Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten kuultiin miehen suusta...

Vierailija
14.12.2005 |

.. nimittäin se, että se on viimeisen vuoden yrittänyt kertoa minulle mun läskeistäni.. että se ei haluais nähdä mua tän näköisenä!

Okei, olenhan minä tämän asian tiedostanut jo itsekin, kauan sitten. Ja olen tehnytkin sille asialle jo jotain, paino on tippunut kesästä jo 9 kiloa ja tuon tunnustuksen jälkeen alkoi tuntua että leivän pala jää kurkkuun.. niimpä en ole syönyt näinä viime päivinä oikein mitään!!

Perkele, vielä mä näytän tuolle että kyllä pystyn laihtumaan!

Mutta on se vaan sellainen asia, ettei sitä ole kiva kuulla. Pakostakin nyt koko ajan miettii että hyi, kun oon karsee läski =(((

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni munasi ja olemattomat rakastelutaitosi.

Vierailija
2/8 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuvasta olemuksestani. Raahaa mies avioliittokurssille tai perheneuvolaan keskustelemaan siitä, miten asiat kannattaa vaimolle ilmaista. Ja yritä jaksaa, kunnes saat oman olemuksesi piristymään ja muuttumaan ja miehen muuttumaan ihanaksi ja mukavaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kenenkään muun kuin sun vikasi jos kiloja on, ja etkai sinäkään mielelläsi katsoisi läskiä miestä.

Kyllä sä pystyt siihen! :)

Vierailija
4/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työkaveri (mies) ilmoitti eräänä päivänä, oikein asianaan, että olen nykyään karsea läski. Siis että olen todella kammottavan lihava. Ei sillä muuta asiaa ollut ;)

Olen läski, BMI 26, mutta outoa että se pitää puolituntemattoman tulla kertomaan.

Vierailija
5/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sen takia ala laihduttamaan, että miehesi sitä " vaatii" , vaan mieti, että olisiko muutama kilo syytä nipistää ihan oman terveydentilasi takia. Itse oisin kyllä varmaan humauttanut miestä paistinpannulla päähän, jos se ois mulle noin sanonut, grr..

Mutta jos haluat tiputtaa painoa, niin käypä sivuilla www.kutri.net ; siellä on vaikka mitä painonhallinnasta (järkevästä sellaisesta).

Tsemppiä!

Vierailija
6/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolleni jos ois noin sanonut. kamppaillut asiankanssa omassa päässä ikuisuuden. en ole ylipainoinen (tietääkseni), painoindeksi 22. Mutta naisena toki tuijotan läskejäni peilistä tänä " ihanana" aikana kun kaikkialla lehdissä ja tv:ssä on niin paljon laihoja naisia. Joskus on tosi masentava olo, tuntee ittensä vaan niin rumaksi ja läskiksi, vaikkei kukaan olisi niin sanonut tai antanut ymmärtää. Mä en kyllä ymmärrä miten ukkosi viitsi sanoa sulle noin? onko hän itse tosi " timmissä kunnossa" ?

Vierailija
7/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. niin, onhan tuo minun oma mieheni ihan hyvässä kunnossa itse, on aina ollut hoikahko.

Kyllä tuo aika pahalta tuntuu kuulla, ja varsinkin kun sen sanomisen jälkeen se sanoi että käypäs pesulla niin annan sulle kunnon orkut...

arvatkaa vaan, oliko ne seksihalut kuinka pinnalla??

Mutta en minäkään ole välttämättä puhunut sille niistä asioista, mitä minä olen hänessä huomannut, MUTTA tuona iltana puhuin!!

Kerta hänelläkin on oikeus arvostella minua niin annetaan palaa sitten puolin ja toisin.

että mukavaa joulua vaan kaikille - mun joulu on jo vietetty =((

Vierailija
8/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

.. niin, onhan tuo minun oma mieheni ihan hyvässä kunnossa itse, on aina ollut hoikahko.

Kyllä tuo aika pahalta tuntuu kuulla, ja varsinkin kun sen sanomisen jälkeen se sanoi että käypäs pesulla niin annan sulle kunnon orkut...

arvatkaa vaan, oliko ne seksihalut kuinka pinnalla??

Mutta en minäkään ole välttämättä puhunut sille niistä asioista, mitä minä olen hänessä huomannut, MUTTA tuona iltana puhuin!!

Kerta hänelläkin on oikeus arvostella minua niin annetaan palaa sitten puolin ja toisin.

että mukavaa joulua vaan kaikille - mun joulu on jo vietetty =((

Taidanpa laihduttaa vasta sitten, kun olen heivannut äijän pihalle. Siihen asti haluan näyttää mahdollisimman tylsältä ja ikävältä kaikin tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi