Nyt auttakaa!! Loysin miehen laukusta
kondomipaketin... en tieda mita ajatella... siina on valmistuspaiva tammikuussa 2006, joten tana vuonna on hankittu... me alettiin seurustella 2005 kesalla. Eika me kayteta kondomeja vaan muuta ehkaisya!!! Olen siis nyt miehen asunnolla ja pengoin vahan luvatta paikkoja, joten en missaan tapauksessa voi paljastaa, etta olen paketin loytanyt. Olo on ihan hirvea. Miten voin olla paljastamatta tata hanelle???
Kommentit (73)
milloin miehesi palaa kotiin?
Odota nyt siihen asti ja kuuntele kootut selitykset. Naamatusten on aina vaikeampi valehdella!
Onko teillä yhteinen " kotikieli" , siis tunnekieli?
kiitos kaikille vastanneille ja mukana olleille... mies tulee kohta kotiin ja asken puhuttiin puhelimessa. selitys oli tama: mulla oli muutama kuukausi sitten tosi paha virtsatietulehduskierre ja laakarissa sanottiin, etta saattaa liittya sukupuolielamaan. kavin mm. klamydiatestissa. mies huolestui tasta kauheasti ja kavi itsekin testeissa, vaikka ne oli otettu jo aikaisemmin (jos jotain oli jaanyt huomaamatta) ja tasta kylla tiesinkin. han oli kuulemma hankkinut kondomit samalla reissulla, koska olin just tulossa kaymaan. saimme kuitenkin tulokset ennen sita (molemmat negatiivisia) ja kondomeja ei tarvittukaan... han oli niista jotenkin nolona, joten oli vaan sujauttanut paketin pois nakyvista... onkohan tama nyt uskottavaa ja meneeko lapi? tuntui kylla aika vilpittomalta, mutta ehka pitaa haastatella vahan lisaa... pahin paniikki ehti kuitenkin jo haihtua...
ap
eli ehkä ihan uskottavaa?
Sitä vaan ihmettelen, miksi ensin valehteli että ovat vanhoja, ja miten ne oli siellä kassissa piilossa, miksei roskissa?
klamydiaepailyn takia... silla han sanoi aikaisemmin kayneensa testeissa (kun tavattiin) mutta ei ollutkaan ihan 100 varma, oliko klamydia testattu... eli olisi ollut suurella todennakoisyydella hanen syynsa (vaikkei kumpikaan ole taman suhteen aikana vieraissa kaynyt) ja se oli kova paikka myontaa, kun oli koko ajan uhonnut olleensa aina niin varovainen.
ap
Ihan kestävä selitys! Tsemppiä vaan.
Usko miestäsi! Miksi aina pitäisi epäillä ja epäillä!
Se tekee elämän vaikeaksi, varsinkaa jos ei ole varmaa näyttöä.
Hienoa että selvititte asian!
Annan neuvon: Elä tule tänne palstalle purkamaan huolia ja epäilyksiä. Täälä suurin osa akoista on kieroontunutta, sen olen huomannut.
Tästä on nyt 20 vuotta aikaa, mitenhän nykyään menee?
Vierailija kirjoitti:
Petturi
20 vuotta vanha aloitus.
Millainen neitimies pitää laukkua?
onkohan jo eläkkeellä molemmat? muistaako tyttis enää poikkiksen nimeä?
Mies on luultavasti päättänyt alkaa käymään thai-hieronnassa ja on hyvä että suojautuu hoidossa mahdollisesti aiheutuvilta taudeilta.
Eihän se muuten sano, että kortsut ovat jäänne menneisyydestä, jos ne oikeesti on valmistettu 2006 !!! Eli valhe.
Nyt sitten kova kovaa vasten. Otat sen kortsupaketin käteen kun mies tulee töistä ja näytät valmistuspäivän. Ja sanot, että ei ne mistään menneisyydestä ole. Ja VAADI selitys.