Nyt auttakaa!! Loysin miehen laukusta
kondomipaketin... en tieda mita ajatella... siina on valmistuspaiva tammikuussa 2006, joten tana vuonna on hankittu... me alettiin seurustella 2005 kesalla. Eika me kayteta kondomeja vaan muuta ehkaisya!!! Olen siis nyt miehen asunnolla ja pengoin vahan luvatta paikkoja, joten en missaan tapauksessa voi paljastaa, etta olen paketin loytanyt. Olo on ihan hirvea. Miten voin olla paljastamatta tata hanelle???
Kommentit (73)
miksi hermostui niin laukusta. että onko siellä laukussa jotain salaisuuksia..
Voihan olla että mies hermostui niiden exän kirjeiden takia, ei ehkä halua että näet ne. Jos mä olisin sinä, niin keksisin vielä jonkun syyn millä saisin miehen tyhjentämään laukun tms., esim. sanoisin että kokeilin vaan että mahtaisiko kannettava tietokoneeni/joku muu tavara mahtua sinne laukkuun, ja näin samalla kondomit. Tai jotain vastaavaa, sinä tunnet miehesi ja tiedät paremmin mitä kannattaa tehdä. Kokemuksesta voin kertoa että kannattaa selvittää asia, itselläni oli muutama vuosi sitten vastaava tilanne, luulin että mies oli kirjoittanut hempeän synttärikortin exälleen, ja kun vihdoin sain suuni auki ja kysyttyä jutusta niin kortti olikin miehen siskolle... Okei, eri asia kuin kondomit, mutta kuitenkin, selvitä asia, se voi muuten jäädä vaivaamaan. Sano vaikka että ihmettelit että miksi mies vauhkoontui laukusta puhumisesta ja kurkkasit sinne. Tai jotain.
Tsemppiä kuitenkin ap, mitään ei ole vielä menetetty. Jaksamista! :)
Minulle kävi niin : (
Siitäkin on jo vuosia ja ollaan yhdessä mutta arvet jätti ja pahat! : (
Tsemppiä!
Sanoisin miehelle suoraan, että tutkin sinun laukkusi, koska se oli epäillyttävästi piilossa korkealla ja epäilykseni heräsivät siitä. Löysin sieltä kondomipaketin ja mitähän varten se siellä on? Sanoisin myös, että yksi syy laukunpenkomiseen on se, ettet ole varma haikaileeko mies vielä jonkun entisen perään ja jos haikailee niin sinä tuhlaat oman elämäsi tuommoisen idiootin kanssa roikkuessasi. Vaadi vastauksia ja älä välitä vaikka mies syyllistäisikin laukun penkomisesta. Muutenhan et saa näitä asioita selville kuin suoraan kysymällä.
mies tuli eilen toista ja oli ihan paniikissa... kun sitten sanoin etta uskon hanta, han syoksyi kaulaani ja alkoi ITKEA olkaani vasten... siis ihan kunnolla itkea... ja tajusin silloin miten paljon han rakastaa minua ja kuinka han ei olisi voinut tehda mitaan sellaista. lahdimme sitten illaksi kaupungille ja han vei minut ihanaan ravintolaan, syotiin, juotiin viinia ja juteltiin - pussailtiinkin aika lailla :) tunsin ihan rakastuvani haneen uudestaan. tultiin kotiin ja harrastettiin aivan taivaallisen ihanaa seksia seka yolla etta heti aamulla uudestaan. ollaan molemmat aika emotionaalisia ihmisia ja tallaiset jutut lahentavat meita, kun tunteet tulevat pintaan. onnellinen loppu siis... :)
otan asian esille kun mies tulee toista. pakko saada tietaa. mutta han kylla suuttuu, koska olen kerran aikaisemmin tunnustanut penkoneeni hanen tavaroitaan (silloin, kun yritin selvittaa, mita han viela tuntee exaansa kohtaan...) ja hanen mielestaan en luota haneen tarpeeksi ja tukahdutan suhteen talla mustasukkaisuudella, joka voi kylla olla osittain tottakin :( No, joka tapauksessa asia on selvitettava, etta pystyn jatkamaan eteenpain hanen kanssaan...
ap
Sun mies tahtoo peppuseksiä sun kanssa! Kondomin käyttöhän on suositeltavaa siinä hommassa.
Sillä tavalla kätevää että eipähän tarvinnut sitäkään lastia kaapia reisiltä vaan sai hoputtaa miehen ihan keskenään pesulle :)
sitten työskentelin kerroshoitajana hotellissa. Useamman kerran yksin yöpynyt mies oli jättänyt avaamattoman tai vähänn käytetyn kortonkipakkauksen huoneeseen. Eipä tarvitse sitten kotona piilotella...
muutaman vuoden ylöspäin sun ongelmas...
ootko vielä täällä?
osoittaa vahvasti, ettei miehellä ole puhtaat jauhot pussissa :(
Jos tää juttu on totta, niin mies valehtelee aivan varmasti.. Miehen ristiinmenevät kertomukset ja käytös sen paljastaa..
Luulin ihan loppumetreille saakka että kyse on uudesta ketjusta kun en älynnyt katsoa päivämääriä aiemmin.. Huhhuh.
ihan hauskaa.
Haluaisin itsekin nostaa pari vanhaa ketjua! ;)
hyvää jatkoa teille ja onnea avioliiton tielle :)
Mitään päivämääriä olis edes tarvinnu kattoo.
Luulin ihan loppumetreille saakka että kyse on uudesta ketjusta kun en älynnyt katsoa päivämääriä aiemmin.. Huhhuh.
ja kysyin selitysta... han alkoi arvostella minua kun pengon hanen tavaroitaan ja vaitti, etta kondomit ovat jostain kaukaa menneisyydesta!!! ja siis siina on valmistuspaiva tammikuussa 2006... nyt siis tiedan, etta han valehtelee... mietin tassa mita tekisin, pakkaanko kamat ja haivyn vai mita ihmetta... aika hysteerinen olo just talla hetkella :(
se siellä teki? Leikittekö piilosta?
ihan suoraan sanottuna etsin yksia valokuvia, joita han ei minulle nayttanyt... no avasin laukun ja siina se kondomipaketti oli kuin tarjottimella :( Asken mies lahti toihin ja kysaisin ohimennen laukusta, etta onko se hyva (jos vaikka lainaisin sita kun vien joitan tavaroita suomeen). han silminnahden hermostui ja meni laukun luo, vetaisi vetoketjut tiukemmin kiinni ja sanoi ettei sita kannata lainata, hanella on muita. Tuhahti viela, etta miksi tama on auki (vetoketju oli noin 5 cm auki) vaikka se oli ihan samalla tavalla kuin loytaessani sen. taitaa nyt epailla, etta olenko nahnyt, mita siella on... en tieda, miten tilanteen pitaisi tasta jatkua...