Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia ihastuneen tulevan papin suhteen???

Vierailija
13.06.2008 |

Eli minulla on hirvittävä moraalinen ongelma; olen ihastunut mieheen, josta tulee tulevaisuudessa pappi. Mikäli olen käsittänyt oikein, hänkin pitää minusta. Pari hapuilevaa lähestymisyritystä on ollut hänen puoleltaan, mutta asiat eivät ole edenneet koska minä olen mennyt molemmilla kerroilla lukkoon pappiudesta johtuen.

Saavatko papit (tulevat) seurustella??? Millaisia sääntöjä heillä on koskien parisuhdetta? Pitäisikö unohtaa koko homma vai kannattaako yrittää?

Mies on todella kiltti ja mukava, muussa tilanteessa pitäisin häntä todella varteenotettavana vaihtoehtona.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä millaisia ovat . Yliopiston irstaimpia juhlijoita, menevät naimisiin jotta saavat viran jne,..

Vierailija
22/24 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä idea siis tuossa 26 leikissä on? Olen blondi enkä tajua ja nyt jäi vaivaamaan kun en millään keksi mikä tuossa on pointtina... Voisiko joku valaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä sinä olet sanomaan millainen on oikea pappi?

Vierailija
24/24 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu pappi on kyllä ihan tavallinen ihminen, meni juuri naimisiin ateistin kanssa, juhlii kun on sillä tuulella ja antaa muiden uskoa mitä uskovat. Hän myös asui usean vuoden avoliitossa puolisonsa kanssa. Ainoa ongelma on lasten saanti, sitä ei voinut harkita ennen naimisiin menoa. Kaverillani ei olisi kyllä ollut mitään sitä vastaan, mutta piispalla kylläkin.

Sanoisin että pappeja on joka junaan niinkuin meitä muitakin ihmisiä - ja hyvä niin. Hyvä että papeissakin on inhimillistä rosoisuutta.

Ap:lle vielä: Kannattaa jutella tämän pappismiehen kanssa ja kysyä suoraan hänen mielipiteitään sinua askararuttaviin asioihin. Niin asiat yleensä lutviintuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi