lanttulaatikon. Mitähän sitä nyt oikein keksis sit joulupöytään jotain hyvää... Teettekös muut mitään itse? Ja mitä teette, olisko hyviä vinkkejä!?
Huomenta.
Tätä se vilu tiesi, olen nyt kuumeessa ja vielä joulun alla... =(
Kp 30/28-30, taidan valmistautua tädin tuloon.
Parempaa loppuviikkoa teille muille
toivoo KJ25
Voihan sitä vilustua raskaanakin... ja niin kauan kun menkat pysyy poissa on kaikki mahdollisuudet bdbdbdbdbdb
Pikaista paranemista ja valkoista joulua!!!! ;o)
Ja ekaksi: KJ25 samaa mieltä edellisen kanssa: älä vielä luovuta, kaikenlaisia kummia oireita kuten vatsan/selän juilimisia voi kuulua raskauteenkin ja flunssankin voi saada!
Itselläkin kaikenlaisia outojakin tuntemuksia ollut ja olen useita kertoja rynnännyt vessaan varmana, että nyt se täti yllätti, mutta ei vaan näy ei kuulu, kp 36/30-32 mennään. Testin hankin eilen kaappiin odottamaan, testausinto vain kasvaa ja nyt tuntuu jo vaikealta odotella lauantaihin vaikka eilen vielä vakuutin, että hyvin jaksan odottaa ;-)Meillä on lähipiiriin tulossa taas paljon kevätvauvoja, kakkosia, niinkuin meilläkin on toiveissa, ja yksi ensimmäinenkin. Se vaan lisää tätä kuumeilua moninkertaiseksi :-) Miehen kanssa jo ihmeteltiin, että jos nyt jo on tärpännyt, niin nopsaan kävi: ekasta yrityskierrosta. Esikosta odoteltiin plussaa kuitenkin se puolivuotta ja olimme varautuneet ainakin samanmoiseen tälläkin kertaa. Mutta saas nähdä, mitä testi aattona näyttää.
Lämmin hali kaikille tädin yllättämille ja roppakaupalla onnea uuteen yritykseen!
Plussatuulia kaikille meille lopuille Elolintusille ~~~~~~~~~~~~~~~~ toivotttelee emali
Jokin ahdistaa ja mielialat myllertää ilosta itkuisuuteen... =/ Masu on kipeä ajoittain molemmilta puolilta ja välillä taas ajatus syömisestä tekee pahaa hetken ajan. =/
No, täti on pysynyt poissa, eikä sen puoleisia oireitakaan taas ole. Mut mä jo ajattelin, että yökötys tietää tietenkin jotain kummaa mahatautia mulle jouluksi. Kunpa se mahataudin " syy" näkyis aattoaamuna plussana testissä, jos sinne asti päästään. =)
Vähän synkkänä ja harmissaan kirjoitteli
KJ25 kp 30/28-30
ps. *Kiitoshali* kaikille jotka " potkitte" mua eteenpäin ettekä anna luovuttaa, tsemiä myös teille!
Minä malttamaton -> testasin... One-Step Testillä, 5min. kuluttua testissä näkyi enempää silmiä sirkistelemättä HAAMU! =)))) kontrolliviivakin oli aiempiin (samoihin testeihin) verrattuna haaleampi ja haamu vielä haaleampi, mutta näin sen kuitenkin.
Enempiä vielä riemuitsematta pysyn täällä kunnes testaan vahvan plussan. Kp nyt 31/28-30, eli la on 31.8- 2.9.2006. Mut ei siitä enempää.
Plussataan jouluksi oikein urakalla! +++
Pää pyörällään oleva
KJ25
Mä olen itse jo luopunut toivosta. Tänään puhdas nega ja lisäks lämmöt oli laskeneet ja mahaa juilii. Eli täti tulee tänään. kp33/29-35. Oviksesta nyt 13 vuorokautta joten kyllä nyt pitäs oikea haamu näkyä eikä mun mielikuvitushaamut mitä ne aiemmat on varmasti olleet.Eilen tuli jo pari vaaleenpunertavaa limatuhrua joka tavallaan tuntu musta hyvältä merkiltä, koska en oo ennen tollasta huomannu. Täti tulee yleensä täydellä ryminällä.
Mutta noiden lämpöjen laskun myötä laski myös mun toivo joten se siitä. Taitaa olla syytä jo uskoo, että meille ei oo tarkotettu enempää lapsia.
Mutta oikein paljon onnea kaikille muille jäljellä oleville lintusille!
Heinäminkki: Olen pahoillani siitä, kun sinulle kävi niinkuin kävi. =( Olen kanssasi samaa mieltä, että minäkin jätän kuumeilupalstan, jos en tästä kierrosta siirry odottajien puolelle. Se on hyvin epätodennäköistä että siirtyisin.
Omaa napaa: En sitte malttanu olla testaamatta... =/ Tein aamupissasta Aconilla testin ja se on edelleen nega, vaikka roskishaamuja olen hakenut.... *punastuu* Alan valmistautumaan tädin tuloon, kun luulisin että jos olisin hedelmöittynyt tästä kierrosta, niin Acon olis sen näyttänyt. Poikkeuksia tietty on, ettei plussa näy ku viikkojen kuluttua, mut en usko kuuluvani niihin.
+++ Hyvää alkanutta jouluviikkoa kaikille ja plussauutisia toivottavasti saadaan tällekin viikolle! bd +++
KJ25 kp 28/28-30