Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reps! Lintu75 teki äitimammaset!

Vierailija
17.12.2005 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkuin Lintu " äitimammanen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ikävää, että sinun iltasi on pilalla jos jotakuta kehutaan ja kiitellään (ihan aiheestakin!). Tee vaikka jokin riidanhaastamis-aloitus, jossa voit purkaa pahaa oloasi, mutta turhaa vinkua noin aiheettomasti.

Vierailija
4/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valottaistko mulle vähän " äitimammasen-taustaa" ?

Vierailija
5/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=2763468&t=2763240&appid=&…

Mutta tää tiivistelmäkin valaisee asiaa. Luepa ap sinäkin, niin tiedät, mitä se äitimammaset tarkoittaa ;)

Vierailija
7/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin puhelias tyyppi, en sentään jaksa keskustella itseni kanssa tietokoneen välityksellä=)

mulle oli ihan iloinen yllätys, että tällä palstalla niin moni jaksoi kiittää ja olla ystävällinen. En kuitenkaan kerjää sitä, sillä jokainen saa olla mitä mieltä haluaa.

Vierailija
8/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintu75 on ihan positiivinen nikki. Lapset nyt voisivat taas hillitä tuota koulukiusaamismentaliteettiaan.

Vierailija
9/15 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö välillä vierailijana kehumassa itseäsi vai jossain muussa ketjussa vittuilemassa muille:)))))))

Vierailija
10/15 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa nyt herran jumala jotain elämän tapaista.

Vierailija
11/15 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin välissä laittamassa ainakin kuvan niistä astioista=)

Vierailija
12/15 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleena ulos eli saatan joskus kirjoittaa vierailijana vaikka tarkoitus on olla kirjautuneena.

Vierailija
13/15 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on nyt resepteistä.Mikä teidän ongelma on? Eikö ole muuta ongelmaa et pitää yrittää säätää jotain? SÄÄLITTÄVÄÄ

Vierailija
14/15 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinkin näköjään kirjoitatnut vierailijana juuri sen seuraavan viestin, kun jouduin poistumaan kuvan latauksen ajaksi. Enpä sitä itse huomannut. Eipä mulla kuitenkaan tarvetta ole täällä kehuskella, en sentään ole mikään Hiltonin keittiömestari=)

Mä kuitenkin olen täällä nimimerkillä, ihan sillä samalla, jolla pyörin vauvan muillakin sivuilla, vaikka voisin kirjoittaakin nimettömänä.

Vierailija
15/15 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat puhua omista perverssioistasi!

Oho, 15 kirjoittaa vierailijana! Se on varmaan kirjoittanut kaikki tämänkin ketjun viestit ja vastaillut sitten itselleen... Joo... :D

Vierailija:

Kävitkö välillä vierailijana kehumassa itseäsi vai jossain muussa ketjussa vittuilemassa muille:)))))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi