Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN KADEHDI KETÄÄN !

Vierailija
18.12.2005 |

Onko muita, jotka ajattelevat samoin? Kateudessa ei ole mitään järkeä, koen eläväni niin kuin hyvä on. Elämässäni on ollut vastoinkäymisiä, mutta en ole katkeroitunut.

Kiva jos toisilla menee hyvin ja tietysti olen tyytyväinen, jos itsellekin aurinko paistaa. Mutta en koe kateuden olevan sellainen juttu, jota kannattaisi tuntea.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehdin myös kaveriani joka silmää räpäyttämättä maksoi ensin vaatekaupasssa melkein 400 euron laskun. siitä sitten mentiin verhokauppaan josta hän haki teettämänsä 300 euron olohuoneen verhot. lopuksi menimme sitten huonekalukauppaan missä paloi 300 euroa.

olin kateellinen, pakko myöntää!

Vierailija
2/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastetaan vakavasti. En kuitenkaan kadehdi niitä, joiden ei tarvitse olla jatkuvasti huolissaan läheisistä. Jokaisella on omat murheensa. Lisäksi en koskaan ole kaivannut lapsia, olen tyytyväinen ilman. Tuntuu, että jotkut joskus kadehtivat meidän elämäämme ilman lapsia. Sekin tuntuu oudolta, koska suurin osa on kai vapaaehtoisesti lapset hankkinut?!

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei maallisia rikkauksia pahemmin olekkaan.

Vierailija
4/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raha todellakaan onnea tuo, sen on elämä jo opettanut. Älkää kadehtiko ihmisiä, jotka ostavat kauheasti. Yleensä näillä ihmisillä on henkisesti paha olla. t. ap

Vierailija
5/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin mistäkin asiasta. Ennen en tiedostanut kateuttani, mutta nyt olen oppinut tiedostamaan sen ja hymähdän vain itselleni: hei, sä oot vaan kateellinen! Kummasti se helpottaa, kun tiedostaa tällaiset tunteet. Olen esim. kateellinen asioista, joita toisilla on, mutta minulla ei. Silloin ajattelen esim. että mitä voisin tehdä asian hyväksi, että minäkin saisin tai tarvitsenko minä todella jotain, mitä toisella on jne.

Vierailija
6/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on asiat hyvin.Terve lapsi,toinen tulossa,ihana mies,oma talo ja opiskelupaikka,josta pääsen haaveammattiini.

Mitäpä muuta voisin enää toivoa?

Vierailija
7/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tunnen kateuden pistoksen itsessäni, niin alan miettiä asioita laajemmin: okei, tuolla ihmisellä on juuri sellainen työ jonka haluaisin. Mutta olisinko valmis vaihtamaan elämiämme kokonaan? HAluaisinko kaiken, mitä sillä ihmisellä on, niin hyvässä kuin pahassa, vai onko kuitenkin niin, että oma elämäni kokonaisuudessaan on juuri se minulle sopivin ja paras...Tähän asti on ollut, ei tarvitse kuin ajatella omia lapsia, joita ei ikinä vaihtaisi kenenkään toisen lapsiin, saati lapsettomuuteen...

Vierailija
8/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni kadehtiikin meidän perhettä: olemme nuoria ja sporttisia, varakkaita, uusi kallis auto, hieno kämppä stadissa, pyrimme aina näyttävyyteen yms.

Vierailija
9/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Todella moni kadehtiikin meidän perhettä: olemme nuoria ja sporttisia, varakkaita, uusi kallis auto, hieno kämppä stadissa, pyrimme aina näyttävyyteen yms.

Vierailija
10/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavat haluta sitä muiden kateutta? Vai itseännekö varten olette " näyttäviä" yms? t. ap

Vierailija
11/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi, enkä mieti, mitä muut meistä ajattelevat. Elämäni on hyvässä mallissa, muttei täydellistä - ja tiedän, ettei kenenkään elämä ole täydellistä. Sen tajuaminen vie motiivin kadehtia ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme