Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥keskiviikkona KESÄKUUNKERTTULIT♥

14.12.2005 |

huomenta

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi suli eilen ja toissapäivänä täältäkin kokonaan, ihan musta maa ja h*lv*tin liukas! Saa luistella aamulla ulko-ovelta autolle. Etkös Krisse tiedä, että paras konsti saada huomiota äitinä, on käydä joko lepotuoliin istumaan hyvän kirjan kanssa, pelata pasianssia tai kirjoittaa koneelle. Kyllä varmasti joku herää tai huutaa äitiä.. ;)

Kiirettä on piisannut, ei niinkään omissa jutuissa mutta töissä. Tai kyllähän tuo joulukin tulee koko ajan lähemmäksi. Eilen paketoin taas muutaman lahjan ja kirjoitin viimeisen joulukortin valmiiksi. Eilen taisi joku kysellä joulukorttien määrästä, 31 tuli tänä vuonna pistettyä postiin.

Onpas ulkona muuten nätti auringonnousu, oranssi keltainen.. *huokaus* Nyt vielä kun saisi sellaisen pienen lumisateen?

Muuten tässä pärjäillään ihan kohtuullisesti, ensi viikolla on neuvola ja pääsee taas kuullostelemaan sydänääniä. Niin ja toivottavasti se hemoglobiini on noussut, rautaa olen syönyt viime kerrasta lähtien. Sitten pitää muistaa myös valittaa neuvolantädille tuosta kipeästä selästä..

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 14+4

Vierailija
22/22 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin aamulla puoli kuudelta lumiauran ääneen ja innoissani nousin kun olin varma että nyt sitä lunta on tullut.... Vielä mitä, siellä joku onneton ukko työnteli kiviä pihalla lumiauralla ja tuohon aikaan. Voi hel.... meinasin kyllä lähtee jututtaan. Mikä ihmeen järki sillä mahtoi olla käytössä. Nyt jo naurattaa, mutta ei aamulla kun sen touhuja katselin.

Aamutelkkarin Liisa lupasi kyllä illaksi ja huomiseksi lunta tänne eteläänkin, joten pidetään Krisse peukut pystyssä!!

Mulla on selkä ihan järjettömän kipeä!!! Mä en tajua mikä siihen on tullut, käveleminen tuo ihan vedet silmiin. Istuskellessa mulla on lämmitetty kaurapussi koko ajan kipeessä kohdassa ja se auttaa. Tyttöä en pysty nostamaan syliini lainkaan ja kaikki kumartelu sun muu... Ei edes viissi sanoa miltä tuntuu. Onneksi sain lääkärin tälle päivälle. Johtuukohan tuo nyt tästä raskaudesta vai??!

Sais mennä ohi, olis hiukan hommia.

No eipä tällä erää muuta! Lunta ja lääkäriä odotellessa,

Helmis ja Nuusku 12+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla