Itsensä paljastelu NAISILLA
Kyselisin naisten itsensä paljastelusta naapurissa onpi yksi joka ikunan ääressä tykää riisua ja kekuloida.
Miten yleistä se onpi teidän naisten keskuudessa ja miten sen teette jos se on teidän juttu
Ja kuinka suhtaudutte siihen jos joku sen huomioi
Kommentit (120)
Tuttavapiirissäni on perheellinen nainen joka paljastelee mielellään alasti, ja kun kukaan ei kommentoi, niin hän itse ottaa tavalla tai toisella asian puheeksi. Miehensä joskus kehottaa häntä pukeutumaan, niin hän kuittaa, että miten tälläisen läskin on niin väliä. Hänen puheensa ovat useimmiten vaatteissa ja miten pikkuhousut ovat unohtuneet kotiin, tai joillakin on rintaliivit jne. Mielestäni tällainen käytös ei ole perheelliseltä naiselta normaalia, ja tunnen myötähäpeää hänen seurassaan.
Freudilaisen opin ja perinneajattelun mukaan itsensä paljastelu oli perversio, joka oli havaittavissa erityisesti miehillä.
Todellisuudessa ei ole perversio ja esiintyy enemmän naisilla, mutta kulttuuri on jo kauan sallinut sen enemmän naisille ja siksi heillä on mahdollisuus toteuttaa sitä myös normaalioloissa.
Jos miehet olisivat esimerkiksi juhlissa, vierailuilla ja kadullakin yhtä kevyesti vaatetettuna kuin naiset, heitä ilman muuta nimitettäisiin ekshibitionisteiksi, paljastelijoiksi.
Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että paljastelussa ei ole mitään pahaa. Jos naiset esiintyisivät jopa sukupuolielimet paljaana vaikkapa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa, taitoluistelussa, aitajuoksussa ja voimistelussa, sitä kauniimpaahan se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissäni on perheellinen nainen joka paljastelee mielellään alasti, ja kun kukaan ei kommentoi, niin hän itse ottaa tavalla tai toisella asian puheeksi. Miehensä joskus kehottaa häntä pukeutumaan, niin hän kuittaa, että miten tälläisen läskin on niin väliä. Hänen puheensa ovat useimmiten vaatteissa ja miten pikkuhousut ovat unohtuneet kotiin, tai joillakin on rintaliivit jne. Mielestäni tällainen käytös ei ole perheelliseltä naiselta normaalia, ja tunnen myötähäpeää hänen seurassaan.
Miksi notkut hänen seurassaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella, jolla paljastelu menee piirun voimakkaammaksi kuin toisilla, ei todellakaan ole mitään syytä tuntea häpeää, mutta myötähäpeää tuntevalla henkilöllä häpeä on ikävä haitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella, jolla paljastelu menee piirun voimakkaammaksi kuin toisilla, ei todellakaan ole mitään syytä tuntea häpeää, mutta myötähäpeää tuntevalla henkilöllä häpeä on ikävä haitta.
Kiinnostaa, Kyniksen tavoin, onko paljastelunaisen vitunpiirteet voimakkasti ulkoiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, Kyniksen tavoin, onko paljastelunaisen vitunpiirteet voimakkasti ulkoiset?
En ole havainnut näyttämishalun ja vitunpiirteiden välillä korrelaatiota, enkä ole lukenut siitä mitään tutkimusta. Oma käsitykseni on, että vaikka naisen sukupuolielimet ovat miehen silmissä ihanan kauniit, ne ovat kauniit myös niiden laajassa moninaisuudessa. Kynis
Vaikka tietoa minulla ei ole, ei ole myöskään indisitiota hylätä suoralta kädeltä hypoteesisi, sillä tiedetään, että jos jollakulla on mitä näyttää, myös käyttää useammin tilaisuutta näyttää.
Siten ei olisi ollenkaan yllättävää, jos naisella, jolla on kaunis perhosvittu, olisi suurempi halu pitää sitä esillä. Meillä ei vain kellään ole niin laajaa kokemusta, että se olisi tutkimuksen veroinen. Kynis
Rouvalla on vähän joskus halua näyttää itseään. Talvella hän tuli alakertaan suihkusta pyyhkeeseen kietoutua, kun istuskeltiin kaverin kanssa. Pyyhkeen reuna tarttui tuolin selkämykseen ja riisui rouvan alasti, hänellä ei ollut mikään kiire peitellä sulojaan, vaan rauhallisesti nosti sen ja käveli pois yläkertaan pyyhe kainalossa. Vastaavia on tapahtunut ennen tätä, veljeni oli mennyt vahingossa saunan pukuhuoneeseen missä rouva kuivaisi itseään suihkun jälkeen, rouva lopetti kuivaamisen ja alkoi keskustella nakuna kunnes veli lähti pois. Rouva on 55v ja kroppa on hyvässä kuosissa.
Kuten biologisen tiedon pohjalta on selväkin, naisilla on suurempi jo geneettinen halu paljastella kuin miehillä. Se on osa luonnollista tarvetta tuntea itsensä halutuksi.
Näin myös tällä palstalla useimmat naisten kertomat kuvaukset paljastelusta ovat todella naisten kirjoittamia. Halu paljastella on evoluution luoma. Siten toimivat naiset lisääntyvät eniten ja jättävät jälkeensä paljastelugeeninsä.
Paljastelu on miesten silmissä kaunista, mutta myös kiihottavaa, herttaiseellista, sulosoittavaa ja ystävällistä.
Otan aina alasti mökin laiturilla aurinkoa, koska laiturin molemmin puolin on korkea kaislikko.
mökkirantaamme vastapäätä on saari ja ihmettelin erään kerran mikä kumma siellä välkkyy kokoajan. Otin lintukiikarit ja näin että siellä on mies kiikareiden kanssa katsomassa minua, eli isotissistä, posliinipilluista, alastonta naista. :D no, ajattelin että vastuu on katsojan, ja jatkoin auringonottoa
Vierailija kirjoitti:
Otan aina alasti mökin laiturilla aurinkoa, koska laiturin molemmin puolin on korkea kaislikko.
mökkirantaamme vastapäätä on saari ja ihmettelin erään kerran mikä kumma siellä välkkyy kokoajan. Otin lintukiikarit ja näin että siellä on mies kiikareiden kanssa katsomassa minua, eli isotissistä, posliinipilluista, alastonta naista. :D no, ajattelin että vastuu on katsojan, ja jatkoin auringonottoa
Olet kovin ystävällinen, kun et ottanut mieheltä pois iloa, jonka pystyit tuottamaan. Herttaista!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko kiihoittavalta, avasitko reisiä ja annoit pillun näkyä jos olit mahdollisesti katseesta kosteana ?
Ajatus tuosta saa kalun kovaksi.
Kun katsoo alapeukkuja runsain määrin ja johdonmukaisesti, huomaa että niitä kertyy eniten sellaisiin kannanottoihin, jotka ylipäänsä puhuvat ihan tavallisesta seksistä. Siis: alapeukkujen yleisin motiivi on silkka seksikielteisyys.
Eri asia sitten on, miksi seksikielteiset henkilöt ylipäänsä tuntevat halua koluta seksipalstoja voidakseen alapeukuttaa. Ettei kyse olisi vain motivaation ristiriidasta, kognitiivisesta dissonanssista, kun perintögeenit vaativat toista ja opittu tapa vastakkaista?
En ehkä varsinaisesti haluaisi paljastella. Pidän siitä, että oma mies on sen verran mustasukkainen ettei hänelle sovi että esittelen itseäni muille. Mutta omalla miehelle tykkään nostaa hametta ja esitellä itseäni ihan alastikin.
Täysi alastomuus ei tosin itselleni ole seksuaalista ja miehelle on, mikä on ollut hieman haastavaa. Sinkkuna uin alasti patikointireissuilla reittien ulkopuolella. En tiedä näkikö kukaan koskaan, mutta ei olisi haitannut jos näki.
Mielestäni paljastelevat naiset ovat rohkeita ja leikkisiä ja aihe on miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Freudilaisen opin ja perinneajattelun mukaan itsensä paljastelu oli perversio, joka oli havaittavissa erityisesti miehillä.
Todellisuudessa ei ole perversio ja esiintyy enemmän naisilla, mutta kulttuuri on jo kauan sallinut sen enemmän naisille ja siksi heillä on mahdollisuus toteuttaa sitä myös normaalioloissa.
Jos miehet olisivat esimerkiksi juhlissa, vierailuilla ja kadullakin yhtä kevyesti vaatetettuna kuin naiset, heitä ilman muuta nimitettäisiin ekshibitionisteiksi, paljastelijoiksi.
Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että paljastelussa ei ole mitään pahaa. Jos naiset esiintyisivät jopa sukupuolielimet paljaana vaikkapa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa, taitoluistelussa, aitajuoksussa ja voimistelussa, sitä kauniimpaahan se olisi.
Häh?
Miehenähän voi kulkea kadulla vaikka ilman mitään paitaa.
Asuin parikymppisenä talon ylimmän kerroksen päätyhuoneistossa ensimmäisessä vuokrakämpässä.
Vastapäisen talon vastaavassa huoneistossa oli verhot vedetty ikkunaan vain puolittain niin että muista minun taloni huoneistoista ei juurikaan näe sisään mutta minulla oli suora näkymä siihen kohtaan jossa ei ollut verhoa.
Muutaman kerran jälkeen oli pakko lainata kunnon kiikarit ja tarkistaa näinkö todella oikein. Kyllä.
Joka aamu pullukka teinityttö tai opiskelija joka asui vielä vanhempien luona tuli tähän kohtaan kuivaamaan itseään suihkun jälkeen.
Kuivattuaan se seisoi vielä alastomana ikkunan edessä ja katseli ulos kunnes ikkunalautaan nojaillen ennen kuin alkoi pukeutua. Isot hinkit heilahtelivat kivasti.
Sama juttu illalla. Se laittoi kaikki valot päälle ja riisuutui alastomaksi ikkunan edessä. Seisoi alastomana katselemassa ulos ja harjaamassa pitkää tukkaansa ennen kuin laittoi yöpuvun päälleen.
En keksi muuta selitystä kuin että se kiihottui sellaisesta ajatuksesta että joku jota se ei itse näe kiihottuu sen katselemisesta alastomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Miehenähän voi kulkea kadulla vaikka ilman mitään paitaa.
En puhunut siitä, mitä saa tai ei saa tehdä, vaan tosiasiasta mitä tehdään. En ole aivan varma, olenko koskaan nähnyt kadulla kulkevaa miestä ilman paitaa, mutta muuta ihmisvilinää kylläkin.
Muistan myös, kun naapurikerrostalossa asuva nainen tuli aina alasti suihkusta ja esitteli isoja rintojaan estoitta.
Kerran, tyttöystävän poissaollessa, näin naisen menevän suihkuun.
Asetuin sivuttain kaikki valot päällä ja runkkasin itselleni kovan seisokin, hän kyllä huomasi hahmoni.
Jatkoi silti esiintymistään siitäkin eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Muistan myös, kun naapurikerrostalossa asuva nainen tuli aina alasti suihkusta ja esitteli isoja rintojaan estoitta.
Kerran, tyttöystävän poissaollessa, näin naisen menevän suihkuun.
Asetuin sivuttain kaikki valot päällä ja runkkasin itselleni kovan seisokin, hän kyllä huomasi hahmoni.
Jatkoi silti esiintymistään siitäkin eteenpäin
Yhden tuollaisesta kiihottuneen teinitytön jopa jotenkin tunteneena olen tullut siihen käsitykseen että nämä voivat olla niitä joista olisi epämiellyttävää olla alasti edes sekasaunassa ja suorastaan iljettävää poseerata tarkoituksella alasti jollekin runkkaavalle miehelle mutta kiihottuvat silti siitä että ovat jotenkin julkisesti paljaana niin että kaikki näkyy ja joku tirkistelee salaa ja kiihottuu näkemästään.
Minä olen aina alasti kotona. Paitsi jos vieraita. Mutta se vaan on minusta luonnollista. Jos kylmä, saatan paidan vetää päälle nännien takia. Ainoa osa minua, joka ei voi sietää kylmää. Lapset on jo isompia mutta eipä tuo kavereitaan näy haittaavan vaikka välillä tulevat koulusta heidän kanssaan ilman ennakko varoitusta ja yllättävät kotoa alasti. Mitä siihen huomion osoituksen tulee, mieheni on kokenut koko yhdessäoloon aikamme miten mahtavaa on kun uskaltaa näyttäytyä muutenkin kuin pimeässä. Sen sitten huomaa kosketuksissa, tuhmissakin. Eikä se minua haittaa. Annan kyllä sitten samalla mitalla tai enemmän takaisin kun mahdollisuus.