Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne kaupunkilomalle (Eurooppa) TAMMIKUUSSA?

Vierailija
14.06.2008 |

Kylmyys ei haittaa, lämpimästi vaan päälle, mutta ei saisi sataa vettä! Lumisade ei tietenkään niin paljon haittaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkish Airlines lentää suoraan Helsingistä.

Itse haaveilen siitä. Olisi ainaskin erilainen paikka, kuulemma kaunis ja eksoottinen, edullinen ja kulttuuriakin löytyy.

Mitens tuo NYC mitä ehdotin?

Vierailija
22/27 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbulissa en olekaan käynyt ( siis olen numero 13) se on varmasti makee kaupunki, enkä tiennyt että Turkish lentää sinne Hesasta.. tuohan tulee mun listalle seuraavaks..KIITOS! hehe.. mä kans tykkään kaunpunki irtiotoista miehen kanssa tai ólen reissannut myös paljon ihan yksin, sekin on musta kivaa kun voi tehä just mitä ite haluaa..( hehe itsekäs..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbul on kyllä haaveissa. Että ole hyvä vaan vinkistä 13 :)

Meillä lapset 3 ja 4v, miehen kanssa oltaisi ensimmäistä kertaa lähdössä jonnekkin kaksin. Häämatkakin tekemättä. Nykiin halajan, mutta luulen että Istanbul tai joku Kroatian kaupunki valitaan. Ei raaski olla poissa kuin kolme yötä lasten luota, Nyc jää sen takia pois..

Jotenkin tuo Istanbul kiehtoo ihan täysillä minua.

Hirmu matkakuume nousee ja kaipuu jonnekin kauas kun lueskelee tälläisiä ketjuja. Barcelonaan nousi myös kaipuu, siellä käynyt reilillä päiväreissulla vuonna 1994, olisi kiva päästä kunnolla tutustumaan paikkaan. Siinä lähellä muuten pieni kiva kylä kun Port Bou.. Siellä rantailtiin pari päivää.

Hei ap, sori kun höpisen omiani ketjussasi :)

Mitens olisi muuten Lissabon?

Tv. se joka ehdotti mm. Nyciä, Istanbulia, Puolaa ja Budaa

Vierailija
24/27 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kanssa ihan toivoton matkahaaveilija, nauran aina että jos voittaisin Lotossa, lähtisin oitis pennut kädessä lentokentälle ja sieltä ekalla koneella johki muualle miettii mitä niillä tehdä..:))

Lissabon on kanssa multa näkemättä, olen kuullut siitäkin ihan mielettömän hyvää.. Mäkin suurimmaksi osaksi väänsin eurooppaa kun asuin tuolla Hollannissa, oli niin paljon halvempaa sieltä kun täältä. Eikä ollut vielä lapsia.

Kerrankin lensin Pisaan 9e menopaluu sisältäen verot. heh Ei paljon suomesta tehdä tommosia...

en minäkään jättäis varmaan ees viikoks niitä tänne, jos mennään pidemmäksi aikaa niin mennään lasten kanssa ja niiden ehdoilla. Olin jotekin häkeltynyt kun mun pojan tarhakaverin vanhemmat oli 20vrk Kuubassa ja jätti 3v lapsensa mummolaan, mä en pystyis!! 2 päivää olis kivaa ja sitten tulis itku ja ikävä ja loppuloma pilalla ja vaan kiukuttelisin mun miehelle että haluan kotiin..

Hei muuten AP, mites WIEN tai BRYSSEL, ovat kanssa kivoja..

helvetti, Eurooppa on TÄYNNÄ kivoja kaupunkeja.. hehe. Ihanaa olla Eurooppalainen kun niin paljon niin lähellä.. !!!

kiusaan sua lomakuumeella, me lähetään 1.7 koko perhe kuukaudeks Espanjaan..! lasken täällä tunteja- en päiviä.. repästiin kerrankin, vuokrattiin sieltä asunto Benalmadenasta. ei haittaa toi sade kun tietää että kohta pääsee aurinkoon! Joten saa kyllä tuo Istanbul odottaa ens kevääseen

Hauskaa viikonloppua teille molemmille.. ja ihania matkustuspäiviä!!!

Vierailija
25/27 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mulla on koko ajan matkakuume ja tosiaan Eurooppa on täynnä ihania kaupunkeja. Lissabon myös harkintaan. Wienissä olen käynyt ja tykkäsin kyllä siitäkin.

Mukavaa lomaa Espanjassa? Mitä kautta vuokrasitte asunnon,

ap utelee

Vierailija
26/27 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kanssa ihan toivoton matkahaaveilija, nauran aina että jos voittaisin Lotossa, lähtisin oitis pennut kädessä lentokentälle ja sieltä ekalla koneella johki muualle miettii mitä niillä tehdä..:))

Kiva kuulla kohtalontovereista. Olisko se että on asunut ulkomailla, minä asuin Lontoossa kuusi vuotta. Vaikka Suomessa on ihanaa, nyt kun on lapsia jne, mutta silti.. Joku kaukokaipuu sitä vaivaa vähän väliä. Lontoosta reissasin exän kanssa ja yksikseni halvalla, mm. Eurolinesilla Damiin, Prahaan ja Brysseliin. Lissabonissa kävin kanssa Lontoosta käsin, sekä siellä Nycissä.

Kuullostaa hyvältä tuo Espanjan reissu. Nauttikaa :)

Minä jatkan haaveilua..

Vierailija
27/27 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longyearbyen, jos kylmyys ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan