Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osuma vatsaan, raskaus 35vk:lla

Vierailija
13.12.2005 |

mulla on raskausviikkoja 35 ja sain noin 2 tuntia sitten tosi kovan osuman vatsan oikealle puolelle.sen jälkeen tuntui ettei meinannut saada happea ollenkaan ja oli tosi kovat kivut koko vatsan alueella.vieläkin tuntuu pientä kipua vatsan oikealla puolella.mistä tiedän onko lapsi kunnossa?jos istukka repee niin mitä oireita siitä tulee?mietin vaan et pitäiskö käydä sairaalassa?luulen että kaikki on ihan hyvin mut silti on vähän epävarma olo.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kovasta osumasta (siis mikä osui?) on kysymys? Istukan irtoaminen on vaarallista, joten jos yhtään tuntuu siltä, että olo ei ole normaali tai sikiö ei liiku kuten tavallisesti tms. niin menisin kyllä näytille neuvolaan/lääkärille.

Vierailija
2/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukan repeämisessä ei välttämättä ole kovat kivut mutta alkaa kova vuoto ja tämä vuoto voi olla sellaista että vuotaa kohtuun runsaasti ennen kuin näkyy missään muualla. Jos kerran vieläkin on kipuja niin käy ultrassa tällä saat itsellesi varmuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni potkaisi.oli taas pahalla päällä ja...

Vierailija
4/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti toisen ketjun samasta aiheesta...

Vierailija
5/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se pitäis jättää,mut jotenki en tiiä riittääkö voimat vielä siihenkin.en vaan jaksais ruveta tappelemaan sen kanssa yhtään enempää.ja siitä nousis kyllä ihan kauhea sota.

Vierailija
6/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattui pieni moka painoin vahingossa väärästä kohdasta.en käytä hirveästi tietokoneita.

Vierailija
7/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sattui pieni moka painoin vahingossa väärästä kohdasta.en käytä hirveästi tietokoneita.

Mutta nyt kyllä täytyy kysyä, että PORVOOSSAkos te asutte?

-9-

Vierailija
8/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit siis että " sulle sattui" ...sori, :D...

-9-

Vierailija
9/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilkaa vaan ku muutenki on tarpeeksi vaikeeta...sitä paitsi mua ei kiinnosta se mies nyt ollenkaan vaan olen huolissani tästä vauvasta!

Vierailija
10/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä suoraan turvakotiin. Jos sulla on vanhempiakin lapsia, niin ne mukaan ja menoks.

Vierailija
11/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on todella noin sairaita miehiä, jopa minä sen uskon vaikka en ole koskaan perheväkivaltaa kokenut.

Vierailija
12/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin menee lääkäriin sanoo mikä kävi ja pitää huolen, että sen jätkän peli on pelattu loppuun.

On olemassa niinkin paskoja miehiä jotka potkivat raskaanaolevaa.

Vierailija
13/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista sattuu aina välillä, se on valitettava totuus ja asiasta puhuminen (vaikka provoilukin) täällä saattaa auttaa jotain, jolle on oikeasti käynyt noin. Siksi ainakin minä vastaan asiallisesti.

Vierailija
14/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinmoista mässäilyä toisten pahalla ololla yms. Se on tosi että näitä sairaita miehiä on olemassa ja sekin on totta ettei siitä suhteesta niin vaan hypätä poissa vaikka täällä niin neuvotaan. Se vaatii todellakin voimia sekä apua jota saa esim. turvakodista.

Onhan tässäkin selvää mitä ap kirjoittaa että ap.sta tuntuu että se on hänen vika sekä että hänet tuomitaan ja leimataan huonoksi ihmiseksi lääkärissä. Vaikka näin todellakaan ei ole toivoisinkin ap että keräisit rohkeuden rippeet menisit lääkäriin ja kertoisit siellä syyn. Huomaisti että kyllä sinua ymmärretään ja halutaan auttaa.

Vierailija
15/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille jotka ette usko mua niin sanokaa pilailisitteko itse näin vakavalla aiheella!!! se ois todella sairasta!!!mä en kehtais kertoa tästä yhdellekkään tutulle!

kivut ei tunnu enää oikealla puolella mutta ylävatsa on jotenkin oudon tuntuinen.siinä tuntuu nyt vähän kipua ja on sellaista panontunnetta.en vaan sit tiedä mitä sanoisin lääkärissä syyksi kun en oikeasti kehtaa kertoa totuutta.musta ei vaan ole siihen.

Vierailija
16/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kertomaan totuus ja tekemään rikosilmoitusta, ennekuin jotakin vakavampaa sattuu....

Vierailija
17/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystäväni mies potki hänet, kun rouva oli viimeisillään raskaana. Tällaista tapahtuu ihan oikeastikin.

Vierailija
18/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia lienee kuitenkin vauvan terveys, eikö? Painut lääkäriin ja sanot, et tuli kova isku, jos kyselevät niin sanot et keskitytään nyt vaan vauvaan. Suosittelisin kyllä todellakin sitä turvakotia. Jos miehesi oli valmis vaarantamaan syntymättömän lapsensa hengen, niin luuletko, että vauva on synnyttyään turvassa?

Vierailija
19/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

teille jotka ette usko mua niin sanokaa pilailisitteko itse näin vakavalla aiheella!!! se ois todella sairasta!!!mä en kehtais kertoa tästä yhdellekkään tutulle!

kivut ei tunnu enää oikealla puolella mutta ylävatsa on jotenkin oudon tuntuinen.siinä tuntuu nyt vähän kipua ja on sellaista panontunnetta.en vaan sit tiedä mitä sanoisin lääkärissä syyksi kun en oikeasti kehtaa kertoa totuutta.musta ei vaan ole siihen.

No joo, jo tuo " mitä sanoisin lääkärissä syyksi kun en oikeasti kehtaa kertoa totuutta.musta ei vaan ole siihen" osoittaa, että ei voi olla aito tapaus. Kuka H*****I miettisi oikeassa tilanteessa, kehtaako sanoa lääkärille, että mies pahoinpiteli ja lapsi voi olla vaarassa

Vierailija
20/29 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kaaduit.

Mene jo. Halaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi