Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****PUOLUKOIDEN TORSTAI****

15.12.2005 |

Aloitin uuden pinon, laiton nuo mu höpinät nyt sitte tähän uuteen pinoon, kun kerta päiväkin on jo taas vaihtunut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saatte sovittua asiat!!

Merineito: joo se kaverin suhde on aika uus juttu (oisivatko toukokuusta asti olleet..) ja ymmärrän toki sen et niillä on se samainen 1000km välimatkaa ku se mies asuu täälä samalla paikkakunnalla ku minäki.. Eli ymmärrän et haluavat olla yhessä, mut sitä en ymmärrä et kaveri valitsee minun sijasta miehen kaverit.. kaveri on tulossa pikaisesti tuomaan yhden cd:n eli ehtis hyvin jäämään tänne mut ei.. Kaveri on aika kokematon näissä seurustelujutuissa ja ei ilmeisesti ymmärrä ystävien merkitystä niin kauan ku miehen kans menee hyvin... Aijon kylläki sunnuntaina kertoo et asia painaa mieltäni.

JouluG: mennään miehen vanhemmille jouluksi. Joulupäivänä tulen yksin kotia ku olen töissä koko väliviikon. torstai-iltana lennetään ouluun mun vanhemmille..

KasvatusG: Kyllä meillä lapsille tullaan opettamaan omien tavaroiden järjestäminen ja pois siivoaminen. ja jossain vaiheessa muutenkin osallistumista kotitöihin. Mut ei kuitenkaan sillai et kaksivuotias viikkaa puhtaita pyykkejä.. (eräs äiti kertoi minulle näin tehtävän heillä..)

Hannelelle plussasäteitä!!!!

Hyvää yötä Puolukat!!!

Vierailija
22/22 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

LILLIS: Ootpas nähnyt unia... ;)

Hyvä, että joku muukin murmuttaa (hauska sana muuten, en oo aikaisemmin kuullutkaan)kuin vain minä. Fiilis oli juuri sellainen että piti päästä valittamaan tuosta asiasta.

Hannele: Minkä pituinen kierto sulla on? Plussa säteitä!

LUUMUHILLOkin on nähnyt vauvaunia! Yhyy! Miksen minä?!?

ILONALLE: Tänäähän se on se viimeinen halvemmalla taksallalähetyspäivä Suomessa. Kalliimalla merkilläkin ennättävät vielä. Eli olet ihan ajoissa. :)

JJ:Voi olla että käsitin sitten väärin. : /

Mutta ilman, että joku vaivaa päätään ei pikkujoulutkaan järjesty. Tai jos tiedät miten ne päätä vaivaamatta järjestyvät anna hyvä vinkki. Ja voin sanoa, että kaverini joka näki homman eteen kaikista eniten vaivaa oli eniten pettynyt. Ja mun mielestä juhlat joista jää paha fiilis jälkikäteen ovat t o d e l l a epäonnistuneet.

Totta. Tämä edellinen kommentti on m i n u n mielipiteeni bileistä, saattahan tuo olla, että henkilökunta oli bileisiin varsin tyytyväinen, mahansa sai täyteen hyvää jouluruokaa ja viiniä ja pääsi ajoissa kotiin. ;)

Noo joo.. Eipä enempiä niistä pippaloista, vinkistä on otettu vaarin ja mitään ei enää järjestetä. Saapi sitten jokainen pysyä omassa karsinassaan missä on kaikista kivinta.

Miitsu: Just nyt ei olla juteltu siitä (työkaveri) asiasta. Jutellaan sitten kun päästään lauantaina oikein nenäkkäin keskustelemaan. Kait se helpottaa mies saa seurailla sen miehen toilailuja. Se työkaveri on palannut poikamiestyyliin, tupakkaa kuluu ja uusi " hoito" on kuviossa. Tosin taitaa olla niin, että uusi " hoito" on ollut jo kuvioissa ennen avioeron hakemista. Ainakin sillä työkaverilla oli varsin tuskin viaton baarireissu tässä joku viikko sitten.... :(

On kyllä totta, että puhelin, ei tuollaisissa tapauksissa ole oikein toimiva vehje, vaikka sillä muuten aika hyvin pystyy kommunikoimaan.. :)

Kiva, että äiti otti uutisen noin kivasti! :)

GOLDA: **Voimahali** TOivottavasti asiat selviävät! Voithan meidän kanssa muuten kirjoitella, mikäli se ei ole liian kipeä asia. On kyllä totta, että vauvasta ei ole paikaksi jos suhteessa on muuten vaikeuksia.

PIKKUPIRU: Tsemppiä! Toivottavasti saat keskusteltua, sen kaverisi kanssa. Todennäköisesti hän, ei suhteen alkuhuumassa pysty ajattelemaan asioita sinun/usemmalta kantilta.

ON:Tässä alkuviikolla se iski. :( Nimittäin tietoisuus siitä että mikäli se kesän 2004 ylläriraskaus olis onnistunut, me oltais miehen kanssa nyt järkkäämässä, ekaa lapsiperhe joulua....

Muuten asia ei oo pitkään aikaan ollut edes mielessä.

merineidon yöhöpinät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla