pehmoimetysliivejä?
yritin netistä etsiä yöimetysliivejä ja löysin anitan toppiliivin. kyselen teiltä äidit, joilla on jo lapsia ja omistatte ko. liivit, että mitä olette tykänneet? pysyykö hyvännäköisenä vai nyppääntyykö nopeasti? mulla oli nuorimmaisen vauva-aikana parit noita carriwellin pehmoimetysliivejä ja olivat aivan ihania päällä ja käytössä. että siltä pohjalta suosittelen muillekin. varsinkin synnärillä aivan ehdottomat. niissä oli vaan yks huono puoli, ainakin mulla ne nyppääntyivät nopeasti ikävän näköisiksi, varsinkin valkoinen. haluaisin seuraavan vauvan ajaksi sellaiset, jotka pysyvät hyvinä käytössä. tietäisittekö onko olemassa muitakin toppimallisia yöliivejä? kiitti vastauksista!
Kommentit (6)
bravado kuulostaa hyvältä! hinta vaan väyttää olevan puolta kalliimpi kuin anitan toppiliivillä. mutta on varmaan sitten laatuliivit! täytyypä katsoa kuvia jos täältä netistä löytyis... kiitos! onko muilla jotain mielessä?
annelie0606:
...oli merkki, josta itse pidin ihan mielettömästi! Laadukasta puuvillaa (joukossa elastaania), joka ei nyppyyntynyt YHTÄÄN aktiivisessa käytössä. Minulla oli ko. liivejä kolmet, ja pidin päivin öin pelkästään niitä koko imetystaipaleeni ajan (8kk). Pesin liivejä ahkerasti ihan 60 asteessa ja kuivasin kuivausrummussa - pitivät mallinsa hyvin. Bravadoja on kai useampaakin mallia, mutta itse ihastuin juuri tuohon toppimalliseen, joka sekin oli todella tukeva - kunhan muistaa vaan ostaa tarpeeksi napakan koon! Hinta oli muistaakseni 39¿ Helsingin Kampin Bebesissä.Suosittelen L Ä M P I M Ä S T I
annelie
tarkoititko tätä mallia? http://nettiemo.fi/verkkokauppa/product_info.php?cPath=89_103&products_…
en löytänyt mitään muuta toppimallia...
Kävinpä katsomassa tuon linkin jonka z-b laittoi. Ihana imetystoppi! Tekisi mieli tilata HETI, mutta täytyy varmaan malttaa vielä kun la on vasta syyskuussa... Tuo olisi aivan täydellinen ratkaisu minulle, varsinkin kun imetys osuu kylmään vuodenaikaan! En ole osannut hankkia/käyttää imetyspaitoja, eipä tulisi tuossa topissa mahalle kylmä kun paidan helmaa nostaa. Eikä pursuilisi maha näkyviin... :)
Tuhannet kiitokset vinkistä!
että aiemmin olen käyttänyt anitan perus imetysliivejä, en nyt muista mallia mutta sellainen ohut toppaamaton perusmalli. Muuten olivat ihan ok, mutta käytössä kaikki lukot löystyivät aika nopsaan ja varsinkin selässä hakaset ponnahtelivat auki jopa takkia pukiessa jne. Mutta ne liivit ei ollu kovin kalliita joten voi olla että muut anitan mallit on parempia.
z-b:
annelie0606:
...oli merkki, josta itse pidin ihan mielettömästi! Laadukasta puuvillaa (joukossa elastaania), joka ei nyppyyntynyt YHTÄÄN aktiivisessa käytössä. Minulla oli ko. liivejä kolmet, ja pidin päivin öin pelkästään niitä koko imetystaipaleeni ajan (8kk). Pesin liivejä ahkerasti ihan 60 asteessa ja kuivasin kuivausrummussa - pitivät mallinsa hyvin. Bravadoja on kai useampaakin mallia, mutta itse ihastuin juuri tuohon toppimalliseen, joka sekin oli todella tukeva - kunhan muistaa vaan ostaa tarpeeksi napakan koon! Hinta oli muistaakseni 39¿ Helsingin Kampin Bebesissä.Suosittelen L Ä M P I M Ä S T I
annelietarkoititko tätä mallia? http://nettiemo.fi/verkkokauppa/product_info.php?cPath=89_103&products_…
en löytänyt mitään muuta toppimallia...
... tarkoitin varmaan noita Bravado originaleja ja niistä mallia PLUS. Nettisivun kuvassa näyttävät todella ikäviltä... mutta ovat oikeasti kauniit - yksinkertaiset ja laadukkaan näköiset. Pidin niistä erityisesti sen takia, että ne olivat oivalliset kesällä sellaisten " painijatoppien" kanssa, näin ei tullut rintaliivin olkaimia näkyviin ollenkaan! En siis ihan tajunnut, että tarkoitit oikein kunnon toppimalleja, siis tyyliin sellaisia, jotka ihan paitanakin kävisivät... Mutta silti, suosittelen Bravadoja kuitenkin ihan K A I K I L L E!!!!!!
Hyviä imetyshetkiä!
annelie
...oli merkki, josta itse pidin ihan mielettömästi! Laadukasta puuvillaa (joukossa elastaania), joka ei nyppyyntynyt YHTÄÄN aktiivisessa käytössä. Minulla oli ko. liivejä kolmet, ja pidin päivin öin pelkästään niitä koko imetystaipaleeni ajan (8kk). Pesin liivejä ahkerasti ihan 60 asteessa ja kuivasin kuivausrummussa - pitivät mallinsa hyvin. Bravadoja on kai useampaakin mallia, mutta itse ihastuin juuri tuohon toppimalliseen, joka sekin oli todella tukeva - kunhan muistaa vaan ostaa tarpeeksi napakan koon! Hinta oli muistaakseni 39¿ Helsingin Kampin Bebesissä.
Suosittelen L Ä M P I M Ä S T I
annelie