Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä keksin, miehelle joululahjan!! Vai?

Vierailija
14.12.2005 |

Ostan hänelle lämminvuoriset (NOKIAN) kumisaappaat! Kuulostaa ehkä aika typerältä, mutta olen itselle haaveillut joskus retkeilyyn sellaisia ja ajattelin, että ostan nyt ainakin miehelle, jos en itselle saakaan... Hän kun esim. pesee auton itse ja tekee muita vastaavia hommia ulkona, sekä tykkää ulkoilla esim. metsässä. Onko ihan pöhkö ja nolo lahjaidea??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hyvä lahja, koska niille on käyttöä monta vuotta ja miehesi ei varmaankaan itse edes tajuaisi niitä ostaa!

Vierailija
2/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä lahja :-)



Täällä vaan ei kannata mainostaa ostavansa miehelleen lahjoja, se kun on lapsellista ja turhaa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tehdä päivän ajan kaiken minun kanssa mitä haluaa niin sängyssä, kotona kun kodin ulkopuolella... Ihan vapaat kädet... ja tarkotus tehdä sitä mitä MIES HALUAA

Vierailija
4/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi