Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja flunssa - hoitokeinot ja riskit?

13.12.2005 |

Miten olette hoitaneet kunnon flunssaa raskausaikana? Milloin olette ottaneet yhteyttä lääkäriin, jos kuume ei vain laske? Mitä mahdollisia riskejä vauvan kannalta sairasteluun sisältyy?

Tuttavani sairasti aikanaan keuhkokuumeen ja menetti ilmeisesti sen myötä lähes täysikäisen vauvansa, siksi hermoheikko olo, mikäli olo tästä itselläkin huononee... Hjälp.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen täällä jo viikon pohtinut... Itse olen ollut nyt reilun viikon kuumeessa ja loppua ei näy! Perjantaina sain lääkekuurin poskiontelontulehdukseen ja eiliseen sairaslomaa. Tänään sitten taas lääkäriin kun pientä lämpöä ja kipeä olo vaan edelleen. Lääkäri ja neuvola molemmat epäili keuhkokuumetta mutta onneksi mitään ei löytynyt, sama vaiva vaan jatkuu kuin edellisellä kerralla. Sain uudet lääkkeet ja lääkärin mukaan niistä ei haittaa vauvalle. Itse olen kokeillut höyryhengitystä ja kuumaa juotavaa koko ajan, ja epätoivo on vallannut kun mikään ei auta. Kuulemma limakalvot niin erilaiset raskauden aikana että tauti voi pitkittyä, siksi parempi hakea apua ajoissa. Ainakaan minun lääkäri ei ollut kovin huolestunut mutta lepoa tietenkin kaipaa. Nyt loppuviikko menee taas sairaslomalla. Koita keksiä jotain parantavaa voimaa ja kannattaa kyllä käydä lääkärin juttusilla! Itsekin jään odottamaan tervettä huomista, vauva ainakin nauttii kun ollaan rauhassa ja levätään! Joulu terveenä...

Hansu 23+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla