Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko kukaan muu olevansa muiden palstalaisten " yläpuolella" ?

Vierailija
15.12.2005 |

Te uskotte kaikkeen yliluonnolliseen, minua naurattaa nuo jutut.

Te uskotte Jumalaan, minä ajattelen että olette raukkamaisia pelkureita, kun ette uskalla elää ilman jonkun kaitsemusta.

Te mietitte koko ajan kuinka paljon läskiä, riipputissiä, alapäänkarvoja jne. teillä on ja minä tunnen jälleen kerran olevani muita parempi kun osaan elää ajattelematta noita juttuja.

Te ette halua miellyttää miestä ja valitatte sitten että se käy vieraissa ja minä elän onnellisesti parisuhteessa aina valmiina miehelleni.

Täällä kannattaa käydä noin kerran viikossa tunnin ajan niin tietää taas olevansa viisaampi ja onnellisempi kuin suurin osa naisista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

riehuu kun me jaksetaan vetää niitä herneitä nenään.

Vierailija
22/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä, 28.

Oliskohan tää juttu nyt loppuunkäsitelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

káikki syyttävät toisia tyhmiksi, katkeroituneiksi jne. jne. mutta kukaan ei itse tunnusta olevansa. No, mä tunnen olevani muiden yläpuolella koska kykenen myös itsekritiikkiin, (ja itseironiaan) nähkääs ei ole kehitystä ilman sitä. Ai niin, mutta teidänhän ei tarvitsekaan enää kehittyä =)

Vierailija
24/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole tarvetta kohottaa omaa itsetuntoani provoilemalla tai ilkeilemällä muille. Enkä voi ymmärtää miksi moni jatkuvasti niin tekee.

Vierailija
25/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne mahtuu niin paljon tyhmiä kirjoituksia. Toisaalta kyllä on ihan älykkäänkin tuntuisia naisia :)

Vierailija
26/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua ja huomannut, että pointti oli vaihtunut ;)

Vierailija
27/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottimaisia kyselyjä että en voi uskoa että joku ei tiedä.... Mutta tää maa kantaa päällään niin paljon uusavuttomia että pakko niitä on täällä käydä tällä maalaisjärjellä neuvomassa:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi