Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osuma vatsaan, raskaus 35vk:lla

Vierailija
13.12.2005 |

mulla on raskausviikkoja 35 ja sain noin 2 tuntia sitten tosi kovan osuman vatsan oikealle puolelle.sen jälkeen tuntui ettei meinannut saada happea ollenkaan ja oli tosi kovat kivut koko vatsan alueella.vieläkin tuntuu pientä kipua vatsan oikealla puolella.mistä tiedän onko lapsi kunnossa?jos istukka repee niin mitä oireita siitä tulee?mietin vaan et pitäiskö käydä sairaalassa?luulen että kaikki on ihan hyvin mut silti on vähän epävarma olo.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

he tutkivat. He voivat myös kysellä sinulta asioista mutta ei sinun ole pakko kertoa. Mutta päälimmäisenä menisit nyt kuitenkin tutkimuksiin koska siellä voi olla vakaviakin vaurioita. Vauriot voivat olla esim. sinunkin sisäelimissä tai sitten esim. sisäistä verenvuotoa.

Kyseinen osuma voi käynnistää ennen aikaisen synnytyksen tai irroittaa istukan jolloin tilanne on jo todellakin vaarallinen niin sinulle itsellesi kuin vauvalle.

Mutta päälimmäisenä ap sinulle haluan sanoa että sinun vikasi tuo ei ole eikä sinulla ole mitään hävettävää, nöyryyttävää se on kun rakastamasi ihminen satuttaa sinua ja vauvaa mutta et selviä tällaisista yksin.

Toisaalta tilanne voi pahentua kun vauva syntyy ja seuraukset voivat olla todella pelottavia, haluat kuitenkin vauvasi parasta ja paras ei varmasti ole se että vauva voi menettää äitinsä väkivallan seurauksena. Voimia!

Vierailija
22/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä suojelet ennemmin miestäsi kuin syntymätöntä vauvaasi. Mä luulen että sulle ja vauvalle paras paikka ois jokin turvakoti (jokin sanoo että tää on sun esikoinen), jossa sua autettais.

Vierailija:

en vaan sit tiedä mitä sanoisin lääkärissä syyksi kun en oikeasti kehtaa kertoa totuutta.musta ei vaan ole siihen.

Eli toisin sanoen susta ei ole edes lähtemään tuon looserimiehesi luota. :( Surullista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen psyyke ja tunteet on kuule kummallinen asia. Johon liittyy myös ajatus että mitä muut ajattelevat minusta kun olen joutunut tällaisen kohteeksi. Suomessa on paljon naisia jotka kokevat tällaisia asioita päivittäin eikä niistä ole helppo mennä puhumaan koska se on ollut iät ja ajat tabu josta ei puhuta.

Vierailija
24/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yksi lapsi ja siitä hän on kyllä pitänyt aina hyvän huolen.silti olen järkyttynyt siitä mitä hän teki...

Vierailija
25/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi homma niinku pääsi tapahtumaan? Makasitko lattialla?!? Yleensä miehet LYÖ, ei potkaise mutta kerta se ois ensimmäinenkin!

Vierailija:

mieheni potkaisi.oli taas pahalla päällä ja...

Vierailija
26/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo salailu, mene lääkäriin ja kerro kuinka kaikki oikein kävi. Luuletko että pahoinpitelyt loppuvat? Päinvastoin ne raaistuvat.

Ja jos olet jo kovettanut itsesi lyömiselle, on seuraava kohde vauvasi.

Miehesi löytää kyllä aran paikan.

Vierailija
27/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkäpä haluais nähdäkään, mutta AP:n vastauksen HALUAISIN kuulla!

Ja mä oon sen tyylin immeisiä että mua ei lyödä, tai jos lyödäänki niin takas tulee...(ja en oo itestäni ylpee)

-35-

Vierailija:

eipä ole tainnut 34 nähdä edes miestä todella raivona kyllä ne potkiikin ja kunnolla monottavatkin.

Vierailija
28/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin myös raskausaikana mieheni potkimaksi ja vedet tuli lattialle. joutui mies kyllä kertomaan itse mitä tapahtui sen verran hysteerinen olin. Ja perheneuvolaanhan meidät ohjattiin.

Vierailija
29/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka et sanokaan mistä osuma on tullut, lääkärit eivät ole kaikki niin tyhmiä kuin luulisi. Vaikka eivät sanokaan mitään, epäilevät ainakin pahoinpitelyä. Vaikka et välittäisi itsestäsi, välitä lapsestasi niin paljon että lähdet tuollaisen miehen luota pois. Lapselle on pahempi nähdä / kokea äidin pahoinpitelyä kuin että heitä itseään pahoinpideltäisiin. Ja se siksi, että silloin heidän turvansa järkkyy pahemmin kuin että heitä satutettaisiin. Siksi lähde heti pois tuon miehen luota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi