Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++*** TRUPLAT TIISTAINA***+++

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmejuttu tuo tytön opettaja... hyvä, että rehtorille soitit.

Vierailija
22/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Päivä menny taas huuhaillessa ympäri kämppää, kävin kaupungilla hakee niitä hiivalääkkeitä ja kaupasta piti ostaa 2 asiaa: oivariiniä ja maitoa: ostin sitten, maitoa ja kaikkee muuta... noh, nyt syödään leivänpäällä pelkkää juustoa, ei sekään pahasta oo!!

[b]Marieela[/b]Huh, melkoinen mamma tuo tytön opettaja... nneksi sait soitettua rehtorille, toivottavasti laittaa opettajan puhutteluun!! melkee tosissaa ois paras idea kiikuttaa kalenterit takas, mutta loppujen lopuksi rahat kuitenkin menee tytön hyväksi, (kai?)

[b]Soffu[/b]Onnittelut vikasta tentistä!! Toivottavasti meni hyvin. Pääset pian säkin vähän huilaamaan koulujutuista joululoman merkeissä. Mikäs muuten vointi ollut? Ootko neuvolassa käyny? Milloin sulla nt-ultra? Onko masu kasvanu jo? Täällä tuntuu semmonen kova " möykky" tossa alavatsalla ja selkeesti on jo vähän kohollaankin... :)

[b]Emmasanna[/b] kyllähän sitä sanottaan että vauvan tulo on suhteen pahimpia kriisejä ja varmasti huonossa suhteessa riidat oikein kärjistyvät kun väsyneinä ottaa toinen oikein pattiin. Jotenkin sitä on vaan puhallettava yhteen hiileen ja koitettava huomioida sitä puolisoa miehenä/naisena eikä vaan äitinä/isänä niin uskon että vauva-ajasta selvitään. Apua täytyy pyytää jos tosissaan tuntuu ettei jaksa. Vauva vaikka hetkeksi isovanhemmille ja vanhemmat päikkäreille. Jännityksellä sitä itekin oottaa sitä kesää että kuin sitä jaksaa ja miten kaikki menee. Nopeasti se vauva sitten kasvaa ja vaatii vähän vähemmän hoivaa ja enemmän leikkikaveria.

Jeps... pitiköhän muuta.... jos vaikka kiepauttais ittesä tuonne soffalle vauvalehden pariin... Onkin tullut tänään niin rehkittyä että lepo on ansaittu ;) no hohhoijaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viilettänyt ympärinsä taas kuin aropupu=)

Serpenttttiini:

Aivan inhoja noi yölliset suonenvedot.Muistissa on!

Aamulla pohkeet aivan turtana.

Viidennen kohdalla sain avun juomalla pullollisen(1,5l)päivässä vichy novellea.Siinä on mangneesiumia,ja se auttaa suonenvetoon.Koitahan!Juominen,veden,ei koskaan ole pahasta ja kun valitsee mahdollisimman vähä suolaisen.

Marieela!

Outoa kätöstä opettajalta joo!Eihän meidän vanhempien kuulu perässä kysellä onko ope muistanut asiasta ilmoittaa.Ja vaikka lapseen hermostuis,ei käytöksen sovi olla tuollaista.

Meillä on ihanat opettajat osunut kohdalle ainakin tähän mennessä.

Ensivuonna taas uusi yksilö kun kolmas lähtee koulutielle!

Meillä ns reissuvihko toiminut hyvin,kaiken ilmoittamisessa.

Jaksamista opettajan kanssa!!!!

Mii!

Kun meillä yritys lähtee käyntiin,tulee olemaan myös yritystä silloin kun tuntuu.Vaikka hyvin tunnistan ovulaatio oireet (nyt juuri päällä ja ihan turkasesti särkee jalkoja)tiedän ettei aina jaksa eikä kykene juuri silloin kun olisi se oikea aika.

Monaasti on illalla fiilis että " pusipusi" mennäänkö pehkuihin=)kun lapset nukkuvat:mutta kun ne on saatu nukkumaan on halut kadonnut ja kaadutaan kuolleina petiin=)

Ei olla ketään lapsista yrittämällä yritetty toisin sanoen yritetty ajoittaa ovikseen touhuja,vaan ollaan touhuttu kun huvittanut ja tuloksena kuitenkin 5 lasta!Ja kaksi viimeisintä niin ettei hajuakaan kierrosta eikä oviksesta mutta tasn yksi yhdyntä saanut tulosta!Mä taidan kyllä olla vaarallisen herkästi raskautuvaa tyyppiä...

Emmasannalle piti sanoa vielä vauvakuumeesta.Mulla se kolahtaa aina ensin päälle nimenomaa vauvakuumeena kehittyen sitten lapsikuumeeksi.Vauvat on iki-ihania mutta vauva aika turkasen lyhyt joten on pakkokin potea lapsi kuumetta kun sitä jaksoa kestää huomattavasti pidempään=)

Lapset katsoo lastenohjelmia ja pienin kränää ja kiskoo mua jalasta.Taas on mentävä.

L+5

Vierailija
24/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin alkoi innostamaan tiedot mites Soffun raskaus on edennyt -> eli Miitsun esittämiin kysymyksiin oottelen vastauksia.

Tuo tytön on itse lapseton, naimisissa kyllä. Ja tosiaan parin vuoden päästä eläkkeelle, liekö sillä olis vaikutusta moiseen töksähtelyyn ;/

Mutta tiiän myös että ennen minua tytön luokkalaisten muutama vanhempi on myös tehneet valituksen ko. opesta, eli ei kovin helppo tapaus kellekkään ilmeisesti...

Mutta nyt poikaa lääkäriin. Palaan myöhemmällä vielä jos ehdin jne. jne.

Vierailija
25/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, eikö sulle [b]Jellona[/b] tullut minkäänlaista viivaa siihen?! *toiveet nousee*

[b]Mii:[/b] Älä nyt toivoasi menetä! Meilläkin tärppäs vaikka oviksen aikoihin oli melkein viikko taukoa pupuilussa... ;) Ja ymmärrän nuo tauot oikein hyvin! Tai, no välillä meinaa mennä mieheen hermot kun itse haluaisi ja toista ei kiinnosta, ja silloin ajattelen [b]Mariposan[/b] lailla, että mitähän vikaa on kun toista ei kiinnosta. Tutkimusten mukaan kuitenkin useamman vuoden kestäneessä parisuhteessa harrastetaan seksiä keskimäärin kerran viikossa. Mulle tuo määrä ei riitä ja se meidän " vakiongelma" onkin. Miehellä on vaan niin paljon koulun lisäksi muuta hommaa. Heti huomaa kun lomilla stressi vähenee, niin peitotkin heiluu enemmän;)

[b]Federica:[/b] Miten sä jaksat tommoista tahtia?! Onko sulla joku kiire saada opinnot loppuun vaikka ammatti jo on? Musta ei ikinä olis tollaseen työn tekoon! Olenkin kyllä niin vapaa-aikaa rakastava kuin ihminen vain voi olla! :D Jos mulla olis rikas mies, niin eläisin mielelläni kotirouvan elämää;)

[b]Marieela:[/b] Laihimmillani olen ollut -9kg ja silloin olin tyytyväinen, en tod. alipainoinen! BMI oli ehkä 20+, nyt se on ~23...

Taputukset opettajan hoitelemisesta!! ;)

[b]oma napa:[/b] Lämpö takaisin alhaalla, joten toivoa on, ettei se ovis olis vielä ollut ja eilinen johtui flunsssasta:)

A kp16

Vierailija
26/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten tän viidennen jälkeen mulla on ovis oireet tulleet hyvin ilmeisiksi!Ennen ei oo hajuakaan ollut mutta nyt kun pari kuukautta sitten olin gynellä hän vahvisti että tuntemukseni ovat juuri ovis!

Alaselkää särkee ja vihloo jalkoihin ja sitten sitä limaa,yöks!

Yksi päivä ja oireet ohi.Ja tasan 14 päivää menee kun kk alkaa.

Mites sulla Hönttä,utelen????

Onko ovis oireet selventynyt raskauksien jälkeen?

Nyt meen kunnes taas tuun!!!

L+5

niin ja,

Toivottavasti saat Marieela avun lääkäristä lapsille!!!

Vierailija
27/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväsin siis parturissa, alaosa värjättiin suklaan ruskeaksi ja päälle jäi omaa (auringon polttamaa) vaaleampaa ruskeaa, johon tehtiin vaaleita raitoja. Ihme miten sitä voikin noin piristyä hiuksista! :)

MARIEELA: Olipas vaan kamala ope!! Eihän tollasia asioita voi laittaa oppilaan informoitavaksi, ei noin pienet vielä muista kaikkea! ja kun kerran se vihkokin on.. Toivottavasti saa kuulla kunniansa!

MIRULII: No olipas teillä siellä mutkia matkassa!Hyvä että ette kuiten kauhean kauas kerenneet sen auton kanssa ennen kuin se päätti olla käynnistymättä..

EMMASANNALLE voimia sinne pikkusen kanssa. On se varmasti raskasta,sitä olenkin miettinyt tässä viime aikoina kun tuntuu ettei edes 10 tunnin yöunet riitä. Mutta täytyy vaan muistaa ettei se lapsi sitä tahalleen tee. :)

MII: Huomaaks oviksen noin vain vai ootko aatellu että mittailisit lämpöjä tai käyttäsi tikkuja? Tuli vaan mieleen että jos saisit selville koska se ovis varmasti on, niin jospa sit vaikka vähän rentoutuisitte miehen kanssa ja pääsisitte itse asiaan ilman että se tuntuis pakolta? Mutta ei siis tarvis koko kiertoa miettiä ja pähkäillä että koskakohan se on ja koska pitäs pupuilla. En tiiä onko tässäkään höpinässä nyt mitään järkeä.. kuhan mietin " ääneen" . Kyllä on mullakin ollut aikasemmin vähän niin ja näin nuo halut, mutta pillereiden jälkeen mikään ei tunnu riittävän.. ;)

PIIPAA: No voi harmitus kun se mies jo lähti.:/ Paranemisia pikkusille.

Mitähän sitä sitten piti naputella.. Ei muista enää.

Me lähdetään parin päivän päästä sinne Jyväskylään, ihanaaaaaaa. Ennen sitä pitää kuiten varmuuden vuoksi tehdä testi, vaikka olenkin IHAN varma että nega se on kuitenkin. Viime kierrossahan oli muka kaiken näköisiä oireita, nyt ei edes niitä kuviteltuja. Ja kun kierto kerran meni sekaisin, niin tuskin se heti ois tasottunu. Pitää kuiten kokeilla yks acon, ihan uteliaisuudesta. ;)

M kp30/28-49

Vierailija
28/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin alkoi innostamaan tiedot mites Soffun raskaus on edennyt -> eli Miitsun esittämiin kysymyksiin oottelen vastauksia.

Tuo tytön on itse lapseton, naimisissa kyllä. Ja tosiaan parin vuoden päästä eläkkeelle, liekö sillä olis vaikutusta moiseen töksähtelyyn ;/

Mutta tiiän myös että ennen minua tytön luokkalaisten muutama vanhempi on myös tehneet valituksen ko. opesta, eli ei kovin helppo tapaus kellekkään ilmeisesti...

Mutta nyt poikaa lääkäriin. Palaan myöhemmällä vielä jos ehdin jne. jne.

Vierailija
29/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa:kyllä se tosiaan piristää,kun saa uutta ilmettä kuontaloonsa :D Ja loppuviikostakos vasta saadaan sitten testitulokset, että kuinka sitä maltetaan sinne asti oottaa ;) Mikään ei kuule ole varmaa ennenko se tulos näkkyy...

Axella taitaa sittenkin olla ovis vasta tulossa,hip hei ja sitten se piinailu vasta loppuvuotta kohti kiihtyykin truplapinossa!

Marieela: Ihan kahjoa käytöstä opelta! Onneksi et jättänyt asiaa siihen. Sääli tyttöä,kun joutuu kestään tommosta ihmistä koulussa!

Leanna: siis en ole ikuna tällain omia oireitani ees seuraillut,sitä se seura teettää ;D Edelliskierrossa taisin elämäni ekan kerran oviksen bongata ja pupuilujen mukaan olis kyllä ollut ihan täydet mahkut,mutta luonto päätti toisin. Niin että mielenkiinnolla ootellaan,josko tosiaan olis nytkin ovis vasta tulossa,jospa ne selkeet oireet sieltä tulis vielä tai sit jää koko ovis täs kierros välistä. Eihän sekään mikään uus juttu olis :(

Siis onko JOKU nähnyt mun kuumemittaria??? Vois palauttaa sen kyllä takas... en tajua mihin sen oon voinut eilen jättää tai sit joku tenavista on piilottanut. Mutta niiltä kun kysyy,niin " En mää ainakaan" tulee oitis kolmesta suusta ja neljäs sanoo" määki" joka asiaan,jotta se siitä ;)

Nyt tuli isäntä kotia,joten huomiseen!

Vierailija
30/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä!! Lukeeko siinä suosittelemassasi vedessä pullon kyljessä " lisätty magneusiumia" tms. Vai onko niissä kaikissa vichyissä sitä?

Tyttö on nyt sitten kaverisynttäreillä ja pärjäähän se nyt siellä, reipas tyttö kun on *tsemppaa itteään*...

Vierailija
31/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaskaan en oo hetkeen ehtiny:/ Joulukiireitä pukkaa ja vielä on koulunkin kanssa tekemistä.

Tuohon lasten hankkimiseen sen verran, et oon samoilla linjoilla muiden kanssa. Huonoon parisuhteeseen ei lasta kannata edes kuumeilla. En vaan pysty käsittämään miten esim. jotkut julkkikset joilla menee huonosti tekee lapsen parisuhdetta paikkaamaan??? Kaikki ei vaan tajua et sehän se just on viiminen naula arkkuun... Aikuisetkin osaa välillä olla uskomattoman typeriä. Jos meillä menis huonosti en tosiaan edes haluais lasta tuon miehen kanssa. Mutta elän toivossa et eiköhän tuosta ihan mallikelpoinen isä tule:)

[b]MArieela[/b]: Onpas törkee opettaja:( Ihme kielenkäyttöä pienen lapsen kuullen, tosi sääli et tollasiakin opettajiksi pääsee. Onneksi nostit kissan pöydälle etkä jättänyt asiaa sikseen.

[b]Mirulii[/b]: Ihanaa pääsette jo ihka uuteen kotiin:)

Pitäisköhän sitä jotain safkaakin laittaa. Meen kehittelemään jotain kokattavaa...

Vierailija
32/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikissa vichyissä on mangneesiumia,mutta ainakin novellesta.Ja novellella on sitä matala suolaista ja happoista jos kärsii turvotuksesta.

L

Vierailija
33/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIPOSA, en oo siis ikinä bongannu ovista, mutta ton laskurin mukaan se olis näillä paikkeilla. En oikeen millään jaksais alkaa tikuttelee tms,mut järkeväähän se olis, niin ei tarvis koko ajan olla paniikissa et menee ohi.

oon saanu jo hiukan siivottua, mut työtä on paljon jäljellä. Ei tän kokosta taloa oikeen yhdessä päivässä siivoa, vaikka kuin yrittäs. Keittiön kaappeja oon nyt siivoillu ja heittänyt uskomattoman määrän rojua roskiin.

Jos vielä sais kodinhoitohuoneen puunattua oikeen kunnolla, niin vois olla tähän päivään tyytyväinen ja jatkaa huomenna.

MARIEELA,musta tuntuu, että jos alkaisin vollottamaan miehelle että me ei saada vauvaa ikinä, niin se varmaan alkais kans " ryhdistäytyy" . Sillä itellä on kuitenkin niin kauan ollu vauvakuume... Musta vaan tuntuu että se ei silti samalla tavalla käsitä näitä juttuja kun mä. Mulla on KOKO ajan takaraivossa se vauva-ajatus, ja se taas välillä tuntuu lähes unohtavan koko asian, että pitäs yrittää. Ehkä sillä sitten ei oo vielä yhtä kiire saada sitä tärppiä kun mulla... =D Mä en vaan jaksais enää odottaa, tulee ihan epätoivonen olo. Ihan p*skaa, kun mulla ei tuu mitään himojen nousua oviksen aikaan. Tai mistä sen tietää, vaikka en edes ovulois lainkaan?

mut joo, ei noi kaapit varmaan siivoo itse itseään, joten palaan taas niihin asioihin välillä...

Vierailija
34/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-arjesta. Minä olen sitä mieltä, että henkilö, jolla ei ole lapsia ei voi tietää millaista on lapsiperheen elämä. Ei mulla tästä mitään tieteellistä tietoa ole vaan muutaman ihmisen otoksen perusteella olen tähän päätynyt. Vaikka työskentelisi lasten kanssa tai olisi lukenut kaikki aiheeseen liittyvät kirjat niin ei voi tietää mitä ovat yövalvomiset, kokonaisvaltainen vastuu jne.

MARIEELA, samaa mieltä muiden kanssa eli olipa melkoista käytöstä epun opettajalta! Ymmärtäisin tuon, jos kyse olisi vaikka kuudesluokkalaisesta, mutta ei 7-vuotiaalta todellakaan voi tuollaista vaatia. Ihmettelen jopa, että miksi niin pieniä laitetaan edes myymään mitään kalentereita. Meillä tuli aikanaan tuollaiset myyntitouhut mukaan vasta neljännellä luokalla.

Paljon muutakin piti kommentoida, mutta en nyt kerta kaikkiaan muista enkä jaksa avata toista ikkunaa, josta voisin pinoa samalla lukea.

Vierailija
35/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tulla kommentoimaan...

NINNU, toi oli aika radikaalisti sanottu, ettei muka lapseton henkilö voi tietää mitä on lapsiperheen elämä. =D Meillä ei siis vielä ole yhtään lasta, mutta itellä on selkeät muistikuvat millasta meidän perheessä on ollut, kun mulla on 3 pikkusisarusta, joista nuorimman hoitoon osallistuin itsekin. Mies on ollut päiväkodissa töissä. Lisäksi meillä on ERITTÄIN läheinen kaveripariskunta, joilla on kaksi lasta. Heidän kokemuksiaan ollaan aika paljon kuultu, niin hyvässä kuin pahassakin. Uskallan väittää, että kyllä jonkun verran TIEDÄN millasta se vauva-arki voi olla.

Täytyy myös ottaa huomioon, että se mikä on " vauva-arkea" yhdelle, voi olla toisessa perheessä ihan erilaista. Joillekin osuu esim.koliikkivauva ja alku voi olla todella hankaa, toisten vauvat on alusta alkaen hyvinkin " helppoja" .

Vierailija
36/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava shoppailla siskon kanssa kahdestaan pitkästä aikaa. Saatiin ostettua kaikki aikomamme lahjat sekä toki jotain pientä kivaa itselle. Meikäläinenkin eksyi TAAS alusvaateliikkeeseen ja mukaan tarttui ihanat joulunpunaiset rintsikat & housut ;) Mä oon kyllä sellainen alusvaateshoppailija ettei paremmasta väliä... Lisäksi ostin yhden paidan. Eli en niin kamalasti sitten kuitenkaan itselleni, mutta lahjathan ne olikin päätarkoitus tällä reissulla. Miehelle en ole ostanut vielä mitään, meinaa olla pääkoppa tyhjä ideoista...

Lauantaina mennääkin uudestaan shoppailemaan, tällä kertaa mä, mies ja mun äiti. Äiti menee lahjaostoksille ja me miehen kans käydään jälleen kerran katsomassa vaunuja :D Lienee jo ainakin kolmas ellei neljäs kerta.

Hienoa MARIEELA, että otit härkää sarvista ja soitit suoraan rehtorille. Hieman omituista käytöstä opettajalta tuollainen.

AXE; en tosiaan saanut niihin tikkuihin minkään valtakunnan viivaa aikaiseksi, en haaleatakaan. Testasin varmaan viikon ajan putkeen, mutta ei mitään tulosta. Olinkin sitten ihan varma, et persiilleen meni sekin kierto kunnes yhtäkkiä sit plussasinkin. En siis todellakaan tiedä missä välissä ovis oli, mutta ilmeisesti jossakin välissä se sit oli. Varsinainen pikaovis :D

Nyt menen syömään jotain ennen kuin heikkous iskee...

Vierailija
37/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua, että juuri ennen kuin luin tekstisi, niin ajattelin noita pikkusisaruksia. Sillä kyllähän jos itse on suht vanha kun saa pikkusisaren, niin saa aika hyvän kuvan siitä, mitä se vauvaperheen elämä on. Mutta kuitenkaan koskaan sisar ei kuitenkaan ota lapsesta sitä kokonaisvaltaista vastuuta (tai siis toivottavasti ei joudu ottamaan) minkä äiti (yleensä) ottaa.

Onhan se niin, että mitä enemmän on tietoa ja kokemusta lapsista niin sitä pienempi se kuilu todellisuuden ja kuvitelmien välillä on. Vaikea kuitenkin uskoa, että kukaan ensi kertaa äidiksi tullut voisi sanoa, että tiesi tarkalleen mitä se vauva-arki on (ja tosiaan, sehän vaihtelee vauvasta riippuen).

Ja tosiaan en sanonut tätä minään yleisenä totuutena vaan omana mielipiteenäni, jonka perustan lähipiirissäni olleisiin kokemuksiin.

Vierailija
38/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta vauva perheen arjesta: paljon lapsia hoitaneena tiedän että jokaisessa perheessä se vauva-arki on aivan erilaista eikä sitä voi verrata juurikaan keskenään. Enkä tosissaan tiedä millaista se arki vauvan kanssa tulee meidä perheessä olemaan. Mutta uskaltaisin väittää että jokainen joka muksujen kanssa on tekemisissä tietää että pelkkää ruusuilla tanssimista se ei oo. Vaikkei ite oiskaan sitä päävastuuta joutunu kenestäkään ottamaan.

Mulla on ystävä jonka tyttö on jo 4-v. Tytön syntyessä oltiin äidin kanssa lähes parhaat ystävät: ties että mielellää otan tytön hoitoon ja usein olikin sitten iltoja/öitä jopa viikonloppuja meillä. pääs vanhemmat juhlimaan, ja eka yökyläily oli kun vauva 1kk... no jossain vaiheessa otin sitten puheeksi etteivät ne oikeesti voi joka viikonloppu meille tuoda vauvaa hoitoon joten alkoivat viemään sitten muille kavereille ja sukulaisille. Mä sanouduin irti ystävyydestä kun kerran sitten " unohtivat" vauvan meille-->olin viel seuraavana päivänä menossa 12.00 töihin ja tyttö piti olla pari tuntia illalla meillä-->nukahdettiin sitten illalla joskus 22 jälkeen miehen kanssa ja vauva nukkui jo silloin läpiyön... Heräsin aamuyöllä ihan paniikissa et miksei ne vanhemmat oo mitää soittaneet.. eivät vastanneet puhelimeen... Voitte kuvitella että unet meni meiltä kun oltiin huolissaa mitä tapahtunu??? seitsemän jälkeen sitisä soittaa et tulee muksua hakemaan.. Mä olin niin raivoissani et sanoin ettei onnistu: hän nukkuu edelleen että soitan kun voitte tulla. Tuntuu että edelleen tää muksu on vanhemmilleen " heittosäkki" joka kuskataan mummolaan et pääsee baariin...On nimittäin tuohon 4-v ikään mennessä kahden käden sormin laskettavissa ne viikonloput kun ovat koko perhe kotona viettäneet....

Tää ei nyt liittyny oikee mihinkään mut pitipä purkaa kun tulee välillä niin sääli tuota tyttöä, hänen äitiään en enää voi sietää ollenkaa: Tämä lapsi siis hankittiin ne ruusunpunaiset lasit silmillä ajatuksena, oispa meilläkin vauva.....

Vierailija
39/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän mä NINNU suinkaan suuttunut, pisti vaan vähän hymyilyttämään. Eihän sitä tosiaan koskaan voi TARKALLEEN tietää mitä se on, mutta kyllähän sitä jotku ihmiset tietää aika paljonkin enemmän kun muut. Esimerkiks mä tiedän aika paljon enemmän kun yks mun samanikänen kaveri, jolla puolestaan ei oo lainkaan pieniä lapsia lähipiirissä. Että jos ne sun " koetapaukset" on just jotain tällasia, niin ei kannata niiden takia yleistää kaikkiin. =) Eroja tosiaan on.

Mä lopetin siivoomisen, huomenna jatketaa. Mies alko lämmittää saunaa, ihanaa. Oon aivan katki nimittäin. 8)

Vierailija
40/57 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kauhea juttu, MIITSU!!!!! Siis järkyttävää. Toivottavasti sanoit sille suorat sanat, tai toivottavasti edes joku on saanut taottua järkeä niiden päähän...On se niin VÄÄRIN, että tollasen sitte kyllä saa lapsia, mutta monet jotka olis sata kertaa parempia vanhempia, eivät saa. =(