Reps! Lintu75 teki äitimammaset!
Kommentit (15)
Ap, ikävää, että sinun iltasi on pilalla jos jotakuta kehutaan ja kiitellään (ihan aiheestakin!). Tee vaikka jokin riidanhaastamis-aloitus, jossa voit purkaa pahaa oloasi, mutta turhaa vinkua noin aiheettomasti.
valottaistko mulle vähän " äitimammasen-taustaa" ?
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=2763468&t=2763240&appid=&…
Mutta tää tiivistelmäkin valaisee asiaa. Luepa ap sinäkin, niin tiedät, mitä se äitimammaset tarkoittaa ;)
Vaikka olenkin puhelias tyyppi, en sentään jaksa keskustella itseni kanssa tietokoneen välityksellä=)
mulle oli ihan iloinen yllätys, että tällä palstalla niin moni jaksoi kiittää ja olla ystävällinen. En kuitenkaan kerjää sitä, sillä jokainen saa olla mitä mieltä haluaa.
Lintu75 on ihan positiivinen nikki. Lapset nyt voisivat taas hillitä tuota koulukiusaamismentaliteettiaan.
Kävitkö välillä vierailijana kehumassa itseäsi vai jossain muussa ketjussa vittuilemassa muille:)))))))
Hommatkaa nyt herran jumala jotain elämän tapaista.
kävin välissä laittamassa ainakin kuvan niistä astioista=)
olleena ulos eli saatan joskus kirjoittaa vierailijana vaikka tarkoitus on olla kirjautuneena.
kyse on nyt resepteistä.Mikä teidän ongelma on? Eikö ole muuta ongelmaa et pitää yrittää säätää jotain? SÄÄLITTÄVÄÄ
olinkin näköjään kirjoitatnut vierailijana juuri sen seuraavan viestin, kun jouduin poistumaan kuvan latauksen ajaksi. Enpä sitä itse huomannut. Eipä mulla kuitenkaan tarvetta ole täällä kehuskella, en sentään ole mikään Hiltonin keittiömestari=)
Mä kuitenkin olen täällä nimimerkillä, ihan sillä samalla, jolla pyörin vauvan muillakin sivuilla, vaikka voisin kirjoittaakin nimettömänä.
Taidat puhua omista perverssioistasi!
Oho, 15 kirjoittaa vierailijana! Se on varmaan kirjoittanut kaikki tämänkin ketjun viestit ja vastaillut sitten itselleen... Joo... :D
Vierailija:
Kävitkö välillä vierailijana kehumassa itseäsi vai jossain muussa ketjussa vittuilemassa muille:)))))))
Terkuin Lintu " äitimammanen"