Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa 70-luvun lastenohjelmista sellaisen nukkeanimaation jossa oli sininen poikahahmo, jolla oli iso sininen lierihattu

Vierailija
16.12.2005 |

ja punainen tyttöhahmo punaisella suurella lierihatulla. Entäs Matti ja Miisa - vai Miisu? Boomerang kanavalta tuli juuri tuo ensin mainittu. Olin jo unohtanut, mutta nyt kun näin, heti muistin sen lapsuudestani. olen syntynyt -68.

Mitä muita muistatte tuolta ajalta? 70-luvun muistoja kehiin, kiitos =)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi nostalgiaa! Kalles klätterträd (Kallen kiipeilypuu)oli kans ihana, ja käytöskukkanen. Ja aito kattokassinen.

T:toinen -73

Vierailija
42/52 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut muovailuvahaa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tosi huonosti, en muista puhuttiinko siinä mitään. Oliko ne jotain lintuja vai mitä...

vm.75

Vierailija
44/52 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muistan tosi huonosti, en muista puhuttiinko siinä mitään. Oliko ne jotain lintuja vai mitä...

vm.75

Eikös siinä ollut kaksi paperista leikattua kengurua..?

vm. 76

Vierailija
45/52 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nyt.fi/televisio/artikkeli/1101978066775

Tuo kun tulisi uusintana, niin voih...

Vierailija
46/52 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kanssa rosvo Rudolfin ja sen englannin kielikurssiohjelman ja sitte Shirley Temblen elokuvat oli ihania. Niin ja Lassie ja Musta Ori.

Vierailija
47/52 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppareita oli myös Heidi, Angelica (vaikka olin lapsi), Pitsiä (Lace), Taiteilijan tytär. Barbapapasta tykkäsin ja Nalle luppakorvasta, viuluviikareita inhosin :). Aasta Ööhön oli myös lemppari ja se " hello hello hello, where´s the cat?" oli pelottava.

Muistatteko sellaista norjalaista lastensarjaa, jossa oli viisi tutkimusmatkailijaa etsimässä seerumia flunssaan? Tämä oli ehkä joskus kun olin 10 eli -82-83. Yhdessä jaksossa he vierailivat talossa, jossa kummitteli. Taulussa silmät liikkuivat ja se olikin talossa asuvan naisen sisko joka oli katkera naiselle ja halusi kostaa kiusaamalla häntä. Minua pelotti ihan kamalasti.

Vierailija
48/52 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun lemppareita oli myös Heidi, Angelica (vaikka olin lapsi), Pitsiä (Lace), Taiteilijan tytär. Barbapapasta tykkäsin ja Nalle luppakorvasta, viuluviikareita inhosin :). Aasta Ööhön oli myös lemppari ja se " hello hello hello, where´s the cat?" oli pelottava.

Muistatteko sellaista norjalaista lastensarjaa, jossa oli viisi tutkimusmatkailijaa etsimässä seerumia flunssaan? Tämä oli ehkä joskus kun olin 10 eli -82-83. Yhdessä jaksossa he vierailivat talossa, jossa kummitteli. Taulussa silmät liikkuivat ja se olikin talossa asuvan naisen sisko joka oli katkera naiselle ja halusi kostaa kiusaamalla häntä. Minua pelotti ihan kamalasti.

Vierailija
49/52 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Olipa kerran ihminen oli kyllä todella kiva sarja

Vierailija
50/52 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastajat, muistaako kukaan ? Ja näkymätön mies, se meni ovien läpi jne. Entäs sitten se nano-nano-mies ? Mikäs juttu se oli ?

Vierailija
51/52 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
52/52 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

englannin kielikurssia lapsille: Hello Hello Hello? Siinö kaksi hölmöä poliisia (toista es. Neil Hardwick) etsi kissaa (wheres the cat?), joka oli karannut kuuhun. Sitten sellaiset pahikset pelotteli niitä. Oli tosi jännä aikoinaan!

Where is the cat?

The cat is in the moon!