Itsensä paljastelu NAISILLA
Kyselisin naisten itsensä paljastelusta naapurissa onpi yksi joka ikunan ääressä tykää riisua ja kekuloida.
Miten yleistä se onpi teidän naisten keskuudessa ja miten sen teette jos se on teidän juttu
Ja kuinka suhtaudutte siihen jos joku sen huomioi
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Jaa täällä puhutaan ihan alastomasta paljastelusta. Itse harrastan vähän ujompaa paljestelua legginsseissä. Nimittäin tykkään käyttää urheilulegginssejä myös arkikäytössä ja lyhyen paidan/takin kanssa pitää pepun esillä.
Et ole ainut. Nuita naisia näkee todella paljon. Ja sen näkee kyllä silmistä kuka tykkää, kun katsotaan ja kuka ei.
Naapurin rouva vilahtaa iltaisin ikkunan ohi vähäpukeisena en tiedä onko tahallista vai ei mutta jos luet tätä niin tule rohkeasti ikkunaan kiinni mikäli se on tarkoituksellista XD
Lukiossa istuin ekassa pulpetissa. Enkun ope oli näyttävä nainen, sporttinen ja kaikin puolin himoittava. Minihameessa hän ojenteli jalkojaan ja minä tiirasin. suoraan hameen alle. Jälkeenpäin vasta olen ajatellut että teki sen tahallaan.
Myöhemmin itse opettajana ollessa kurssilla istui tyttö, näyttävät rinnat ja paita juuri ja juuri nännien päällä. Oli siinä opella työ yrittää vilkuilla ja olla olevinaan kuin ei katsoisi.
Muistoja jotka vielä vanhanakin kiihottavat. Parhaimmillaan te naiset voite rikastuttaa kiihottamalla miehen elämää vielä kymmenien vuosien jälkeenkin . . . Olkaa vaan rohkeita ja kiusatkaa meitä miehiä ja nauttikaa itsekin. Ei tässä maailmassa liikaa seksiä ole !
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena miehenä sain paikan kuumana kesäpäivänä kaukojunassa sattumalta hiukan vanhemman muodokkaan naisen viereen. Hänellä oli kevyt ja tosi lyhyt kesämekko yllä. Hän istui takakenossa ja piti jalkojaan niin, että reisien väliin pitkälle näkyi vierestäkin ja nainen huomasi että aloi vilkuilla sinne koko ajan.
Erektio tuli ihan väkisin shortseissani siitä ja kiihotti kovasti. Hän ei yrittänytkään korjailla asentoaan vaan ilmeisesti piti katseistani ja liikutteli vähän jalkojaan koko ajan, välillä laittoi ne ristiin ja taas pois. Hän näki varmasti pullotuksen housuissani . Mekko oli aika korkealla ihanilla reisillä koko ajan.
Yritimme siinä vähän jutella niitä näitä ja katsella toisiamme muutenkin, kun oli mukavan oloinen nainen. Kaula-aukkonsa oli avonainen ja sielläkin katseltavaa riitti.
Sitten hän jäikin pois junasta ja se ilo oli ohi. Rohkeutta ei sitten ollut kysellä häneltä nimeä tai numeroa, jota kauan kaduin.
reilu viikko sit kirjotit tämän tarinasi toiseen ketjuun muistan 100% kerrotko mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa täällä puhutaan ihan alastomasta paljastelusta. Itse harrastan vähän ujompaa paljestelua legginsseissä. Nimittäin tykkään käyttää urheilulegginssejä myös arkikäytössä ja lyhyen paidan/takin kanssa pitää pepun esillä.
Et ole ainut. Nuita naisia näkee todella paljon. Ja sen näkee kyllä silmistä kuka tykkää, kun katsotaan ja kuka ei.
takaa päi voi ihaillamut kos edestä katsot bermudaan päin onko kamelinvarvas ja välillä toista silmiin hän tuijottaa vain alas tai /ja puhelknta, kuin häpeisi tiukkoja trikoitaan. kummallisii naiset!
Vierailija kirjoitti:
..sattuu olemaan yksinäinen poikamies. Siksi minä niin mieluusti hänelle vilauttelenkin. Iltaisin, kun pitää olla valot päällä, jätän usein verhot auki ja tiedän, että hyvin näkyy ja joku katselee.....
Oot kiltti! Voi kuvitella, kuinka tuotat sille poikamiehelle mielihyvää ja iloa. Kultainen ihminen oot.
mies lenkillä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
takaa päi voi ihaillamut kos edestä katsot bermudaan päin onko kamelinvarvas ja välillä toista silmiin hän tuijottaa vain alas tai /ja puhelknta, kuin häpeisi tiukkoja trikoitaan. kummallisii naiset!
Eivät häpeä, tykkäävät paljastella.
Muutin nuorena miehenä töihin Tampereelle. Asuin vuokralaisena erään puolitutun mummon yläkerrassa. Vastapäätä ikkunaani oli matala kaksikerroksinen kerrostalo. Minun asuntoni oli tätä kerrostaloa korkeammalla ja ikkunastani oli näkymä suoraan alaviistoon vastapäisen asunnon keittiöön. Talot oli rakennettu hyvin lähelle toisiaan, ehkä 20-30 metriä.
Eräänä aamuna huomasin, että siinä keittiössä touhusi nainen, jolla oli vain rintsikat päällä ja alapuoli paljaana. Hän ei huomannut minua, koska katselin tavallaan yläviistosta.
Tämä sama näkymä toistui kymmeniä kertoja. Aamuisin en laittanut valoja päälle, jotta en olisi paljastunut ja näkisin paremmin. Join aina aamukahvit ikkunan ääressä ja katselin tätä näytelmää ennen töihin lähtöä. Naisella oli tapana kuljeskella alapää paljaana aina aamuisin. Hän oli keski-ikäinen leveälanteinen nainen. Melkoisen tuuhea karvoitus ja usein papiljotit päässä.
Veikkaan, että hän ei vaan tajunnut, että naapurin yläkertaan oli tullut asukas. Yläkerta oli ollut vuosia tyhjillään. Kyseinen nainen ei varmaan koskaan tiennyt, että häntä tarkkaili 19 vuotias nuorukainen kymmeniä kertoja sen yhden syksyn aikana.
Vierailija kirjoitti:
mies lenkillä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät häpeä, tykkäävät paljastella.
miksi maahan katsovat eivät silmiin voisi edes keskystella
Teinipojille (siis sellaisille lähempänä täysi-ikää oleville tai jo täysi-ikäisille) paljastelen mielelläni jos tilaisuuden saan, en tiedä mistä johtuu
Ja nautin kyllä kaikenikäisten miesten katseista vartalollani
Mulle on ihan teini-iästä asti sattunut aina silloin tällöin että jotkut naiset vilauttelee vähän paljasta pintaa vaikka ei nyt ihan kaikkea. Yleensä se on jotain tyyyliä että annetaan hameen helmojen valua ylös kun istutaan tai kumarrellaan lyhyt mekko päällä tai ei välitetä jos tuuli nostaa helmoja vaan kuitataan se hymyilemällä. Joskus naiset ovat olleet tuttuja, joskus vieraita. Paras oli se tapaus kun yksi nuori nainen vaihtoi vaatteitaan eräällä bensa-asemalla autonsa ulkopuolella. Paikalla ei ollut muita kuin minä ja hän, ja mä olin tankkaamassa.
Sitä ihmettelen että miksi jotkut raskaana olevat naiset nimenomaan haluavat vilautella? Joillakin ehkä vaatetus sellainen että eivät voi sille mitään, mutta jotkut ehkä käyttävät hyväkseeni tilaansa?
Joskus 15 vuotta sitten näin kun olin menossa töihin junalla, että kolmikymppinen ihan siisti vaalea nainen joka kulki usein samaa matkaa kuin minä, oli parina aamuna pukeutunut niin ohueen hameesen että näkyi läpi. Kun seistiin aamuauringossa Pasilan asemalla, näki selvästi että pikkareita ei ollut, karvatkin liehui tuulessa! Vauvamasua oli jo pikkasen, mietin vaan että "tekeekö häntä mieli", mutta kivaa hänen mielestään varmaan tuollainen pieni kiusantekokin oli?
Onhan se jotenkin kutkuttavaa olla ilman rintsikoita niin ohuessa paidassa, että kävellessä rinnat saavat vapaina liikkua ja heilahdella kivasti paidan alla. Katseita tulee. Tai jos sitten istuu hetken jossain, onko nyt sit vaikka junassa tms. ja sivusilmällä huomaa, kun joku asian havainnut teini vänkäytyy ihme asentoon tai alkaa pitää lippistä siinä tietyn alueensa päällä.
Minua ihmetyttää seinänaapurin yh äipän käytös. Olemme oikeastaan jopa vähän riidoissakin kun hän saattaa möykätä yömyöhään ja kälkättää kavereidensa kanssa. On ihan kaunis mutta ei niin kaunis kuin oma vaimo. Seuraavanlaista sitten tapahtui tässä ihan äskettäin että tämä yh äippä asetti viltin takapihalleen ja meni ottamaan aurinkoa. Istuin itse omalla takapihallamme ja vähän hätkähdyin kun nainen otti yläosan pois ja kääntyi vatsalleen eikä kertaakaan kuitenkaan katsonut minuun vaikka tiesi että istun muutaman metrin päässä. Nainen käänsi takamuksensa suoraan minuun päin ja näkymä oli aikalailla paljas kun stringit vain peittivät juuri ne kaksi koloa. Minä siinä hetken katselin ja mietin että mitä helvettiä. Katselin lisää ja alkoi ihan helvetisti seisomaan ja menin sisälle, siis omaan asuntoon ja avasin sälekaihtimet. Siinäpä se nuorehko yh äippä pyllisti suoraan vakoaan meidän pihan suuntaan. Näkymä oli aika herkullinen ja pakkohan se oli kai ottaa käteen ja runkata. Mutta siis enempi minua kiinnostaa naisilta tietää mistä tällainen käytös voisi johtua hos naapurisuhteet eivät ole ihan ystävälliset?? Olisin voinut mennä flirttaamaan mutta en mennyt, katselin vain ja runkkasinkin loppuun saakka mitä yh äippä ei tietenkään nähnyt. Mutta kaikinpuolin kiihottava kokemus, eikä ole toista kertaa käynyt.
Naisten esiintyminen ja paljastelu on ihanaa. Valitettavasti pillua en ole päässyt paljaana näkemään, mutta sieviä pyllyjä ja minimekkoisia vartaloita ja tietysti uimarannalla. Monta kertaa on pitänyt mennä kotiin tai johonkin muualle runkkaamaan ja helpottaan paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..sattuu olemaan yksinäinen poikamies. Siksi minä niin mieluusti hänelle vilauttelenkin. Iltaisin, kun pitää olla valot päällä, jätän usein verhot auki ja tiedän, että hyvin näkyy ja joku katselee.....
Oot kiltti! Voi kuvitella, kuinka tuotat sille poikamiehelle mielihyvää ja iloa. Kultainen ihminen oot. <3
vai kultainen,,enintään hopeinen kultainen vasta sitten kun käy poistamansa aiheuttamansa paineet!
Näin kesällä on mukava mennä uimaan pikkuhousuilla, kun uikkarit on "unohtunut" kotiin. Jos taas uikkarit on mukana, niin uimapukuni on takaa stringi-mallinen.
Mitkä olisi näin kesällä sen tyyppisiä paikkoja, missä itseänsä paljastelevalle naiselle voisi tuottaa nautinnon olemalla paikalla. Joko varovaisesti kauempana tai läheltä seuraten? Onko sekasaunassa käyvät naiset tulleet "sillä" mielellä, että voisi jopa ottaa puheeksi?
Joskus nuorena miehenä sain paikan kuumana kesäpäivänä kaukojunassa sattumalta hiukan vanhemman muodokkaan naisen viereen. Hänellä oli kevyt ja tosi lyhyt kesämekko yllä. Hän istui takakenossa ja piti jalkojaan niin, että reisien väliin pitkälle näkyi vierestäkin ja nainen huomasi että aloi vilkuilla sinne koko ajan.
Erektio tuli ihan väkisin shortseissani siitä ja kiihotti kovasti. Hän ei yrittänytkään korjailla asentoaan vaan ilmeisesti piti katseistani ja liikutteli vähän jalkojaan koko ajan, välillä laittoi ne ristiin ja taas pois. Hän näki varmasti pullotuksen housuissani . Mekko oli aika korkealla ihanilla reisillä koko ajan.
Yritimme siinä vähän jutella niitä näitä ja katsella toisiamme muutenkin, kun oli mukavan oloinen nainen. Kaula-aukkonsa oli avonainen ja sielläkin katseltavaa riitti.
Sitten hän jäikin pois junasta ja se ilo oli ohi. Rohkeutta ei sitten ollut kysellä häneltä nimeä tai numeroa, jota kauan kaduin.