¤¤¤SYYSKEIJUT loppuviikkoon¤¤¤
Alkoi olla tuolla alkuviikon pinolla pituutta, joten ajattelin aloittaa uuden loppuviikolle =)
Tervetuloa mytty =) Kiva saada uusia kuumeilijoita mukaan!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?
appid=&m=5855616&p=1&tmode=1&smode=1&mpg=100
Tossa yllä on linkki alkuviikon pinoon. Toivottavasti linkitys onnistuu, kun katkaisin osoitteen tuosta keskeltä...
Kommentit (21)
Caleo: Plussasäteitä! Josko käynnistäisit plussajunan moottorin, johon moni meistä (toivottavasti) hyppäisi matkaan mukaan! =)
Mulla oli ovis eilen tai tänään. Nyt siis kp 16. Ottaa sikana päähän, kun oltiin pupuhommissa viimeksi kp 12... Onko mitään toivoa raskautua, mietin ma koko ajan =/ En ole enää yhtään varma, haluaako mieheni lasta vielä sittenkään. Eilen illalla tosin seksiä oli, mutta miehelleni yksinkertaisesti kävi niin, ettei hän lauennut. Muuten ERITTÄIN viriili kyllä hän on, mutta ehkä jokin pääkopassa ei ole vielä valmis uuteen tulokkaaseen. Hän laittoi leikkimielisesti kuitenkin pikkuauton sänkymme alle yhtenä iltana, poikaa toivoessaan =) Tuskin hän olisi tuota tehnyt, jos vauva-asiat ei lainkaan kiinnostaisi... Arvatkaa vaan kellä hajoaa pää, jos hän yhtäkkiä ilmoittaakin, ettei ole vauvaan valmis. Niin kauan on vauvakuume mua vaivannut ja nyt vihdoin kun ukko suostui, en oikeesti kestä kieltävää vastausta =/
Sori vuodatus, mut te olette ainoita, joille viitsii näin henk koht asiasta puhua. Kiitos että olette olemassa =)
Frodo, jospa se sun mies vaan hetken epäröi mutta palaa ruotuun seuraavassa kierrossa..onhan se kuiteski iso asia. Meillä ensimmäistä tehdessä mies jänisti kun oli eka mahdollinen kierto, mutta olikin sitten pettynyt, kun ei tulosta tullut. Ja seuraavasta heti tärppäsikin! Nyt se on ihan yhtä kuumeinen kuin minäkin.. Ja mistä sitä ovista niin varmaksi tietää, eikun vaan kamppaat sen ukon ja töihin..
Tyttö on jo nukkumassa, yleensä väsyy vasta puolilta öin. Kunhan ei nyt ottaisi päiväunia enää, sitten se kyllä taas jaksaa kolmeen (mutta minä en!!!)
Jännäyspuolella ei vielä pitkään aikaan mitään. kp3.
mukavaa viikonloppua kaikille!
Meilläkin muuten kaksosten kohdalla miestä jänisti, meni plussan jälkeen ihan puihin muutamaksi päiväksi. Nyt odottaa raskautta vielä paljon innokkaammin kuin minä :) Että niin se maailma ja miehet muuttuu ;)
Tulin vain kertomaan, että sain sen uuden duunipaikan. Valmistuin siis viime kesänä, ja tähän asti olen tehnyt oman alani hommaa ja viihtynyt hyvin. Kaipasin kuitenkin jotenkin epämääräisesti jotain enemmän, ja puoli tsoukilla hain tuota hommaa - kahden haastattelukierroksen ja yksien persoonallisuustestien jälkeen paikka on mun, eikä mikään ihan huono paikka olekaan!
Nyt jännittää ihan sikana, kun tammikuussa aloitan tuolla uudessa paikassa. Vähintään yhtä paljon kuin uusi työ jännittää irtisanoutuminen. En ole sellaista ikinä ennen tehnyt, enkä haluaisi nytkään :( Kuinka mennä kertomaan mukavalle pomolle, etten palaakaan enää tammikuussa, pari viikkoa aikaa etsiä joku tilalle? Hyviä neuvoja ja vinkkejä otetaan vastaan!
No, tämä ainakin varmistaa sen, että raskaushermoilu unohtuu ;) Alunperin itse asiassa ajateltiin, että jos tuon duunin saan niin lapsen tekoa lykätään. Nyt on monien sattumien jälkeen mieli muuttunut - perhe ensin, työ vasta sitten. Vaikka nopeastikin tärppäisi, niin ehdinhän minä jo työskennellä 8 kuukautta ennen äitiyslomaa, ja sen jälkeen koko elämäni. Ikää on kuitenkin vasta 27 vuotta, joten ei sekään toivottavasti ihan lyhyt aika ole :)
Joka tapauksessa, lähden tästä selvittelemään päätäni varsin hektisen päivän jälkeen. Onnea matkaan ensimmäisille testailijoille!
Pinoon vaan nopsasti pompsahtaa hän ja *vilkuttaa takas axelle* =)
Ei mitään uutta mii-rintamalta... Paitsi että aloin sittenkin epäilee että ovis on nyt vasta, kun mahaa on nippaillut. Mutta oli tai ei, mä yritän nyt viimiseen asti olla cool, etten ala ressaa... Vaavi tulee jos on tullakseen, siihen tahtoo uskoa hän. :)
Koskahan saadaan ekat plussat tähän pinoon??! Ketäs siellä on sellasia joilla kp:t huitelee jo sellasissa lukemissa, että pian vois alkaa testiä miettimään?:)
Kuvittelen että nuo ekojen päivien la:t (lista tällä hetkellä sivulla 2) voisivat olla sellaisia, että viimeistään joulun aikoihin alkaisi testi näyttää mitä tuleman pitää... Ihan vaan sillä perusteella, että minun la olisi 13.9. ja menkkojen pitäisi alkaa 5.1. tai siinä main. Mutta tietty riippuu ihan tapauksesta, kuinka se kierto mennee.
mii: Täällä menossa kp 27/26, tätiä ei ainakaan vielä ole kuulunut. Koko päivän olen ravannut veskissä tarkastamassa että joko se nyt tuli, fiilikset on sellaset että hetkenä minä hyvänsä täti on täällä =(
Mutta jos siis maanantaina ei viimeistään merkkiäkään näy niin sitten korkkaan sen testin tuolta kaapista.
Lueskelin äsken noita muita palstoja ja siellä joku kysyi että voiko nega (ymmärsin että saatu ennen kun menkkojen edes pitäisi alkaa) muuttua plussaksi? Rupesi tämä asia kiinnostaa...oletteko kuulleet että niin voi käydä???
niin ja jos mulla siis nyt on tärppi käynyt niin la menee kyllä vielä elokuun puolelle, tuli sellainen virhearviointi kun aloin syyskeijujen kanssa kirjoitella. Mutta aijon kyllä pysyä tässä porukassa sitten odottajienkin puolella, siis kun me kaikkihan nyt tietysti plussataan ja saadaan sitten syyskuussa nyytit matkaan. Eikö niin?=) =) =)
Kummasti tuntuu tuo mieliala taas kohenevan kun on parannuttu.
Kovin on ollut hiljaista tänään... ?
Heti ekaksi on siis kerrottava että kp 28/26 vaihtuikin kp1/26-27, elikkästä täti tuli tänään. No en tästä ole kuitenkaan sen enempää masentunut vaan haudon jo uusia suunnitelmia. Grippimehua ja punkkua!
Nyt sitä " täytyy" sitten kai lähteä juhlistamaan uutta vuotta, kun saa sitä kuohujuomaakin ottaa ihan luvalla.
Laskeskelin tässä että nyt sitten ovista odotellaan ihan loppuvuodesta ja piinailut jää sitten tammikuulle...sairaan pitkä aika sanon minä.
Mutta vaikka minä en saanut plussajunaa käyntiin niin toivotaan ja uskotaan että sen kyllä tekee joku muu! =)
Tultiin vähän aikaa sitten kotiin seurasaaren tonttupolulta. Huh siellä oli aika kylmä. Lunta sais kyllä nyt tulla enemmän.
Oireita mulla nyt ollut koko ajan kylmä ja oksettava olo. Pakko oli tänä aamuna sitten testata aconilla (sillä erittäin herkällä) ja plussahan sieltä tuli. Viime keskenmeno kuitenkin vielä painaa mieltä joten en asiasta oikein vielä osaa iloita. Tuntuu jotenkin todella epätodelliselta. Huomenna tai tiistaina teen vielä varmistus testin. Vaikka Viiva selkesti testissä näkyi.
Katsoin vauvalaskurista laskettuaikaa ja se menee kyllä elokuun lopulle (jos siis kaikki vaan menee hyvin), mutta silti pysyisin teidän kanssanne syyskeijuissa.
Toivottavasti saadaan paljon plussia meille syyskeijuille!!!
++++++++++ säteitä kaikille++++++++++++++++++
Öttis
Heippa kaikille!
Hyppäsin tuolta imettävistä kuumeilijoista tänne. Luulen ainakin kuuluvani tänne. Eli meillä tyttö 10 kk ja toisen vaavin yritys aloitettu tästä kierrosta. Nyt meneillään oletettu ovis ja puuhailtu jo kolmena edellisenä päivänä :-) Kierrosta en siis ole täysin varma kun menkat olleet synnytyksen jälkeen 2 x silloin kierto 24. Laskettuaika siis olisi laskujeni mukaan 12.9.06
Paljon plussa onnea kaikille kanssasisarille!!
Pikkuesteri
Ihanaa, ensimäinen matkustaja jo plussajunassa =) Toivon Öttis sulle ison kasan tarrasukkia ja onnea odotukseen! Onko sulla alkuraskauden oireet samanlaisia, ku esikon kohdalla?
Pikkuesteri: Tervetuloa joukkoon =)
Caleo:Pahoitteluni tädistä, sulla on kyllä menkoista huolimatta hieno asenne! Jospa seuraavassa kierrossa sitten, kiva kun olet positiivinen. Tuo piinailun odotus on kyllä kurjaa...
Mytty: Onnea uudesta työstä! =)
Meille ei ihmeitä kuulu. Nyt on menossa kp 18/30-32 ja olen täysin jo asennoitunut siihen, ettei meille syysvauvaa tule..ellei hyvin neitseellisin keinoin sitten ;) Seksiähän tuohon raskautumiseen tarttis, jota meillä ei ollut kun kerta onnistuneesti päiviä ennen ovista. Harmittaa aivan sairaasti =(
Ihanan kylmä ilma =) Huomen olis muskarin joulujuhla, en malta odottaa. Nyt ruoka kutsuu, palailen myöhemmin.
-frodo, joka antaa vielä onnenrutistuksen Öttimötiäiselle-
Mitä mä sanoin...näin se lähtee syyskeijujen plussajuna eteenpäin puksuttaa! Onnea Öttis alias veturinkuljettaja! =)
frodo: Jotenkin ajattelen tämän asian näin että ei se täti murehtimalla lähde kun on kerran tullut. Pitää vaan katsoo eteenpäin...siis seuraavaan ovikseen. Hih hih!
Nyt tämä lähtee hakemaan joulukuusen sisälle ja sitten pistetään pallot viuhumaan pojan kanssa.... nyt alko meillä sitten joulu, ainakin koristeiden suhteen.
Caleo: pahoittelut tädistä, mutta paljon onnea uudelle kierrokselle.
Uudet tervetuloa :)
Tuli vaan mieleen, että tuo minun toivottu la ei pidä paikkaansa. Kierto ei vielä ollutkaan säännöllinen. Ei kai siihen sitten tulisi heittoa, kun jotain viikko.
Tuosta greippimehun juonnista, niin minä en suurempia muutoksia limoissa huomannut. Ainoastaan tunnen olevani jotenkin virkeämpi :) Tosin lomallakin saattaa olla osuutta virkeyteen.
Nyt painun takaisin sohvalle ja odottelen idolssin alkua :) vähän rähjääntynyt olo reissun jäljiltä.
Caleo: Sähän pystyt jatkamaan vielä syyskeijujen kanssa?:) Ilmoita vaan uus la listaan, niin päivitellään:)
Anzq: La saa siirtyä vähintään viikolla ennen kuin niitä ruvetaan ultran perusteella muuttamaan.
A kp21
hirmuisesti onnea, ÖTTIS!!!!!!!!!!!!!!! =) =) Ihanaa. Yritä olla ihan rennosti vaan, aika harvinaista että kaks keskenmenoa tulis. Saako kysyä paljonko siitä on aikaa? Mulla kaks tuttua koki keskenmenon kesällä eikä kumpikaan oo vieläkään tullu raskaaks uudestaan... =(
CALEO, olen tosi pahoillani menkoista. *halaa* Mutta tosiaan pidä vaan lippu korkeella, kyllä se plussa sieltä vielä tulla paukahtaa!!! Ja pysythän edelleen tässä porukassa, vaikka täti nyt tulikin. Syysvauvaa vaan jahtaamaan!!! =)
Tosta GREIPPIMEHUSTA kun on ollut puhetta; mä olen ymmärtänyt niin että se ei vaikuta niihin limoihin mitenkään vaan VAHVISTAA sit kohdun LIMAKALVOA ---------> vauvan HELPOMPI KIINNITTYÄ. korjatkaa toki jos olen väärässä, mut tällanen muistikuva mulla on!
Täällä ei mitään raportoitavaa. Aikalailla on sellanen fiilis kun jollain muullakin (en muista nickiä) , että ei tästä kierrosta tärppää. Niin vähän ollaan hommailtu... =/ Mutta ei saa lannistua, uuteen kiertoon vaan !!!
Nyt katsomaan miten idoleissa käy =D
Tervetuloa minunkin puolesta Pikkuesteri joukkoomme!
Frodo: On nää oireet samanlaisia mitä oli potsunkin kanssa. Paleltaa tosiaan kokoajan, oksettaa, ja muutenkin on vaan todella outo olo ( jota en osaa selittää). Mietin vaan että jos nyt jo on näin oksetus olo niin mitä tää on parin viikon päästä ja siitä eteenpäin.
Kiitos onnitteluista Frodo, Caleo ja anzg79. Toivon niin kovasti että siirretty kanssa seurakseni odotuspuolelle.
Pahoittelut tädin ylättäneille. Kurja täti ei saa syyskeijuja enään tulla kiusaamaan. Toivottavasti täti tajuaa tästä eteenpäin pysyä poissa.
Kirjoittelen varmaan vielä täällä teidän kanssanne kun ei taida muita syyskeijuja vielä odotus puolella olla.
Öttis
Kiitos myös onnitteluista Axelara ja mii80.
Mulla oli keskenmeno 11/05, meni kesken viikolla 5+1 ja heti sen jälkeen tuli nyt sitten raskaaksi. jotenkin oli silloin alusta asti olo että kaikki ei oo hyvin, mitään raskaus oireita ei silloin ollut.
Nyt telkkaria katsomaan.
+++++++++++ Säteitä kaikille!!!!!!
Öttis
Kp 6 menossa tällä hetkellä, ja just äsken kun nousin tuolista hakemaan puhelimen ja istuin takasin, tuli aivan uskomaton " viivamainen" kipu navasta alapäähän... Mikäköhän se oli..? On kyllä tuttu toi tunne, mutten muista missä yhteydessä on ennen ollut.
Täti on häipynyt! Nyt voisikin alkaa puuhailemaan jo, eihän ikinä tiedä jos on lyhyt kierto vaihteeksi.
Aamulämpöjä oon mittaillut nyt kierron alusta, ja ne on heitelleet 36,0:sta 36,7:ään. Oletteko muut huomanneet sen, että näyttää vaikuttavan mihin aikaan herää ja mittaa lämmön? Seitsemältä herätessä on ollut aika tarkkaan 36,1 ja kymmeneltä 36,6. Että täytyy kai ottaa sekin huomioon ovista pongatessa.
Aika omaa napaa oli nyt, mutta luin kyllä kaikki teidän kuulumisenne just äsken! Nyt tarvii vaan alkaa katsoa Idolsia =) Katri voittoon!
Nyt on vasta kp5... tuntuu hassulta että ensimmäinen jo plussasi :) Onnea vaan! Vauvakuume on taas ihan hirveä kun tutuille tulee vauvoja. Esikoinen on jo 2v 8kk. Kesällä oli menkat jo 2 viikkoa myöhässä ja testi näytti minusta negalta, mutta kun myöhemmin katsoin sitä testiä siinä näkyi toinenkin viiva kunnolla, mikälie kuivumisjälki..., eihän silloin ois ollu viikkoja kuin vasta 6+0 kun menkat alkoi. Toisaalta uskon, että olin raskaana, toisaalta taas on helpompi ajatella etten ollut. Vuoto oli kyllä paljon runsaanpaa kuin tavallisesti.
Esikoisen alulle saamiseen meni 1v1kk joten saa nähdä miten kauan tällä kertaa menee. Kun tuota yritystäkään ei joka kuukaudelle niin paljoa saada :o
Tervetuloa uudet keijut, kiva saada lisää porukkaa keskustelemaan:)
Mäkin ihastelin [b]Caleon[/b] tyynen rauhallista suhtautumista menkkojen alkamiseen, tartuta muhunkin tuollainen asenne! Yritän koko ajan olla tosi cool kuumeeni kanssa, mutta vähän väliä yllätän itseni miettimästä kaikenlaista asiaan liittyää ja olen kaikkea muuta kuin cool...Meilläkin mies on yllättävän innokas uuden vauvan mahdollisen tulon suhteen, ihan meinasin sängystä tipahtaa yksi ilta kun se niin innolla sitä jo toivoo ja odottelee;)
Kp on 11, joten o-hetki taitaa olla käsillä vasta parin-kolmen päivän päästä. Mitään tuntemuksia ei ole ollut, yleensä tiedän aika tarkkaan -milloin ovuloin, alavatsa/munasarjatuntemusten perusteella. Ällölötikkälimaa on ollut ehkä normaalia enemmän, mutta olenhan mä ryypiskellyt greippimehua joka päivä, ehkä se aihettaa sen...? Nyt pitää vaan olla virkeä makuuhuoneessa monena päivänä, jospa se siitä. Mulla pitäis menkat alkaa 6.1. joten mahdolliseen testailuun on vielä helevetin pitkä aika. Sitä ennen olen vaan tosi cool;) Ja ahkera:P
Onnea [b]Öttimötiäinen[/b], toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin!!!
Idols-tuloksia odottelemaan; ILKKA VOITTOON=)
-Lillis-
Iltaa Keijut!
Vatsatauti voitettu...huoh...mielikin oli niin maassa että!
Lillis: " Juomavaliosi" kuulostaa hyvälle, taidan ottaa mallia!
Olitko se sinä anzq kun jossain aikaisemmassa pinossa puhuit jo greippimehusta? Mitenkäs siitä nyt sitten olikaan hyötyä? Niihin limoihin taisi jotenkin liittyä, jos oikein äskeisistä jutuista ymmärrsin.
Tänään siis kp 26/26... eikä tätiä näy. No tuntemukset kropassa taitavat kuitenkin olla enemmän tätin kolkuttelua kuin raskausoireita. En edes uskalla testata kun kuitenkin jänskättää ja tietysti vähän pettyykin jos se nega sieltä tulla tärähtää. Ihmettelen vaan miten mieli näin voi muuttua, olin jo valmis testaamaan pari päivää sitten!?!
Mutta mukavaa viikonloppua keijuille ja pupuilu-intoa!!!
frodo:unohdin vielä kiittää paranemissäteistä! =)