Lue keskustelun säännöt.
Arvatkaa mitä keksin, miehelle joululahjan!! Vai?
14.12.2005 |
Ostan hänelle lämminvuoriset (NOKIAN) kumisaappaat! Kuulostaa ehkä aika typerältä, mutta olen itselle haaveillut joskus retkeilyyn sellaisia ja ajattelin, että ostan nyt ainakin miehelle, jos en itselle saakaan... Hän kun esim. pesee auton itse ja tekee muita vastaavia hommia ulkona, sekä tykkää ulkoilla esim. metsässä. Onko ihan pöhkö ja nolo lahjaidea??
Kommentit (4)
Oikein hyvä lahja :-)
Täällä vaan ei kannata mainostaa ostavansa miehelleen lahjoja, se kun on lapsellista ja turhaa :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
saa tehdä päivän ajan kaiken minun kanssa mitä haluaa niin sängyssä, kotona kun kodin ulkopuolella... Ihan vapaat kädet... ja tarkotus tehdä sitä mitä MIES HALUAA
Juuri hyvä lahja, koska niille on käyttöä monta vuotta ja miehesi ei varmaankaan itse edes tajuaisi niitä ostaa!