Itsensä paljastelu NAISILLA
Kyselisin naisten itsensä paljastelusta naapurissa onpi yksi joka ikunan ääressä tykää riisua ja kekuloida.
Miten yleistä se onpi teidän naisten keskuudessa ja miten sen teette jos se on teidän juttu
Ja kuinka suhtaudutte siihen jos joku sen huomioi
Kommentit (120)
Aikanaan meidän naapurin rouva lähes joka aamu . .
http://rakastajatarminulle.webs.com/apps/photos/photo?photoid=50592215
Toisella puolen pihaa taasen yhtenä iltana portaikossa, kun katselin naapurustoon, niin siellä neitokainen katseli TV:tä ja runkkasi pilluaan sohvalla. . . Khrm - se sai tapin kovenmaan. . .
Kerran erästä toista, istuvaa naista katsoessani tajusin, että kun istun lyhyessä mekossani, hame pingottuu reisien päälle niin, että hameen alle näkee, vaikka reidet pitää yhdessä. Ja käytin sitä lyhyttä hametta entistä enemmän nauttien ajatuksesta, että istuessani posliinini näkyy "vahingossa".
uhkea muija istuu aina pihalla lepolassessaan jalat haarallaan ja pillu paljaana, ja muutenkin ilman kuteita. Ja ihan vaan näyttääkseen omat sulonsa. Ja kyllähän minä katselen. Sillä on melkoiset tissit. Selälleen kun käy, niin sinne kainaloihin ne valahtavat....heh hehh....toinen nänni sojottaa juuri minua kohti...heh hheh...
Sää olet just semmonen karvanen ylipainonen äijä joka ei kyllä kattele mitään. Korkeintaan keksii jotain rivoa.
Säälin niitä naisia jokka saattaa vahingossa mennä KOTONAAN puolinakuna ja joku pitkäkielinen kuolaa heti perään!
Kyllä kotonaan saa olla alusvaatteisillaan tai ajella nurmikkoa bikineissä ILMAN että sitä haluaa jonkun verkkaripukusen pallukan seuraavan!
Vai kuvitteletteko te että naapurin naiset kyttää teitä?
Missään nimessä ei kannata mennä sanomaan. Pervo.
...vilautella. Johan sen näkee siitä, miten isoja kaula-aukkoja heillä on ja farkut ylettyvät juuri ja juuri vesiviivalle.
En tiedä vesiviivasta, mutta tuo syvä kaula-aukko ihmetyttää: miksi sellaista käytetään, jos yhtenä ämmänä sitten ollaan valmiit tuomitsemaan kaikki tissien tuijottajat? Hikoaako tissit niin paljon, että tissivako pitää liiveillä tuottaa JA julkisesti se näyttää?
..en taatusti ole mikään ylipainoinen enkä verkkaripukuinen. Iliman muuta omaa nurmikkoaan voi leikellä bikineissä, mutta on hiemen eri juttu istua muutaman metrin päässä naapurista jalat levällään ja pillu paljaana. Saahan niinkin tietty tehdä, mutta ei sen edessä ole tarvetta kääntää naamaansa eri suuntaan. Melko varmasti se on siinä leviteltynä, jotta sitä katseltaisiin. Minäkin tein kerran niin, että kun kyseinen naapuri tuli jutustelemaan, niin istuin siinä vastapäätä löysissä sortseissa ilman alkkareita, ja sieltä toisesta puntista taatusti näkyi osa pusseista ja kalun pää. Ja tämäkin näky taisi naapurille kelvata. Mukavata oli seurata, kun vähän väliä katse kohdistui juuri sinne, mikä oli tarkoituskin....heh hehh...
Kivaa joskus härnätä miehiä kun ne niin salaa katselee.
n 37
mie ihan laitan ennen suihkuun menoa ne verhot kiinni.
Kotona voin kekuloida tissisilleni mieheni edessä ihan riittämiin mut kyllä ne verhot kiinni pysyy.
Minua ahdistaisi jos jäisi vahingossa joku verho kiinni laittamatta ja joku viiskymppinen ukonrahjus tuijottaisi jostain toiselta parvekkeelta suu auki ja kieli pitkällä!
ei ole tämän neidin juttu tuo
joku viiskymppinen ukonrahjus tuijottaisi jostain toiselta parvekkeelta suu auki ja kieli pitkällä!
ei ole tämän neidin juttu tuo
..on lisäksi kovettuneut kulli kädessä ???
ihan muistuu nuoruus mieleen, miten ne osaa maturet opettaa nuorille pojille kaikenlaisia temppuja...
ja kun on muutaman synnytyksen väljä pillu, ei mahlakaan lennä (edes teinipojan innolla) heti parin työnnön jälkeen. sua voi ärsyttää, mutta poitsu varmasti oppii tempun jos toisenkin JA saa suosiota viimeistään opiskeluvuosiaan sitten naisten keskuudessa....
Kommentti edelliseen:
kesäkokemuksia tämäkin ensin seurustelukumppanin, myöhemmin vaimon sukulaisnaisen flirttailut; tekivät ainakin minuun vaikutuksen. Isot ryhdikkäät, kauniit rinnat paljaana esillä, parhaassa tapauksessa vielä hienosti bikinien mukaan rajattu karvainen pimppikin paljaana. Ne tekivät aina nuoreen mieheen vaikutuksen. Iso spermlasti lensi aina "näytöksen" jälkeen wc:ssä vessapaperiin. Kun varsinainen suhde vaimoon n. 25 v jälkeen kariutui, halusi tuo "ihailijani" antaa oikeasti, ja sai pienen vonkaamisen jälkeen antaakin. Se oli yksi elämäni parhaimmista yhdynnöistä, odotettu ja onnistui täydellisesti. Molemmat saivat todella. Kumppani vain valitteli sitä, etteivät paikat kestäneet pitempään, mutta hän teki kaiken mitä mies voi ikinä odottaa.
Joskus tulee kesäkuumilla lähettyä minimekossa ilman pikkuhousuja terassille. Siellä on kiva vähän levitää jalkoja niin, että karvamätäs tulee esiin. Ihana katella kuinka miehet alkavat kuolata ja mulkut seisoa.
Itse pidän tosi paljon itseni paljastelusta. Talossani sisällä ja pihalla kuljeskelen alasti ja huomaan kun naapurit katselevat. Mökillä aina kesäisin olen täysin alastomana ja mökkinaapurit tykkäävät. Välillä olen busseissa/junissa lyhellä hameella ilman pikkuhousuja ja "vahingossa" jätän haarat liian levälleen. Toisinaan myös ajelen autoa rinnat paljaana. Pidän siitä kovasti ja suosittelen sitä kaikille. Siitä tulee ihanan vapauttava tunne :)
Anni 26
anni oletko turusta pyysit koeajolle kerran.
kesämökillä näyttelen itseäni nakuna,,,,,,mutta se vaan on niin onnetonta, että kun minulla sattuu olemaan melko pienet häpyhuulet, niin pillun seutuvilta ei juuri muuta näy kuin se tumma, pieni karvainen kolmio. Tissit ovat sitten onneksi sitäkin isommat. Aina vaan pitää keksiä jotakin askartelua, missä voi olla kumarassa että ne tulisivat paremmin esille.
Olen 35 vuotias isorintainen nainen,Nautin kovasti ja kiihotun kun miehet saa katsella minun rintoja .Pukeudun usein sellaisiin puseroihin josta on vapaa katselumahdollisuus rintoihin se saa nännit koviksi.Ja kun se mies ei oikein uskalla katsoa ja sitten voittaa ujouden mmmm,Kesäisin otan usein ala naturel aurinkoa rinnat paljaana ja kyllä miehet katselee jorkut salaa jotkut tosi kiimasesti ja minä olen kosteana jalkojen välistä.Huh taidan mennö sormettamaan itseäni on niin kiimainen olo mmmmm.
Sanna 35
nautiskelen siitä, että voi naapurin miestä hiukkasen ärsyttää. Olen huomannut, että hän on aina sopivasti paikalla, kun käyn uimassa tai rannalla pesulla. Alasti olen, tottakai, ja tissien alta ja jalkoväliä pesen silloin tavallista hartaammin. Sitten keksin lisähuvin. Käyn aamupissalla juuri sellaisessa paikassa, että mies näkee paljaan perseeni. Kerran oli puhetta kukkien kukkimisesta. Sanoin, että salaisuus on hyvässä kastelussa ja lannoituksessa.
olemaan se meidän kesämökkinaapuri, joka vilauttelee hävyttömän komealle miehelleni? Vilkuilee vielä perään, että tulikohan varmasti nähtyä.
"Ei helvetti. Taas se naapurin ämmä ottaa laiturilla alasti aurinkoa. Perkele, kun pitäisi mennä halkoja hakkaan. Menee koko päivä pilalle, kun ei voi mitään pihalla tehdä."
Minua koko juttu vain huvittaa. Miestä se v****taa. Toisaalta hyvä niin, ettei siellä naapurissa mikään missi makaile.. :D
..sattuu olemaan yksinäinen poikamies. Siksi minä niin mieluusti hänelle vilauttelenkin. Iltaisin, kun pitää olla valot päällä, jätän usein verhot auki ja tiedän, että hyvin näkyy ja joku katselee.....
saisi vaimon suostumaan siihen, että kulkisi mun kanssa kaupungilla ilman pikkuhousuja ja rintaliivejä? Mua kiihottais se ihan älyttömästi, mutta vaimo ei suostu.