IHANAAA!!!! Saatiin taas lahjakortti kylpylään :)
Nyt päästään miehen kanssa ihan kahdestaan kun pari viikkoa sitten olimme koko perhe :) Nyt saadaan mekin miehan kanssa nauttia porekylvyistä :)
Kommentit (34)
Vierailija:
Olimme hääyötä samassa hotellissa, mutta jos nyt ehtis ottamaan joitakin hoitoja myös ;)-ap-
Luulen, että vain harvat näistä vastauksista on tarkoitettu sinulle. uskon, että nämä on vain kuittailua noille ekoille kateellisille tyypeille, jotka käyvät vain New Yorkissa eikä todellakaan missään kylpylässä!
Minä olisin ikionnellinen jos vain saisin jostain kylpylälahjakortin! Rahaa ei ole itse mennä, mutta pieni irtiotto kotiympyröistä tekisi oikein hyvää!
ei millään pahalla, mutta ihan samaan hiekkalaatikkokastiin sinutkin pitää laskea ;)
Vai kuka aikuinen ihminen tulee palstalle " kertomaan ilouutisia" vain kertoakseen niitä- kyllä sinunkin ajatuksesi oli nimenomaan kehuskella.
Myös se, miten suhtaudut näihin " kateellisiin" osoittaa ylimielisyyttäsi.
Tottakai kukin saa hehkuttaa onneaan, mutta aikuisten oikeesti: mikä oli tämänkin aloituksen pointti? Lienee ihan toinen, mitä ap yrittää vakuutella.
T. eräs tooosi kateellinen (!), joka lähtee miehensä kanssa pian Keski-Eurooppaan ja kesällä kuukaudeksi etelään ja syksyllä.... oi että onkin kiva hehkuttaa! :D :D
Ne oli tarkoitettu kettuiluksi juuri näille alkupään " mepäs mennään New Yorkiin" -kirjoittajille, ei sinulle.
Vaikka ihan innoissani sanoin vaan että on ihanaa kun saatiin taas lahjakortti kylylään :)
Mutta ihan ymmärrettävää, että pitää päteä milloin missäkin asissa.
-ap-
En yhtään ihmettele, minkä takia suurin osa ihmisistä on sulkeutuneita ja surullisia.
Kun joku onkin onnellinen, niin täytyy heti kerskua asialla yms...???
Mä en nyt ihan ymmärrä!
-ap-
Jos joku viesti ärsyttää (tai kokee kerskailuna) niin eihän sitä tarvitse lukea. Kyllä täällä valinnanvaraa löytyy :-)! Muuten ap, saitteko sen lahjakortin sieltä huonekaluliikkeestä, olen huomannut, että joku huonekaluliike mainostaa sellaista..? Naantalin kylpylä on ihana paikka, jossa muuten käy ihmisiä paljon ulkomailtakin! Viimeksi kun oltiin siellä pari viikkoa sitten niin siellä oli ihan kamalasti ulkomaalaisia, ja kotimaisia julkkiksiakin näkyi liuta...
Älä nyt marttyyriksikin vielä heittäydy.
Ilosta voi kertoa, mutta se, miten suhtaudut näihin " kateellisiin" osoittaa, ettet ihan vilpittömin mielin ole liikkeellä.
Jos kerran olet onnellinen ja hehkutat vain ilosta, miksi ihmeessä otat sitten itseesi muiden kirjoituksista? Vai oletko tosiaan niin naiivi, että kuvittelit TÄLLÄ PALSTALLA kaikkien vain iloitsevan kanssasi?
´
Siinä tapauksessa taidat olla uusi tulokas ;)
Iloitse ihmeessä, mutta anna jokaisen kommentoida kuten haluaa.
En nyt ottanut todellakaan itseeni näitä juttuja. Vaan lähinnä naureskelin, että miten typeriä nämä ihmiset oikeesti ovat, jotka tälläkin palstalla pistävät muita paremmaksi, vaikka eivät tunne kyseisiä ihmisiä lainkaan!
Että hyvää päivänjatkoa vaan teillekin! :)
-ap-
voi yhtyä Kirsi Salon kommenttiin:" Kotiäitiys tyhmentää naisen!"
Niin totta kuin olla ja voi!
jotain, että sais kylpylälahjakortin! HAHAHAHHHAAAAAAA!!!!!
En haluaisi lahjakorttia epähygieeniseen kylpylään mutta pakko se olisi sitten käyttää ja pikaisesti kokeilla miltä tuntuu. Kauhua kauhun päälle olisi hieronta tai kasvohoito.
keneltä se on pois?
Sen sijaan, että vastauketjuun olisi tullut viestejä " kiva, hauskaa reissua, nauttikaa" jne, täällä onkin liuta juuri näitä " meidän isi on vahvempi kuin teidän isi" .
On kaksi eri asiaa aidosti " hehkuttaa" jotain reissua kuin laittaa se vertailukohteeksi " mepä menemmekin tänne" .
Jättäkää nuo " leikit" hiekkalaatikolle leikki-ikäisille - minne ne siis kuuluvatkin.
Uskomatonta, miten kateellisia ihmiset ovat. Sillä kateuttahan se on, yritti sitä miten päin tahansa selittää =)