Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö esim. tuttavapariskuntien kanssa alasti saunassa?

Vierailija
23.05.2007 |

Mökkeiltiin viikonloppuna tuttavapariskunnan luona, ja tarkoitus oli mennä saunaan. Kun lähdön hetki tuli, nousin samaan aikaan kun ukot, et nyt lähdetään kaikki. Tää naispuolinen tuijotti mua kuin vähä-älyistä ja sanoi et miehet menee ekana, sit me. Jaahas. Ollaan kyllä useimmissa paikoissa yhteissaunottu, nyt sit ei.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoa. Itsekö haluat nähdä kavereidesi miesten kikkelit?

Vierailija
2/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama. Voin hyvin saunoa alasti sekasaunassakin ja toisten kanssa niin tehdäänkin, toisten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi miehen kaveria oon kerran nähnyt saunassa alasti ja se kyllä riitti mulle. menin sinne viemään pyyhkeitä enkä tajunnut että ovat jo saunomassa, tai olivat juuri ottaneet vaatteet pois. Olin ihan hämmentynyt...

Vierailija
4/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas mielenkiintoinen pointti. Saunassa saunotaan, siinä se. Ai tää yks vastaaja käykin saunassa tutkimassa muiden vehkeitä...uimahallin saunassa se olet siis sinä, joka tuijotat muita naisia.

Vierailija
5/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikoinaan mopokerho oli varannut saunan kerran tai kaksi kuukaudessa. Ja tietysti sekasauna ja alasti ;-)

Oli siinä saksalaisilla turisteilla järkytystä kun kirmasimme Saimaaseen ilman rihmankiertämää. Peittelivät lastensa silmiä ja pyörittelivät päätään ;-)

Vierailija
6/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko pareittain tai sit miehet ja naiset erikseen.

Tää tuntuu meidän kaveripiirissä siltä oikealta saunomistavalta.

Vierailija
7/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto miten pervoa olisi mennä kaikki keskenään...

Vierailija
8/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi se musta aika kummallista.

Vierailija
9/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet erikseen, naiset erikseen.

Vierailija
10/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän parhaat kaverit, ennen seurusteleva pariskunta nykyisin kahden lapsen perhe, ja me saunotaan aina ihan sekaisin - siis voi olla kaveripariskunnan mies ja minä ja meidän lapset tai ihan miten vaan. Tämä tapa on alkanut joskus siiderinhuuruisilla juhannusmökkeilyillä kymmenen vuotta sitten ja vakiintunut tavaksi. Mitään pervoa saati eroottista ei kyllä ole ollut edes silloin siiderinhuuruisina juhannuksina.

Muiden kanssa pitäydytään pariskunnittain tai naisporukalla/miesporukalla saunomisessa. Varsinkaan tuntemattomampien kanssa en osaisi edes ajatella sekasaunaa.

Mökillä saunotaan välillä sekaisin mun siskon ja hänen miehensä kanssa, mutta tämäkin käytäntö vaihtelee.

Vierailija
11/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraampien kanssa mennään mies- ja naisporukoilla.

Vierailija
12/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me saunotaan aina kaikki yhdessä. Nykyinen poikaystävä on kyllä kovin järkyttynyt tästä tavasta, mut vanhojen kavereiden ja niiden heilojen kanssa ollaan aina saunottu ja toivottavasti tullaan myös jatkossa saunomaan :) Sauna on ehkä viimeinen paikka ajatella seksiä.

Vierailija
13/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja inhoon uimahallien saunoja ja pesuhuoneita

Vierailija
14/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minsta on aivan ihanaa joskus saunoa ihan vaan naisten kesken ja jutella, jutella ja jutella. Uskon, että miehet kaipaa sitä myös. Enkä kyllä myöskään halua nähdä kaverimiehiä nakkena.

Vierailija
15/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa saunotaan ihan miehet ja naiset sekaisin (ja alasti tottakai, saunaan ei mennä arvostelemaan!), ja toisten kanssa käydään sitten naisten kanssa erikseen. Toki aina joskus porukassa on yksi tai kaksi naista, jotka eivät halua saunoa, mutta eipä siitä ole isompaa numeroa tehty.

Vierailija
16/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei saunota sekaisin. Oman mieheni kanssa vain tai sitten muiden naisten.

Vierailija
17/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ihan pokkana ängennyt sinne saunaan mukaan, eikä kukaan ole suhtautunut siihen mitenkään epänormaalina ilmiönä. Mä en kovinkaan paljon tykkää kovista löylyistä, joten yleensä käyn semmosen max 10 minuuttia saunomassa ja sitten meen suihkun kautta pois -miehet saunoo yleensä yli tunnin.

Enpä ole tosiaan koskaan ajatellut, että sekasaunoissa ois jotain hirvittävän epänormaalia..

Vierailija
18/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden saksalaisten kovasti ihmettelevän, Saksassa kun sekasauna (yleinen sellainen) on melkein enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
19/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten saunaa oikein kaipaan, kun istutaan pitkään löylyissä, juodaan pari olutta ja puhutaan kaikesta sellaisesta, mistä ei tuu puhuttua kuin saunan rauhassa.

Miehet tuntuvat nauttivat olostaan toisin, juovat kyllä ne pari kaljaa myös, mutta muuten vaan ähisevät ja viskovat kilvan vettä kiukaalle.

Häveliäisyydestä ei siis ole niinkään kyse. Yhtään mua ei haittaa kekkuloida saunan jälkeen vieraiden miesten nähden pyyhe ympärillä tai yöpaidassa. Ja miehet saa yhtä rauhassa vilvoitella pyyhe lanteilla.

En vaan näe mitään lisäarvoa siinä, että olisi sekasauna. Paitsi ajansäästö, jos ois kiire, mutta sitten ei taas huvittaisi koko sauna, jos on hoppu.

Vierailija
20/51 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään. En myöskään esim. isäni kanssa sen jälkeen, kun jotain 12 täytin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi