Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOLINTUSET VKO 51***

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinäkään hyvä ystävä luovuta ennen aikojasi. ++bd++ Kuten aiemmin on todettu, niin kauan kun menkat ei ala on toivoa! Ja mun haamu voi ihan yhtä hyvin kadota pois, kuten jo tuossa testiä tiirasin, niin en nähnyt enää yhtä selkeästi. Joten loppuun saakka peukut pystyssä!

KJ25

Vierailija
22/32 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ja epätodellinen olo edelleen.. Tänään vielä yövuoroon ja huomenna matkustetaan kullan kanssa suomeen joulun viettoon. Ihanaa, vielä kun ei ole juuri joulu tunnelmaan pässyt. Mitään oireita ei oikein vielä ole, pieni painon tunne alavatsalla ja nippailua. Saas nähdä, kun mun ystäväporukalla on aina perinteiset joulupäivän karkelot, että miten saan kikkaltua niin ettei kukaan ala kyselemään juomattomuuttani:). Suunnittelin kyllä ottavan omat sideripullot mukaan, jonne vaihdan sisällöksi alkoholitonta;) Kyllä ne nimittäin aikalailla ihmettelis jos mä siellä kuivin suin istun... ei ole ollut tapana :) heh. Oikein ihanaa ja rauhaisaa joulua teille kaikille ja vauvarikasta vuotta 2006!

tähtinova rv 5+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis kp 40/27 tai jotain...

Tosiaan kaikenlaisia oireitakin oli reilu viikko sitten enemmän...(vilu, lämpöä, kuvotusta, kipeet nännit, nippailua) Mutta Nyt olis jälellä lähinnä toi alavatsan jomotus ja juiliminen aina välillä. Nännitkään ei ole enää kipeet... ja negoja olen vaan saanut.

Tosin saatan kuulua pitkäkiertolaisiin... koska mun tän hetkiset kierrot on teroilla tasattu tuohon 27 päivään ja nyt en sit teroja ottanu ollenkaan. Eli taitaa tulla taas asiaa gynelle joulun jälkeen. Ellei joululahja plussaa huomisaamuna ilmaannu... ;)

Vierailija
24/32 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvästi.

Kovasti onnea matkaan kaikille jotka vielä elolintusista joululahjan saavat! Ja muille onnea seuraavaan kiertoon.

piipaa kp1.. joka taitaa nyt lopettaa =' (

Vierailija
25/32 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä lopeta,ystävä rakas!!! Ensivuosi tjottaillaan,jookos??? Minä tapan sen tädinketkun,että sen piti sun Joulus tulla pilaan!!!!!

Vierailija
26/32 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä palstalla. Itse edelleen töissä roikun (hiljaista on täälläkin!) ja aikaa siis palstaillakin, kahdelta lähden kotia kohti ja joulun viettoon lopultakin!

Lohtuhali tädin yllättämälle Piipaalle! En tunne taustaasi (kauan olette yrittäneet jne.) mutta toivon koko sydämestäni parempaa onnea jatkossa! Useilla, meilläkin esikon kanssa, on toiminut se, että jättää koko yrittämisen mielestä pois, ja keskittyy elämässä muihin asioihin, vaikeatahan se on, tiedän! Raskautuminen onkin sitten onnistunut ihan vaivihkaa.

Itsellä kp. 38/30-32 ja olen edelleen säästänyt ainokaista testiäni huomisaamuun. Oireita on välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kamala pahoinvointi alkoi esikoisesta, kun viikkoja oli kasassa 7. Sellaista ei vielä ole, onneksi, näkynyt. Pientä kuvotusta kuitenkin. Kuitenkin on sellainen " ei raskaana" -olo, ja tunne, että testi voi näyttää aamulla kumpaa tahansa. Kun vain malttaisi tuonne aamuun

;-) Onko muita aattoaamun testaajia jäljellä? Tulen viimeistään aamulla kurkkimaan palstaa ja kertomaan kuinka kävi...

Testataan loput Elolintuset sitten PALJON PLUSSIA jouluna!!!

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!!

emali

Vierailija
27/32 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamulla testasin apteekista ostamallani " Be sure" (tai jotain sinnepäin) testillä ja nega tuli. Eikä siinä vielä kaikki. Täti tuli paävän aikana. Eli eilinen haamu olikin muka haamu... Nyt kaks viim kiertoa ollu 32, joten taidan nyt laskea sen mukaan. Poistun takavasemmalle, en laske tän kierron oviksia enkä palstaudu täällä kuumeilijoissa vaan olen omissa oloissani ihan itseni ja perheeni vuoksi.

Kiitos rakkaat kanssasisaret tuesta ja kannustuksesta ja OIKEIN LÄMMINTÄ JOULUA JA PLUSSARIKASTA UUTTA VUOTTA!!!

Piipaa00: Me täältä vielä noustaan!!! bd

KJ25 kp 1/32

Vierailija
28/32 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaahan sieltä tuli...kiva joululahja.... :´(

Mut ei tätiäkään silti kuulu. Taidan alkaa popsia teroja, et sais taas kerran kierron alkuun....

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
29/32 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

neiti kesäheinä: olen pahoillani, mut nyt vaan mennään kohti uutta ja parempaa vuotta me negan testanneet ja tädin vastaanottaneet....

emali: joko olet testannut???? *odottaa jännittyneenä* tsemppiä, jotta plussaat!

Nyt vielä piparitaikinan kimppuun esikoisen kanssa!

Rauhaisaa joulua toivoo

KJ25

Vierailija
30/32 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan! Vasta nyt palstaudun kun on ensimmäinen mahdollisuus tässä hyörinässä. Aamulla yhdeksän aikaan testasin Apteekin omalla ja - kuten olen aavistellutkin - plussa tuli!!!! Mulla säännöllinen kierto ja kun kuitenkin täti yli viikon myöhässä, olin jo melko varma ilman testaustakin.

Lämmin halaus tädin yllättämille KJ25lle ja Piipaalle, sylillinen onnea ja voimia uuteen kiertoon.

Emali

Vierailija
31/32 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottomat onnittelut vielä teille onnellisille plussanneille!!

Sitten tähän ikävämpään puoleen ;-( Meille se typerä täti löysi kuin löysikin tiensä jo keskiviikkona... Ensin masis oli aivan kauhia!! Mut sitten ajattelin niin, et esikko ansaitsee kunnon joulun, eikä apeeta äitiä!! Oonhan onnellinen tuosta 1,5 vuotiaasta pienestä sulosesta pojastani =) Niimpä mökötys jäikin minimaaliseksi :-)

Heippa sitten minunkin puolestani =) Lähden kyllä iloisin mielin uuteen kiertoon. Piipaa ja KJ25 tsempataahan toisiamme jatkossakin, joohan!? Älkäähän tytöt kadotko kokonaan.

Positiivinen ajatus, jonka sain kun olin masiksessa tädistä. Eihän se tytöt yrityskään mitenkää kamalaa oo....

No nyt hiljenen elokuisissa ja toivottelen joulun aikaa ihanaa ja ONNEKKAAMPAA UUTTA VUOTTA!!

S@nde eli Sanna

Vierailija
32/32 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuhan joukkoon syyskeijujen. Jatketaan matkaa taas siellä.

Pahoittelut myös muille tädin jyräämille.

ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!

T:Babyunelma syyskeijuista kp: ei aavistustakaan ja hyvä niin... :-)