Itsensä paljastelu NAISILLA
Kyselisin naisten itsensä paljastelusta naapurissa onpi yksi joka ikunan ääressä tykää riisua ja kekuloida.
Miten yleistä se onpi teidän naisten keskuudessa ja miten sen teette jos se on teidän juttu
Ja kuinka suhtaudutte siihen jos joku sen huomioi
Kommentit (120)
Asun rivitalossa ja ainakin huoltomiestä tykkään kiusata vähän. Monesti kun huoltomies on leikkamassa nurmikkoa, auraamassa lunta niin olen kotona lyhyessä minihameessa semmoisessa koulutyttömäisessä minihameessa ilman pikkupöksyjä verhot auki. Kiihotun kun se mies kattoo mua. Ensk kerralla kun se tulee vesimitarin lukee mikä on heti tuossa lattian alla kun tulee ulko-ovesta sisään niin aion olla kotona ilman pikkareita minihameessa. Varmaan se näkee ettei mulla ole pikkareita kun hame niin lyhyt :) T: Tanja39
Vierailija kirjoitti:
Asun rivitalossa ja ainakin huoltomiestä tykkään kiusata vähän. Monesti kun huoltomies on leikkamassa nurmikkoa, auraamassa lunta niin olen kotona lyhyessä minihameessa semmoisessa koulutyttömäisessä minihameessa ilman pikkupöksyjä verhot auki. Kiihotun kun se mies kattoo mua. Ensk kerralla kun se tulee vesimitarin lukee mikä on heti tuossa lattian alla kun tulee ulko-ovesta sisään niin aion olla kotona ilman pikkareita minihameessa. Varmaan se näkee ettei mulla ole pikkareita kun hame niin lyhyt :) T: Tanja39
T: Teuvo39, elämäm koululainen
Voiko tuosta paljastelusta tehdä rikosilmoituksen, vai onko ainoastaan miesten paljastelu rikollista?
tykkään lähettää kuvia salaiselle ystävälleni
ja tykkän myös katsella hänen lähettämiään kuvia
-tuhmatyttö
Voisiko tyhmätyttö lähettää niitä minullekin?
Mammat kiusotelkaa meitä lisää. Haluan nähdä teidän nännejä ja paljasta pyllyä!
Kannatan naisten itsensäpaljastelua. Ei ole keneltäkään pois.
Nainen, joka paljastaa kauneimpansakin miehille, on suloinen ja herttainen. Tietää, mikä on miesten silmin kaiken ihanempaa.
Vierailija kirjoitti:
tykkään lähettää kuvia salaiselle ystävälleni
ja tykkän myös katsella hänen lähettämiään kuvia
-tuhmatyttö
Tuhmis, sä oot ihaneellinen.
Onko täällä muita naisia jotka nauttivat kun antavat vähän paikkojen näkyä?
Huoh miehet luulee hikitautisia naisia paljastelijoiksi... Anna mun kaikki kestää..
Saksassa, nuorena opiskelijana, asuin jonkin aikaa vanhassa kerrostalossa; suihkut olivat talon kellarikerroksessa. Kellarikerroksessa oli hämärää , vain keltainen, heikko valo valaisi jonkin verran tiloja. Joitain pieniä, likaisia ikkunoita oli katonrajassa.(takapihalle) Kävin suihkussa ;nuorena naisena myös usein itseäni masturboiden ihan vain omin sormin, mutta kuitenkin orgasmiin asti. Eräänä päivänä talon omistaja/ vanhempi leskirouva tuli kyselemään, olenko tietoinen, että talossa asuvat ulkomaalaiset miehet katselevat minua jostakin ikkunasta. Hän oli itse nähnyt miesten kyykkivän maantasolla olevan ikkunan ääressä. En todellakaan ollut tietoinen. Muutin talosta pois.
Kaunottaret (ja vain kaunottaret) haluavat paljastelle, kun tilanne on turvallinen, koska se kiihottaa heitä seksuaalisesti. Kaikkien naisen kiihottuminen edellyttää, että mies osallistuu jotenkin, vähintään katselemalla/ihailemalla, vain miehen osallistuminen sytyttää naisen erogeeniset alueet.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa kassaneiditkin ovat ihan otettuja, kun nostaa kyrvän liukuhihnalle piirtämään limaista vanaa. Kyllä työtään tekevät osaavat arvostaa näitä paljasteleluja. Kiva kun miehetkin saavat nykyään esitellä vehkeitään vailla syyllistämistä.
Lenkillä käyn useasti pelkät peittävät sukkahousut jalassa-monet luulevat niitä legginseiksi tai juoksuhousuiksi varsinkin etäältä. Kivasti vaan kuultaa läpi yksityiskohdatkin kun kohdalta tarkkaan katsoo. Siksi usein pysähdyn rapsuttelemaan jonkun miehen koiraa tai muuten juttelemaan, pimpsa märkänä. Ihanaa.
Yanna
Samoin , kannatan naisten itsensäpaljastelu, olen myös itsensäpaljastaja ja kiihotun kovasti kun runkkaan ja paljastan posliini kullin naisille.
M 64 CD 💃
Vierailija kirjoitti:
Samoin , kannatan naisten itsensäpaljastelu, olen myös itsensäpaljastaja ja kiihotun kovasti kun runkkaan ja paljastan posliini kullin naisille.
M 64 CD 💃
YÖK 🤢
Naudalihaa näkyy ja moraalittomuus estää raudan. Pysykää Putinin tavoitteessa.