Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****PUOLUKOIDEN TORSTAI****

15.12.2005 |

Aloitin uuden pinon, laiton nuo mu höpinät nyt sitte tähän uuteen pinoon, kun kerta päiväkin on jo taas vaihtunut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUVELIKS: Onnea tuplauspäätöksestä! Ja pikaista tärppäämistä ja plussasäteitä!

PIKKUPIRU: Ompa ikävää kun kaveri tuolleen tekee ohareita. :(

Onko tuo kaverisi poikakaveri uusi, ja sen takia pitäisi sitten niitä pariskuntia yms. sinua " tärkeämpinä" niin ikävää kuin se onkin.

PIIPS:Synnytyksen kesto tuskin johtuu sentään iästä. ;)

JJ:Puhelin on vaan aika onneton kommunikaatio/lohdutusväline jos on sellainen fiilis että toista pitäisi halata :(

Tässä nyt ei ollut kyse helluttelun puutteesta , ne ehtii sitten kun on aikaa.

Luumuhillo: Toivottavasti isovarpaasi on jo paranemassa. Ja ette saaneet flunssatartuntaa!

[b]kysymys: Kärsitkö mielestäsi lapsettomuudesta?[/b]

Mulle tulee tuosta _lapsettomuus_termistä mieleen lähinnä todettu hedelmättömyysongelma.

Eli en mielestäni ole kärsinyt lapsettomuudesta ,kyllähän se aina sydämeen on pistänyt sanoa kysyjälle että meillä ei ole lapsia.

[b]GALLUPIN: Missä päin aiot joulun viettää?[/b] Kotosalla aatto:ennen tai jälkeen aaton käydään anopin luona. Mun vanhempien luona käydään, ennen joulua. Mies kun tulee hakemaan mut täältä joululomalle kotiin autolla ja ne asuu tuossa matkan varrella, ei sitten tarvi lähteä erikseen.

[b]SiivousG:[/b] Lapset opetetaan keräämään lelujaan ja sitten aikaan osallistumaan kotitöihinkin.

KESTOVAIPPA G:Olen ajatellut kokeilla kestovaippoja. Katsotaan sitten miten real life käy.... Mutta kyllähän sitä voisi hahtuvapöksyt neuloa.

*päivän tietoisku* Vuonna 2004 ensisynnyttäjien keski-ikä on ollut 27,8 vuotta ja Helsingissä ensisynnyttäjien keski-iäksi on 2000-luvulla vakiintunut muuta maata korkeamp ikä 30 vuotta. Koko maassa kaikkien synnyttäjien keski-ikä on 30 vuotta.

Oma napa: Näistä ikäjutuista tuli sellainen fiilis, että meikäläinen voi ryhtyä perustamaan kalkkistenkerhoa, vetää nutturantiukalle ja istua keinutuoliin kutomaan sukkaa...

Olen eilen elämäni epäonnistuneimmissa pikkujouluissa. Laitoksella höpötetään yhteisöllisyydestä, elokuusta lähtien laitoksen henkilökunta on vauhkonnut pikkujouluista. Lupasivat jopa järjestää ohjelmaa: alkuperäinen ohjelmanumero ei toteutunut sairaustapauksen vuoksi, oli kehitetty korvaavaa ohjelmaa, joka oli tilattu kello yhdeksäksi. Kun pippaloissa oli päästy vaiheeseen jossa ruoka on nautittu ja joulupukki on käytynyt (pukki oli rento ja jutteli:porukka oli kun pas...halvauksen saaneet) parilla opettajalla oli " pätevä syy" poistua aikaisemmin tulos kaikki opettajat ryntäsivät samaan syssyyn pois! Pienessa joukossa noin 30 hloä vajaan kymmen ihmisen nopeaa katoaminen latistaa tunnelmaa. Nolointa oli että heidän toiveestaan oli järjestetty esiintyjä ja he olivat täysin tietoisa että tälläinen ohjelmanumero on tulossa.Silti he poistuivat pari tuntia ennen ohjelmanumeroa. Noloa! :(

Jäi tosi paska fiilis. Sitten vielä ihmetellään miten ei ole yhteisöllisyyttä?!?

Johtopäätöksenä on, että tämä aineyhdistys ei enää järjestälaitoksen henkilökunnan kanssa minkäänlaisia ilta-aikaisia pikkujouluja!

Puuroa voidaan tarjota päivällä opiskelijoille, mikäli ollaan ensi vuonna tähän aikaan riittävästi leppyneitä!

Hauskinta on, että laitoksella on ensi vuonna tasakymmen vuosijuhlat.

Voin sanoa, että tulen kynsinhampain vastustamaan kaikkea aineyhdistyksen osallistumista ko. juhlaan tai sen järjestelyihin.

Ja taattua on, että heti tammikuusta lähtien laitokselta rupee tippumaan maileja joissa toivotaan osallistumista ja rahaa aineyhdistykseltä.

Kääks! Mulla on perjantaina viisurin poisto edessä. Leikkaamalla joudutaan ottamaan pois. PELOTTAA SIKANA!!! :/

merineito

Vierailija
2/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin [b]merineidon[/b] kuvailut pikkujouluista:| Naisvaltaisella alalla työkentelevänä olen törmännyt vastaavanlaisiin juttuihin niin monta kertaa, että nykyään mietin tosi tarkkaan lähdenkö lainkaan mukaan pikkujouluihin, illanistujaisiin yms. Niistä kun liian usein jää nimenomaan paska fiilis:( Ensin vauhkotaan kuinka ihana olisi lähteä syömään, teatteriin, risteilylle jne. mutta kun h-hetki koittaa, kolmasosa on jo perunut tulonsa ja loput istuvat naama norsun v***lla (anteeksi kielenkäyttöni, en vain keksinyt parempaa ilmaisua...) ja naputtelevat pöytää odottaen hyvää hetkeä poistua paikalta. Ja niinhän siinä aina käy, että yksi lähtijä vetää mukanaan monta muutakin ja jäljelle jäävät sitten ihmettelevät mitä tapahtui ja miksi.

No joo, olipas mullakin aloitus päivälle! Jotenkin vaan tuo merineidon kirjoitus tuntui niin tutulta ja oli pakko päästä jollekin murmuttamaan;) Onneksi nykyään tosiaankin tiedän minkälaista (meidän) työporukalla on juhlia ja jätän väliin menemiset, jos vähänkin siltä tuntuu. Mieluummin käyn tuulettumassa hyvien ystävien tai vaikka oman miehen kanssa kuin istun seurassa, joka vaikuttaa siltä, että on pakotettu hauskanpitoon. Sepäs onkin hullunhauskaa seuraa....

Viime yönä näin taas omituisia unia. Ensin olin huolissani kun mulla oli ovis ja mies vaan laukkasi kaiken maailman kissanristiäisissä. Sitten olin jossain lomamatkalla (ihme porukalla, varmaan työkavereita;) josta tuli äkkilähtö pois ja mulla oli tuhat kiloa tavaraa pakattuna sataan muovikassiin enkä millään ehtinyt muiden mukaan. Lopulta huomasin, että mähän olen raskaanakin:o Ja

minä

aina kehotan

muita[/] olemaan stressaamatta liikaa, vaikka itse taidan olla jo ihan vauhkona=) Menkat loppui eilen ja pitäis kai pikkuhiljaa alkaa tekemään jotain, jos haluaa että on edes toivoa:p Ja tämä kaikki tulee siis uniin...

Nyt lopetan, ettei tule ihan romaani. Palailen taas päivän puuhastelujen päätyttyä.

-Lillis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisempaa päivää muille puolukoille!

Vierailija
4/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Huomenta!!!

Vai [b]LILLIS[/b] sellasia unia...! Enteitä tietysti!!! =o)

Mulla ei yhtään minkäänlaisia oireita vaikka tässä vaiheessa vois kai olla... Olen siis asennoitunut siihen että täti tulee ajallaan. Oikeastaan tämä tuplausvaihe ei ookkaan niin ihana kun kuvittelin, triplausvaiheessa oli hellyyttäviä vauvapuheita miehen kans mutta nyt ei oikeen mitään! Pyh...

Omaa napaa tähän aamuun...

MUKAVAA TORSTAITA!

Hannele kp 27 *kärsii oireiden puutteesta...* ;o)

Vierailija
5/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele, mulla ei aikoinaan ollut yhtä ainutta raskausoiretta ennen kuin vasta noin viikko positiivisen testin jälkeen, eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

No nyt toi oireiden lopputulos ei anna mun enää olla täällä, joten moi.

-L-

Vierailija
6/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merineito: Ei varmaan periaatteessa se ikä siihen vaikutakaan, mutta kyllä jostain oon lukenu, että ensisynnytys pitkittyy jos on vanhempi tai sillai... Sellanen on jääny mieleen. Niin ja sitten kun itseään ajattelee, niin olen jo nyt niin kankea ja kalkkis, että ei hyvältä näytä. :o) Varmana olen ollut vetreämpi joskus viisikin vuotta sitten. Olishan tuota voinu kenties pitää itseään paremmassa kunnossa. *rutisee itsesäälissä*

Peukutuksia Hannelelle! Alkaa olemaan tosi jännä sulla!

Jaaha, kävi vanhanaikaisesti... en muista mitä muuta piti kommentoida.

Niin miehelle on aina tuskaa ostaa lahjaa. Nyt ei kai osteta kuin yhdet lahjat keskenään. Autoon liittyvää ei tule kyllä oikein mitään mieleen. Ehkä joku rikkaimuri auton imurointia varten. Jos ei siis ole jo. ;) Olen ite suunniteluut hommata sellasen.

Vierailija
7/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CDAD00]Mäkin oon nähnyt nyt parina yönä vauvoihin ja raskauteen liittyvää unta. Ensimmäisenä näin sellaisen unen, että jätin pillereitä syömättä tahallani ja tulin raskaaksi ja kun kerroin asiasta nyt raskaana olevalle kaverilleni, hän ei sanonut mitään, mutta selvästi paheksui asiaa kauheasti. Sitten vähän tuon unen jälkeen näin unta, että miehelläni oli noin kaksivuotias poikalapsi edellisestä suhteestaan ja jostain kumman syystä vauva oli tummaihoinen. Lapsen äiti (siis mieheni ex) ei halunnut olla lapsen kanssa missään tekemisissä. Minä sitten hoidin lasta kuin omaani, kun mieheni oli päivät töissä. Jätin lisäksi menemättä töihin (olin unessa siivooja, olen tehnyt siivoustöitä joskus aikoinaan opiskelun ohessa) koska lapsesta tuli niin tärkeä minulle enkä edes ilmoittanut työnantajalle mitään. Töiden lopettamisen vuoks mulla ei ollut enää rahaa pitää omaa vuokra-asuntoani, joten muutimme mieheni kanssa meidän kesämökille, joka jostain syystä oli ihan Jyväskylän keskustassa.

[b]Hannele:[/b] Meidän porukoilla pääsen kyllä palstailemaan, jos suinkin vain ehdin. On taas niin monet tutut ja kaverit tavattavana, että saa nähdä riittääkö aikaa muuhun. Joulusta uuteen vuoteen olen nettipimennossa. :(

[b]Thunderi:[/b] Ensinnäkin plussapeukutuksia! Sitten kyselit tuosta miesten matkustelemisesta. Munkaan mies ei käy työmatkoilla tai muilla reissuilla. Pisimmät ja lähes ainoat ajat jotka ollaan oltu erossa on olleet kolme kuukautta vuosi sitten, kun mies tuli tänne töihin ja mulla oli vielä oma työni Suomessa (oli muuten helvetillistä aikaa joka meni ikävöidessä ja itkeskellessä!) ja sen lisäks vähän vajaa kaksi viikkoa nyt syksyllä, kun kävin hoitamassa opinnot loppuun Suomessa. Sekään ei ollut kovin mukavaa aikaa. :( Aikaisemmin en oo ollu kovin ¿läheisriippuvainen¿ mutta tän miehen kanssa viihdyn niin hyvin, että en tahtois olla hetkeäkään erossa.

[b]Kestovaippa-G:[/b] Luulenpa ettei oo mun juttu, koska oon niin laiska. Saattaisin aluks innostua, mutta aika pian se varmaan jäisi. Sikäli kyllä oon kestovaippojen kannalla, koska ne vähentää jätevuorta.

[b]Juveliksille[/b] onnittelut tuplauksen alkamisesta!

[b]Joululahjoista[/b] vielä. Me sovittiin miehen kanssa, että yhdet joululahjat annetaan niin, että laitetaan kirjekuoreen lahjan kuva, joka ostetaan sitten tammikuun aikana alennusmyynnistä. Mä oon vähän harkinnut, että ostan miehelle sitten villakangastakin, koska sillä ei oo mitään talvitakkia jota vois pitää puvuntakin kanssa.

[b]Merineito:[/b] Ikävää, että teidän pikkujoulut ei mennyt niin mukavasti. :( Pysyhän kovana sitten ensi vuonna, kun tulevat ruinaamaan rahallista tukea ja muutakin. Mun isovarvas on onneks jo ihan kunnossa. Lääkärin hoidoksi määräämä varpaan alkoholissa uittaminen :D tepsi yllättävän pian. Valitettavasti flunssasta en selvinnyt yhtä vähällä kuin mies. Tosin ilman kuumetta ja kurkkukipuä tää näyttäis nyt menevän. Suomessa jyllää kuulema nyt neljä eri virusta, että toivottavasti on riittävästi vastustuskykyä niiden suhteen.

[b]Omaa napaa:[/b] Mies kertoi eilen, että jälleen sen yksi kaveri oli kysellyt, koska me aletaan tehdä vauvoja ja että tämä kyseinen pariskunta jättää varmaan lähitulevaisuudessa ehkäisyn pois. Luulin, että se ois kannustanut munkin miestä yhä enemmän tässä vauva-asiassa positiivisessa mielessä, mutta mitä vielä! Sitten illemmalla mies nimittäin sanoi, että ei ole ihan täysin varma haluaako vielä vauvaa. Mä olin vähän masetuneissa tunnelmissa vielä aamullakin, mutta päätin sitten etten vaivaa asialla päätäni, koska uskon, että mies pysyy lupauksensa takana maaliskuun suhteen. Päätin sitä paitsi että jos miehellä ei oo pätevää syytä lykätä tuplauksen aloittamista, niin pillerit lentää nurkkaan joka tapauksessa! En jaksanut alkaa edes vakuutella miestä, että ¿monet ei oo varmoja aluks ja isyyteen kasvaa raskauden myötä¿. Ihmettelen vaan miehen sanomisia siksikin, koska mulla oli nyt menkat myöhässä kaksi päivää ja puhuin jo miehelle asiasta ja se sanoi, että onkohan sun masussa vauva, eikä ollut yhtään järkyttynyt tai peloissaan. Harmitti tuo eilinen miehen kommentti niin senkin takia, kun taas eilen olin aikaisemmin kuullut yhdeltä kaverilta, että heille syntyy ensi kesänä vauva. :´( Ja lisäksi tulin kateelliseksi sitä kaveria kohtaan, jonka vauva syntyy tammikuussa, vaikka aikasemmin ei oo ollu mitään sen suuntaisia tuntemuksia.

Huoh, tulipas sekava selostus tähän loppuun...[/color]

Vierailija
8/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

kyllä genetiikka vie voimat, siksi olen ollut niin kauan poissa täältä, viimeiset tentit tälle vuodelle..... nyt hajoaa pää.

Joululomalla on sitten aikaa kirjoitella vaikka miten paljon

Olet hyvä Thunderi vauvalehdestä, kiva, että tuli perille!

Tervetuloa kaikki uudet ja onnea kaikille tuplauspäätöksestä, tässä taitaa käydä niin, että olen kohta ainoa, jonka mies on jääräpää ja jahkailija hamaan tulevaisuuteen asti... :(

Nyt on viimein kaikki joulukortit postissa, toivottavasti ehtivät perille.. kyllä varmaan.

Vielä pitäis ostaa äidille ja isälle joululahjat, muttaa kun nniillä on kaikkea, on niin vaikeaa keksiä jotain kivaa, onko ehdotuksia?? en siis jaksa tehddä mitää nyt itse, kun on noi tentitkin... tekosyitä varmaan.

Mekko on nyt mallineule B:n päättelyä vaille valmis, kun en MERINEITO sitäkään ymmärrä, eihän siinä kuvassa ole tarpeeksi silmukoitakaan????

Nyt vien tänään kavereille kouluun joulutorttuja...

ilona

Vierailija
9/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Onneksi sentään huomenna alkaa viikonloppu!

Vai on [b]LUUMUHILLOKIN[/b] nähnyt vauva-/raskausunia... Taitaa olla nyt muodissa täällä puolukkapinossa! ;o) No voi harmi mitä mies meni sanomaan... Jos hänellä onkin joku että " en halua tehdä samallalailla kuin muut" ja kun kerta teiän ystävät aikoo kohta jättää ehkäisyn pois! No maaliskuuhun on aikaa joten eiköhän se miehen mieli kerkiä muuttua suuntaan jos toiseen moneen kertaan! Pehmenemisen merkkejä on... Hyvä idea tuo kuva joululahjasta ja sitten ostetaan vasta tammikuussa alennuksesta!

[b]ILONAKIN[/b] tupsahti tänne piiitkästä aikaa! =o) Intoa kouluhommiin ~~~ ! Vai että iskälle ja äitille joululahjat... No minä ostin äitillene Mariskoolin johon laitoin karkkia ja sitten aion leipoa karpalovalkosuklaapiirakan. Iskälle tilautin (kuten eilen jo kehuin) kuvakalenterin ens vuojelle...

[b]JJ:[/b] En kyllä keksi mitään autoon liittyvää lahjaa. Tekaise itse sellanen autonpesulahjakortti, siihen sitten piirrät itsestäsi kuvan pesemässä autoa... Tosin se ei onnistu nyt kun oot raskaana mutta jos se ois vaikka voimassa vasta kesällä... Sittenhän siihen kuvaan vois piirtää vauvankin joku pesulappu käteen! =o) Minä taian suosia näitä lahjakortteja, siskolle oon tehny " lapsenhoitolahjakortin" ja miehelle oon antanut ties minkälaisia Täyshoito-, Poskeen otto-, ym. lahjakortteja...

[b]LILLIS:[/b] Toivottavasti sitten tämä minun oireiden puute ei tarkota mitään! Kiitos peukutuksista! Kaikille muillekin =o)

Misten reissuista ollut puhetta: työn puolesta ei tarvi kummankaan reissata mutta syksykin linnun metästyksen aikaan mies ramppaa joka viikonloppu kotipaikkakunnallaan...

Vierailija
10/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Lähen kotia päin ajeleen ja illalla menen äitin ja siskon kans joulukonserttiin joten palstailut jää väliin!

Mutta hauskaa torstai-iltaa ja huomenissa palataan!

Vierailija
11/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]MERINEITO: Kyllä minun mielestä helluttelut auttaa joka asiaan ;) Mutta pointti oli kuitenkin se, että olin pahoillani kun et päässyt miestä lohduttamaan. Taisit käsittää väärin. Kurjaa jos pikkujoulut meni noin, mutta mun mielestä niihin ei ois niin paljoa kannattanut päätään edes vaivata. Ei tollaset tilaisuudet koskaan mene niinkuin terävänä suunnittelee. Mun mielipiteeni onkin, että rennosti vaan! Menee miten menee. Turha siitä on pulttia ottaa jos jotkut eivät tajua pysyä juhlissa ohjelman loppuun saakka :) Totuushan on se, et harvoin kaikilla on kivaa ja harvoin kaikkien mielestä juhlat onnistuu.

HANNELE: Aaks, sullahan on tosissaan piinailut siellä meneillään! Voi kumpa nyt vaan ilmaantuisi niitä oireita ja KUNNOLLA! Tosin ei mullakaan tuossa vaiheessa mitään hälyyttävää oireilua ollut. Plussasäteitä niin pirusti ~~~~~ Tuohon lahjakorttiin palatakseni, niin meillä muutenkin pestään autoa säännöllisesti miehen työpaikalla... joku muu lahjakortin idis pitäs keksiä. Kiitti kuitenkin ajatuksista :))) Mua alko kauheena naurattaan tuo sun " poskeen otto - lahjakortti" :D Ois hyvä idea sekin, mutta oon jo totuttanut miehen valitettavasti siihen, et sillä on ikuinen lahjakortti suikkiin ;)

Vielä kaksi päivää töitä! *odottaa lomaa ihan onnesta soikeena* JJ 32+2

Vierailija
12/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Nyt sain siivottua, ja vielä puoli tuntia vieraiden saapumiseen... Juuri sopivasti jotta kerkeää palstailla... ;o)

Tälläsiä lahjakortteja minä oon antanut:

Eroottinen hieronta

Kynttiläillallinen valitsemassasi ravintolassa

Villia seksiä valitsemassasi paikassa

Poskeen otto uimahallissa (huom. tämä jäi käyttämättä...)

Poskeen otto ajaessasi

Seksiä rock' n rollin tahdissa

Täysihoito sängyssä

Aamiainen sängyssä

Vierailija
13/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan enkä oo kauheesti perillä pinoista *nolo* kun en jaksa muistaa enää mitä ootte kirjotelleet...

Hauksoja nuo lahjakortit... Täytyy laittaa korvantaakse ja lahjottaa miehelle... ;)

JJ: Autoihin liittyvää saattas olla lahjaksi joku autokirja, meillä ainakin hyllyt notkuu niitä... Tai sitten pipo/paita tms tiettyyn merkkiin, jos joku suosikki... Ostin miehelle tänään bemaripipon!

meillä yhteinen " joululahja" taitaa olla kun autoon tulee webasto (moottorilämmitin) ja hintaa riittää......

Hannele: voihan piinan piinaa... Jännät paikat alkaa sulla olla!!! ~~~~peukutuksia~~~~~ mullahan ei oireen oiretta ollu ennen plussaa eikä paljon plussan jälkeenkään... vieläkin epäusko meinaa vallata et voiko tällee olla raskaana, kun ei tää " tunnu" erikoiselta ainakaan fyysisesti, henkiset tuntemukset sitten erikseen!!!

Ihanaa kun täällä puolukoissa piinailee useampikin! Toivottavasti pian voitas perustaa tuonne odotuspuolelle: ex-puolukat!! :)

Merineito: tylsät pikkujoulut :( voi höh.... mun piti sulle viel jotain, mut en muista... Millä fiiliksillä mies nyt on, eikös hällä ollu surua kaveristaan? toivotaan et pian pääset lohduttelemaan. Puhelin ei oo oikein toimiva väline kyllä siihn tarkotukseen.

Ilonalle tsemppiä opiskeluun!!! jaksuja!!!

nyt alkaa taas lyömään tyhjää päässä: ainii: kerroinko jo et eilen sanoin äidilleni raskaudesta: keskustelu meni vähän näin:

Vierailija
14/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä: miten pitkää sulle olikaan töitä luvattu?

M: vuodeksi tein just sopimuksen

Ä: no hyvä juttu... Mitäs sä siinä naurat?

M: mä en oo niin pitkään siellä

Ä: ai miten nii?

M: Meille tulee vauva...

Ä: Nytkö????

M: eikun kesäkuun 17 ois laskettu

Ä: Ai nii joo tietty, Ihanaa, Voi Onnea!!

et hyvin otti uutiset ja jäi sinne hymistelee kun lähdin... Jouluna sitten kertomisen jatko-osat, mun isälle ja anopille... ja muillekin sukulaisille ketä nähdään...

mutta jospa sitä leikkis työtätekevää hetken taas :)

Vierailija
15/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink]Hannele: Karkilla täytetty asia on aina ihana ja positiivinen asia, ja mariskoolit on ihanaia

Merineito: Kiva kiitos! :)

Kyllä taas kannatti olla viimeisellä tenttiin valmistautumiskerralla genetiikassa, ymmärsi taas todella, ettei osaa yhtään mitään.

nyt väsyttää niin kamalan paljon, mutta ei vielä kehtaa mennä nukkumaan...

