Onko nykyisissä äitiyspakkauksissa tosiaan liukuvoide mukana?
Jostain kuulin tuommoista..Pitääkö paikkansa?
Sehän on hyvä, jos näin on.
Kommentit (12)
ihmetyttää, että tämä maa menee kansalaistensa holhoamisessa niin pitkälle... Ei siis luoteta, että ihmiset ovat kykeneviä itse päättelemään mitä milloinkin tarvitsevat, että pitää oikein liukuvoiteet tuoda nenän eteen. Ihme kun ei valtio tule " makuuhuonetarkastuksia" tekemään, ja kyselemään seksin harrastamisesta. Niin, jotenkin tämä tämmöinen ärsyttää minua!
lestat myy ne tietenkin huutonetissä tai kirpparilla.
Meillä ei enää koskaan harrasteta seksiä!
Tosin parempi niille olisi jos ei sitä olisi pakkauksessakaan. Himokkaat lestaäijät saavat taas syyn päästä rynkyttämään juuri synnyttänyttä muijaansa jälkikasvun toivossa, kun ei paikat ainakaan voi olla liian kuivat.
Taitaa olla vaan sun kuvitelmia.:D Kyllä minä ainaki ne liukkarit rehellisesti kaupasta hankin.
t. lestamamma
mitä ihmettä niillä kumeilla tekee, vesi-ilmapalloja lapsille vai?
Tiedätkö. Jotkut ovat yhdynnässäkin välillä miehensä kanssa, ja jotkut eivät ole vanhoillislestoja vaan haluavat lapsille jonkinlaisen ikäeron.
Ja oli siellä noita kumejakin. Kumiallergikolle tuiki tarpeellisia :)
löytyisikö joku sisko vastaamaan?
-4-
ihmetyttää, että tämä maa menee kansalaistensa holhoamisessa niin pitkälle... Ei siis luoteta, että ihmiset ovat kykeneviä itse päättelemään mitä milloinkin tarvitsevat, että pitää oikein liukuvoiteet tuoda nenän eteen. Ihme kun ei valtio tule " makuuhuonetarkastuksia" tekemään, ja kyselemään seksin harrastamisesta. Niin, jotenkin tämä tämmöinen ärsyttää minua!