elätkö miehesi siivellä?
Kommentit (9)
kotihoidontuli+lapsilisä n. 400e/kk
miehen palkka 4500e brutto/kk
Kumman siivellä elellään?
Hoidan yhteisiä lapsia kotona yhteisestä sopimuksesta. Elä elä siivellä, vaikka mies tuokin enemmän rahaa perheeseemme.
Ei kuules, me ollaan avioliitossa ja lain mukaan aviopuolisoilla on toisiaan kohtaan elatusvelvollisuus! Että mitäs siihen sanot:p
Ja ennenkaikkea meillä on yksissä tuumin perustettu perhe, hänkin pitää tärkeimpänä sitä että lapsemme saavat kasvaa kotona ainakin pikkulapsivaiheen ylitse.
Joillakin on ihana mies ja isä lapsille:o))))
kun siihen mahdollisuus on suotu. En kai nyt väkipakolla lähde töihin mummojen takapuolia pesemään, kun kotonakin voin olla.
Mutta hoidan samalla hänen lastaan 220¿ tuloilla/kk ja odotan samalla toista. Heti kun mies pystyy olemaan raskaana ja hoitamaan lapset, menen ilomielin töihin;)
leipärahan mies oli opiskelija ja nyt siis toisinpäin.
Kaikki rahat on yhteisiä, tuli ne sitten hänen työstään tai minun. :)
" Valitettavasti meilläkin on avioliiton kautta tuleva elatusvelvollisuus puolisoa kohtaan."
Tohon ei tarvita edes avioliittoa, riittää kun asutaan avoliitossa, niin toisen tulot vaikuttaa täýsin:(
Asutaan miehen työn vuoksi ulkomailla ja mä en oo saanut töitä. Joten elelen mieheni siivellä, joskaan meillä ei tuollaisia ilmauksia käytetä. Mun panos perheen eteen on jotain aivan muuta kuin rahan hankinta.