Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä ollut palkattua lastenhoitajaa yön yli tai viikonlopun?

Vierailija
16.12.2005 |

haluttaisiin miehen kanssa viettää joku kylpyläviikonloppu tms., kun ei ole ollut kahdenkeskistä viikonloppua 13 vuoteen. Jotenkin vaan tuntuu kamalalta ajatus, että jättäisi lapsensa jonkun ventovieraan hoiviin niin pitkäksi aikaa, ja jaksaako ihan vieras ihminen olla vastuussa vieraista lapsista useamman päivänkin??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tämä esikoinen vielä masussa=)mutta varmasti tulee olemaan.

itse olen ollut hoitajana jopa koko vklp:n, ja ihan palkattuna sellaisena.toki ensin on tutustuttu lapsiin lyhyimmillä hoitokerroilla ja vasta kun luottamus on saatu niin sitten olen ollut koko viikonlopun/yön.kaikki perheet joissa olen ollut ovat olleet jotakin kautta tuttuja, esim. oman äitini tai naapurin kautta, että ihan ventovieraita ei olla oltu.sitten on tietty ollut näitä hoitoperheen tuttavaperheitä jotka ovat tarvinneet hoitajaa ja sitä kautta saaneet tietää minusta.

siinä vaiheessa kun olen vieraammilla ollut hoitamassa, olen ollut ainakin täysi-ikäinen ja opiskelin lh:ksi.

kaikki on miltei aina mennyt hyvin, tottakai on ollut perheitä (1) joiden kanssa ei kemiat pelaa, ja heille sitten toisen hoitokerran jälkeen sanoinkin että ei taida tulla mitään...

tärkeintä on mielestäni juuri se että miten itse/lapset suhtautuvat hoitajaan, ja niinkun olen joskus kuullutkin, niin lapsistahan sen näkee millaista hoitajan kanssa on ollut.

hoitajan etsinnässä suosittelen olemaan avoin mutta varauksella...ja jos tosiaan haluat että hoitaja on pidemmän aikaa, niin kannattaa hakea ainakin täysi-ikäistä hoitajaa, juuri koulut sun muut ovat tässä hyviä, käy esim. laittamassa ilmoituksen koulun ilm.taululle.

ja sitten kun hoitaja on ensimmäistä kertaa lapsia hoitamassa pidemmän aikaa, voi esim. sopia että joku tuttava käy katsomassa miten siellä menee.tästä tietenkin täytyy hoitajalle sanoa, mutta vaikka niin että hoitaja ei tiedä tarkkaa aikaa.fiksu hoitaja kyllä ymmärtää vanhempien huolen omista lapsista, kunhan ei mene aivan liiallisuuksiin!

tässä nyt oli muutama vinkki, jos vielä haluat jotain tietää niin kysy ihmeessä!

Vierailija
2/3 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri edellä mainitusta syystä ei käydä koskaan yhtään missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän aina kerrotaan, että esim. MLL:stä saa helposti hoitajia, joten kyllä kai moni niitä varmaan käyttääkin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän