Voi että..**kele!nyt tuli taas mitta täyteen
näitä helevatan lässyttäjiä! mikä siinä on kun aikuinen puhuu " masuasukista" omasta " masustaan" " toukotohinoista" ja antaa syntymättömälle lapselle lempinimiä kuten " masukki" . WHY?!WHY?!
Kommentit (22)
" masuasukki" " toukotohina" tms typerä mukahassu?
saa nimiä antaa, mutta ei ällölällönössöpössöliisihöpölöpö...
minähän tästä määrään ;)
Mene takaisin nukkumaan...jos vaikka helpottaa...
liian imelää. alkaa väkisinki naurattaa ja ällöttää kun niitä lukee:)
mutta huvinsa kullakin.
Niin kutsunkin...Ja saan varmaan suoraan hullunpaperit, kun kutsun synnytykseen menehtynyttä tyttöäni enkeli-tytöksi! Joo...hauskat päivän jatkot. 4
En tiedä miksi haluat mainita asian tämän keskustelun yhteydessä. Saako se sinut jotenkin " viimeisen sanan sanojaksi" ?
ei aina tarkoiteta ehkä sinua! ärsyttää liian herkät lasta yrittävät ihmiset myös!
t. kaksi aborttia tehnyt
Miulla on just toi masuasukki vaihe menossa. Ja totta puhuakseni en vois vähempää välittää, jos se ap:n tai jonkun muun persettä rassaa. Voisin tietty puhua virallisesti tästä sikiöstä tai kohdussani kasvavasta jälkeläisestä, mutta enpä taida teidän takianne viitsiä....
Erinomaisen mainiota joulunodotusta sinnekin, kannattaa ehkä vältellä näitä vauva-aiheisia sivustoja, jos ei ole valmis kestämään tämmöisiä imelyyksiä.
Toivoopi maalismussukka, jonka masussa majailee masuasukki=)
-jossara-
Mä nimesin vatsavauvani sikiöksi! Kelpaako?
ysin juttu ei kuulunu ollenkaa tähän keskusteluun! mä INHOON kans noita ällönimiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itsekin sain vauvan alkuvuodesta ja jo raskausaikana iho meni kananlihalle kun kuunteli näitä masuasukki-höpinöitä.
mutta ei ne mua millään lailla ärsytä, joskus vaan hymyilyttää kun rv4+5 vaavilla on jo nimi valmiina :) Kaksi keskenmenoa olen kokenut enkä noita (rv12 ja rv15) kutsu enkelivauvoiksi. Minulle ne olivat vaan sikiöitä jotka jostain syytä eivät saaneet kehittyä vauvaksi asti, kyyneleitä kyllä vuodatin mutten kynttilöitä poltellut.
Mutta jos tyttärelleni olisi käynyt niin kuin vähältä pit, eli menehtynyt synnytykseen, niin häntä kyllä pitäisin enkelilapsenani, haukkukaan vapaasti miten hysteeriseksi ja yliherkäksi sinänsä. Ja jos hän nyt vuoden iässä yllättäin menehtyisi, kyllä elämäni pysähtyisi varmasti pidemmäksikin aikaa... Ehkä olen liian herkkä äidiksi?
Mutta itse asiasta, ei nou lässyttykset ärsytä, ainakin tietää lapsen olevan toivottu ja tervetullut. Se ärsyttää mitä kahdessa läheisessäni olen saanut katsella, eli raskaus ei saa muuttaa äidin elämää millään tavalla. Tupakoidaan ja ryypätään yhä samaa tahtia (eikä mikään kevyt tahti kyseessä!) eikä mitkään lapseen liittyvät asiat kiinnosta pätkääkään. Ei tule edes mieleen että tulevalle voisi hankkia jotain tarvikkeita tai vaatteita (rv 32 menossa toisella), kaikki rahat laitetaan omiin huvituksiin. Todetaan vaan että saadaanhan me äitiyspakkaus ja vanhemmat saa sitten ostaa sängyt ja vaunut jos niitä oikeasti tarvii... Eli juu, tuo ei minusta kuulosta kovin lupaavalta lasta kohtaan.
että jotkut raskaana olevat tavallaan antavat itselleen luvan taantua, olla passattavana, kiukutella kanssaihmisille, lihoa porsaaksi ja olettaa, että maapallo alkaa pyöriä heidän " masujensa" ympärillä.
Jokaiselle on raskaus iso, mahtava asia, mutta muille se ei ole sen kummempaa kuin tavallinen, biologinen juttu.
Sen takia asian yli-korostaminen jatkuvalla pölöttämisellä aiheesta ja masuasukeilla ja masukeilla höystetty juttu alkavat nyppiä aika pian.
Lapsia on saatu aikojen alusta asti, muttei ennen ole ollut aikaa ja varaa tällaiseen hömpötykseen... Saman tien kun raskaustesti näyttää plussaa, sitä ollaan jo vanhempia. " Lapselle" keksitää työnimi ja aletaan miettimään vaunuja ja vaatteita. Jokaista omaa tuntemusta tarkkaillaan, kuuluuko tämä nyt raskauteen vai ei...? Joka suupala on mietittävä ja mitään ei uskalleta tehdä. Jotkut katsovat että heidät tulisi sairaskirjoittaa jo heti plussan perusteella, kun elämä nyt joka tapauksessa pyörii jo lapsen ympärillä.
Ja sitten kun rv5 alkaa vuoto ja keskenmeno, koko elämä kaatuu. Porataan pitkään ja hartaasti enkelivauvan perään, jolle parhaimmassa tapauksessa on jo annettu nimi!!! Ja haloo, ennen raskaustestien aikaa ei olisi edes tiedetty olevansa raskaana, kuukautiset olisivat vaan tulleet hieman myöhässä. Nyt sitten täytyy olla rv 6 tunkemassa yksityiselle ultraan että nähdään " meidän pieni siellä vilkuuttelemassa" .
Oikeasti, toi malttamattomuus on ihan sairasta! Kuinka tuollaisista ihmisistä tulee ikinä rauhallisia vanhempia kun ollaan koko raskauden ajan kuin kissa pistoksissa. Harvoin näkee 5v lapsen odottavan joululahjojaan yhtä kumeisesti kun kaverini Ella-tytärtään rv5 (" kun mulla on ihan tyttö-olo" ?!?)
jep, juuri näitä tyyppejä...ihan käsittämätöntä aivokuolleisuutta.
Mikä on ihmisessä vikana kun täytyy aina olla toisten kimpussa tuolla tavalla. " Nykyajan malttamattomuus" , voi hyvää päivää taas tätä analysointia:D
Joo, sehän onkin TOSI huono ja surkea juttu, että nykyaikana äidit voivat nauttia odotuksestaan!
Ja sinä, jonka tytär menehtyi, olen todella pahoillani puolestasi, ihmiset ei oikein mieti mitä sinullekin laukovat, jaksamisia sinulle!
Vierailija:
että jotkut raskaana olevat tavallaan antavat itselleen luvan taantua, olla passattavana, kiukutella kanssaihmisille, lihoa porsaaksi ja olettaa, että maapallo alkaa pyöriä heidän " masujensa" ympärillä.
Jokaiselle on raskaus iso, mahtava asia, mutta muille se ei ole sen kummempaa kuin tavallinen, biologinen juttu.
Sen takia asian yli-korostaminen jatkuvalla pölöttämisellä aiheesta ja masuasukeilla ja masukeilla höystetty juttu alkavat nyppiä aika pian.
Tein tänään plussa-testin! Vihdoin ja viimein sain oman massuasukkini! Ja toivottavasti pikku massuasukillani on tarrasukat tiukasti jalassa,jotta pysyy masussani elokuun puoleen väliin asti =)
kai liityit jo eloterttusiin tai elomussunsussukoihin? onko sulla ollut jo liitoskipuja ja joudutko kävelemään kuin ankka? kai ne päästää sut jo ultraan ensi viikolla viimeistään?
Jokaisen oma asia antaako ehkä vuosia yritetylle vauvalle nimiä. Joillekin se vaan saattaa olla vuosien toiveiden täyttymys, että saa lapsen ja silloin se täyttää koko maailman ja on tärkein asia sillä hetkellä!