JennaJanetelle jaksuja loppuraskauteen!!! Onko lastenhuone jo valmiiksi tehty?

ilona[/color]

Vierailija
16/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskon mies on armoton automies ja tykkää jenkkiautoista...mut kuiteski. sisko osti sille pari joulua sitte route 66-kirjan, siinä tehdään autolla matkaa tuolla jenkkilässä...tykkäs ihan hirveesti ja siskokin tykkäs sitä lueskella.

Mä en taida enää hirveesti kirjoitella täällä palstalla. meillä menee miehen kanssa huonosti ja nyt on tälläinen mietitään aika... vituttaa ja ja kaikkee...ett ei tähän hätään vauvaa...

palataan ystäväni...

Golda

Vierailija
17/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=228B22]Iso voimahali sulle! *halaa rutistaa* Toivottavasti teillä menee pian (ainakin jo heti huomenna) paremmin ja pääsette taas yhteisymmärrykseen, että se vauvahan ois tosi kiva juttu! Toivottavasti et nyt ihan kokonaan katoa palstalta, koska oot mun mielestä yksi mukavimmista tyypeistä täällä!

[b]Ilonalle:[/b] Tsempitykset viimeisiin tentteihin. Otahan sitten joululomalla oikein rennosti! Minä aion ostaa vanhemmilleni joululahjaksi

lahjakortin teatteriin

. Kiva ja helppo ratkaisu mun mielestä juuri sen takia kun vanhemmilla just on jo kaikkea. Ja saavat sitten itse valita mitä menevät katsomaan.

[b]Hannele:[/b] Jotenkin en ollut tajunnutkaan miten jännät paikat sulla siellä on. Eli plussapeukkuja sullekin ihan hirmusti! bdbdbd+++++bdbdbd

[b]Miitsu:[/b] Hauska tuo äitisi kanssa käymä keskustelu. :)

Nyt täytyy lähteä ajamaan tuo mies pois X-boxilta jos vaikka pääsis kattomaan jotain hömppää.[/color]

Vierailija
18/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt muista mitä kokoa teet mutta yksi mallikerta on 16 silmukkaa.

Ja tässä ei tarvise välittää noista tyhjistä koloista=tarkoitan noita ruutujen välisiä koloja. Itseasiassa ne kolot kuvaavat niitä kavenettavia silmukoita.

Mallikerta menee seuraavasti: neulo 1 silmukka oikein, sitten teet kolme kertaa peräkkäin tuon nosta 1 silmukka neulomatta, neulo yksi oikein ja vedä neulomaton silmukka yli- kavennuksen. Sitten siinä nurjien silmukoiden muodostamassa pysty raidassa tehdään uudenlainen kavennus eli neulot kerralla kolme silmukkaa nurin yhteen. Ja tämän jälkeen kolme kertaa tuo samanlainen kavennus kuin aiemmin.

Nyt olet tehnyt yhden mallikerran ja tätä toistetaan koko kerroksen ajan.

Tämän jälkeen vaihdat pienemmät puikot työhön ja neulot yhden kerroksen oiken ja sen jälkeen yhden kerroksen nurin.

merineito

Vierailija
19/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Golda: Jaksamista kovasti Sulle! Koittakaahan saada miehen kanssa asioita selviksi! Älä kokonaan meitä hylkää, jos vaan " kestät" täällä pyöriä..

Meillä on muuten kans tuo Route 66 kirja, mies sitä tavailee usein et kai se on hyvä...

nyt alan valmistautua kotilähtöön: kaamee nälkä on jo!! Ja väsyttää!!

Vierailija
20/22 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tilanne parantuu pian. Vaikka olen ollut niin vähän aikaa mukana puolukoimassa, niin olet jo jäänyt mieleeni tosi hyvin. Voimia sinulle!

Kaikille muille hyviä öitä+++++++++++++++++++++++++++++

-L-