Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies mahtaa yllättyä aattona kun saa lahjan...

Vierailija
14.12.2005 |

Olen koko tämän vuoden pistänyt aina rahaa syrjään ja nyt sitten annan sen purkin miehelle aattona. Olen suunnitellu että lähettäis sillä rahalla johonkin reissuun koko perhe...kylpylään tms.

Aina kauppareissujen jälkeen oon laittanu rahaa yhteen purkkiin. Mies on meillä vähän tuhlailevaa sorttia eikä ennen ole jäänyt mitään säästöön. Koskaan ei olla päästy kesälomareissulle mihinkään muuten kuin mummolaan. Nyt ois ihana ottaa itelläkin rennosti ja varata taysihoidolla muutama päivä. Varmaan vielä jäiskin rahaa sen jälkeen.

Saattaa olla miehen naama näkemisen arvonen=)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kokemuksen rintaäänellä säästöpankin kimpussa*

Vierailija
2/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Män oon aina ollu kova syömään karkkia ja ostellu kaikkia lehtiä (esim. iltapäivälehdet joka päivä:/) ja oon jättäny ne hommaamatta. Sitten ihan joka päiväisissa ostoksissa tehnyt erilaisia /edullisempia valintoja. Mm. halvempia vaippoja lapselle koska nekin tuntuvat riittävän eikä falskaa, edullisempaa wc-paperia jne. Olin itsekin tosi yllättynyt kun rahaa oli noin paljon. Tänään laskin, muuten olen vastustanut kiusausta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku mäki pystyisin tommoseen, itsekuri ei anna perix..

Vierailija
4/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän kokeilla. Kyllä on miehesi varmaan tyytyväinen.

Vierailija
5/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tule sitten riitaa että mihin rahat laitetaan. Kun matkaan olit ne ajatellut.

Vierailija
6/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä jos miehesi saa rahat purkissa ja ajattelee et voi käyttää ne itse mihin haluaa, ei siis pertheen yhteiseen kivaan, vaan johonkin omaan juttuun.

Tosi hyvin oot kyllä saanu säästettyä! Voi kun minäkin saisin :)

Vierailija
7/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi tulkita ton pimittämiseksi - jos sillä on ollut tiukkaa ja sulla onkin ollut rahaa jemmassa

Vierailija
8/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joulun ja uudenvuoden väli lomaa niin sillon ehtis hyvin=) En usko että suuttuu...oon joskus aiemminkin säästänyt (pienempiä summia tosin) ja on ollut ilahtunut. Joskus käytiin koko perhe leffassa ja toisen kerran ravintolassa syömässä.

Ei siis ole ollu mieheltä ns. tuo raha pois vaan se on otettu ihan niistä varoista mitkä on ennen menny ruokakauppaan.

Vierailija
9/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaan malttaa olla kertomatta kesken keräilyn? Se isompi ongelma,kun itse keräily. Vuosi on pitkä aika.

Vierailija
10/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoo tänne meille mihinpäin maailmaa meinaatte sitten mennä.. =)