Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELSINKILÄINEN/TAMPERELAINEN, oletko jo ostanut köyhälle lapselle lahjan?

Vierailija
14.12.2005 |

Ja vienyt sen paketoituna pisteeseen josta toimitetaan eteenpäin?

Jos et, niin TOIMI!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
22/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin tuossa vaan, että intouduin ostamaan enemmän taaperokansan leluja kun itsellä on samanikäinen. Saakohan yli kymmenvuotiaat ja varsinkin pojat mitään.... :-(

Noille pienille kun on niin helppo ostaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kivaa eri ikäisille lapsille.olikos siinä mitä se lahjan pitää maksaa??

Vierailija
24/31 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin periaatteeksi, että vien kaksi pakettia, ikäänkuin lahjoina omilta lapsiltani (5v ja 1v), vaikka tietenkään lahjoittajan nimi ei tule esiin.

Tampereella keräys on ilmeisesti ensimmäinen, mutta esim. Porissa oli jo viime vuonna. Vein silloin sinne samalla periaatteella, kun satuin asiasta tutun kautta kuulemaan ja sinnepäin oli muutenkin menoa.

Ja kuulin juuri eräältä Treen sos.tt:ltä, että kukin oli saanut etukäteen antaa omien tuttujen asiakkaidensa nimiä, joista oli kerätty ikä- ja sukupuolitiedot, joten sosiaaliasemille tulee " oikeat paketti" , jolloin perhe itse ne sosiaalitoimistosta hakee. Näin säilyy vaitiolovelvollisuuskin. Osallistukaamme kaikki!

Vierailija
25/31 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta etenkin yli 10 vuotiaalle pojalle on vaikeaa keksiä ostettavaa. Toivottavasti hekin jotakin lahjaa saavat.

Vierailija
26/31 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin voi laittaa omien mahdollisuuksiensa ja auttamishalunsa mukaisella summalla. Jo kohtalaisen pienellä summalla voi saada ihan kivan lahjan esim. kirjoja voi löytää muutamalla eurolla näin joulun allakin.

Vierailija
27/31 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuken, paketoin sen ja vien sinne kuusen juurelle niin mistä ne tietää antaa sen juuri tytölle?

Tai ylipäätään mistä ne tietää mitkä lahjat on tytöille ja pojille tai minkä ikäisille?

Vierailija
28/31 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin työpaikkojen receptioneista saa kortteja.

Eikä mikään estä itse kirjoittamasta korttia. Itse olen kirjoittanut että: 5-7 vuotiaalle tytölle

tai 1-3 vuotiaalle pojalle

tai 1-8 vuotiaalle tytölle tai pojalle ja sulkuihin laitoin vielä, että sisältää ison pehmokoiran

Vierailija
29/31 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäiselle ja mitä sukupuolta olevalle lahja on osoitettu. Toivoisin myös, että ihmiset huomaisivat lahjoa myös vanhempia lapsia. Suurin osa varmaan ostaa lahjan pienelle lapselle.

Itse muistamme lahjalla henkilökohtaisesti tuntemaamme lasta, jonka oma elämä on tuen tarpeessa.

Vierailija
30/31 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole varaa ostaa lahjoja edes omille lapsille:)

Vierailija
31/31 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin hopeisen kaulakorun ja ikähaitariksi 11-16 vuotiaan tytön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi