Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tutkintonimike: copy-paste- restonomi

Vierailija
12.12.2005 |

Olen suorittamassa Copy-Paste-Restonomin tutkintoa. 3,5-vuotisten opintojen jälkeen osaan käyttää Googlea luovalla tavalla. Olen myös omaksunut pdf-tiedostojen kopioinnin tehokkaalla tavalla. Lukuisissa töissäni olen hyödyntänyt verkossa olevia opinnäytetöitä, joista olen säntillisesti kopioinut asianomaisen viitemerkinnät.

Kohta olen valmis työmarkkinoiden käyttöön. Missähän tarvittaisiin tehokasta ALT+CTRL+C/V -taituria?

Plagioiden voittoon!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksestani huolimatta minulla on työpaikka, jossa joudun ajattelemaan omilla aivoillani ja olemaan luova. Odotan kauhulla, missä vaiheessa huomaavat, etten viitsi :)

t. copy-paste-tredenomi

Vierailija
2/3 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain uutta pasteijaa? Kun kerran restonomiksi valmistut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa aineessani sen huomaa heti, kun opiskelija on ottanut valmista tekstiä. Varmistuksen saa kun kirjoittaa opiskelijan työstä yhden lauseen tai lauseen pätkän googleen. Ja sitten he ihmettelevät muka niin sinisilmäisinä, kun en niistä töistä anna numeroarvosanaa, vaan pelkästään hyväksytty / hylätty. Muut, itse työnsä tehneet saavat numeroarvosanan, joka tietenkin vaikuttaa (lähinnä nostavasti) opintojaksoarvosanaan. Täytyy sanoa, että kopipeistaaminen vähenee huomattavasti tällä tavalla... t. yksi ope